ایده برای سبد سیب زمینی پیاز

سبد هایی که در آشپزخانه ها برای نگهداری از محصولاتی مانند سیب زمینی، پیاز و ... قرار می گیرند، دارای تنوع بسیاری می باشند و به شکل های متفاوتی ساخته می شوند. علاوه بر آن می توان به شکلی خلاقانه نسبت به ساخت و ایجاد سبدهای سیب زمینی و پیاز اقدام نمود. در این مقاله به چند نمونه ایده برای ساخت سبد سیب زمینی اشاره خواهیم کرد.

ایده هایی برای جای سیب زمینی و پیاز

  • سبد های حصیری: به احتمال بسیار زیاد در خریدهایی که از وسایل سنتی یک شهر انجام می دهید می توان سبد های حصیری بزرگ و کوچک بسیاری را مشاهده کرد. در شهرهایی که دارای رطوبت بالا و هوای شرجی می باشند از این سبد ها برای خرید و نگهداری بسیاری از محصولات استفاده می شود. می توان چند سایز متفاوت از این سبد ها را در آشپزخانه کنار هم قرار داد و هر کدام را با محصولاتی مانند سیب زمینی، پیاز، سیر و ... پر نمود.
  • سبدهای کنفی: این سبد ها را می توان به صورت آماده در بازار پیدا کرد و یا به شکلی خلاقانه نسبت به ساخت آن ها اقدام نمود. اگر جعبه های محکم چوبی و یا کاغذی بلا استفاده ای دارید، می توانید با خرید یک کلاف نخ کنفی جلوه ای زیبا به آشپزخانه خود ببخشید. با چسباندن نخ های کنفی یا گونی های کنفی به سطح بیرونی این جعبه ها می توانید سبد هایی برای نگهداری سیب زمینی یا پیاز داشته باشید.
  • استفاده از کشو کابینت: اگر کشوی کابینتی دارای گودی مناسب است می توان با تقسیم آن با پیش ساخته به چند قسمت از آن به جای سبد، برای نگهداری سیب زمینی و پیاز استفاده کرد.

ایده هایی برای جای سیب زمینی و پیاز

ایده های خلاقانه برای جای سیب زمینی و پیاز

  • استفاده از قفسه کتاب فلزی: قفسه های فلزی که برای نگهداری کتاب استفاده می شوند و دارای قیمتی ارزان نیز می باشند می توانند گزینه مناسبی باشند. بهتر است از این نوع قفسه ها به صورت افقی در آشپزخانه استفاده کنید. می توان برای زیبایی بیشتر کار از نی های درشت در کنار هم بر روی این قفسه ها استفاده کرد. طناب های کنفی نیز برای پوشاندن نمای این قفسه ها کاربرد دارد.
  • استفاده از جعبه های چوبی: می توان چند جعبه یکسان چوبی را با استفاده از دو پایه عمود به هم متصل نمود. در این صورت شکل بسیار زیبایی از یک وسیله مدرن برای نگهداری برخی محصولات مانند سیب زمینی و پیاز به دست خواهد آمد. جعبه های میوه و یا جعبه های بدون استفاده چوبی می توانند گزینه مناسبی برای ساخت این نوع از سبد ها باشد. 
  • استفاده از کیسه های توری: کیسه های توری که در رنگ های مختلفی در بازار وجود دارند را می توان به جای سبد استفاده نمود. این نوع از کیسه های توری را می توان به دیوار آشپزخانه آویزان نمود. 

در استفاده از سبد هایی که به عنوان جای سیب زمینی و پیاز مورد استفاده قرار می گیرند خلاقیت می تواند علاوه بر زیبای بیشتر، هزینه کمتری را نیز برای شما داشته باشد. با استفاده از وسایل دور ریختی و بلااستفاده در منزل و خرید چند گونه از موارد تزئینی ارزان، می توان سبد هایی زیبا را به وجود آورد. آب انار گیری حرفه ای تنها به کمک دستگاه های درجه یک موجود در سایت چشمگیر امکان پذیر است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید جای سیب زمینی و پیاز

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن