بهترین قمقمه آب

قمقمه همان بطری آب می باشد که برای ذخیره کردن آب و انواع نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد. قمقمه ها از نظر سایز، شکل و رنگ تنوع بسیاری دارند. سایز این بطری ها از کوچک فردی تا بزرگ صنعتی متفاوت هستند. قمقمه های پلاستیکی که با آب معدنی پر شده اند در برخی از فروشگاه ها به فروش می روند اما برخی از افراد که دوست دار محیط زیست هستند از خرید پلاستیک اجتناب می کنند و ترجیح می دهند از قمقمه های مخصوص آب به جای بطری های پلاستیکی استفاده نمایند. برای خرید انواع قمقمه و بطری آب در سایز ها و مدل های مختلف با ما در چشمگیر همراه شوید.

ویژگی های بهترین قمقمه آب

برای تهیه بهترین قمقمه آب باید به چندین نکته توجه کنید تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید. در این مطلب به چند مورد از این نکات اشاره می کنیم:

  • سرپوش قمقمه: قمقمه های آب دارای سرپوش های مختلفی هستند، برخی همانند بطری های پلاستیکی دربی بر روی حلقه پلاستیکی دارند که پیچی بوده و جدا می شود اما اکثر آن ها به گونه ای طراحی شده اند که به قمقمه متصل هستند و با باز شدن امکان نوشیدن آب از کلاهک را می دهد، مدل دوم انتخاب بهتری می باشد زیرا کار با آن راحت تر می باشد.
  • جنس قمقمه: قمقمه ها ی آب از پلاستیک، شیشه و فلز ساخته می شوند که هرکدام ویژگی های خاصی دارند.
    پلاستیک: این مدل قمقمه ها سبک و بادوام هستند اما نسبت به قمقمه های فلزی در برابر ترک خوردگی دوام کمتری دارند، در دمای بالا امکان انتقال طعم و مزه پلاستیک به آب وجود دارد.
    فلز: این قمقمه ها از استیل ضد زنگ یا آلومینیوم ساخته می شوند و از دیگر انواع آن با دوام تر هستند و بیشترین کاربرد را دارند.
    شیشه: قمقمه های شیشه ای نیاز به مراقبت ویژه ای دارند و بیشتر مناسب کلاس های یوگا و پیلاتس می باشد، این قمقمه ها از کیفیت و سلامت بالایی برخوردارند و هیچ خطری به همراه ندارند اما برای فعالیت های سنگین و فضای باز مناسب نیستند.
  • سایز قمقمه: سایز دهانه قمقمه اهمیت بالایی دارد، دهانه نباید خیلی باریک یا گشاد باشد.
  • حجم قمقمه: این نکته تا حد زیادی به میزان فعالیت شما بستگی دارد.

ویژگی های بهترین قمقمه آب

بهترین قمقمه ورزشی

امروزه توجه بیشتری به سلامتی و ورزش کردن می شود همین امر سبب استقبال زیاد از قمقمه های آب شده، بهترین قمقمه ورزشی باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد از جمله دارای دوام بالایی باشد و با ضربه و طول زمان از بین نرود، به همین جهت ورزشکاران از قمقمه های شیشه ای کمتر استفاده می کنند و بهترین انتخاب برای آن ها پلاستیک های فشرده و فلزی می باشد در هر صورت باید متریال مرغوبی برای ساخت آن به کار برده شود. یکی از مهمترین نکات قمقمه ورزشی، دهانه آن می باشد. بهترین قمقمه ورزشی دارای یک شیر برای تخلیه مایع هستند که این شیرها می توانند کشیدنی، گاز گرفتنی یا فشار دادنی باشند، شیرهای کشیدنی و فشاردادنی با استفاده از لب ها و دست ها امکان خوردن مایع و بستن دوباره آن را می دهند اما شیرهای گاز گرفتنی یک لوله درون بطری دارند که با گاز گرفتن مایع از لوله تخلیه می شود. به طور کلی شیرها باید دارای ویژگی های ایمنی باشند که پس از استفاده و بسته شدن، از ریختن مایع جلوگیری کند. بهتر است از قمقمه هایی که دارای گارانتی اصالت هستند و کیفیت بالایی دارند برای این منظور استفاده نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید انواع متنوعی از قمقه آب به فروشگاه لوازم خانگی چشمگیر مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع قمقمه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن