چگونه پایه قابلمه را ببندیم

پایه قابلمه وسیله ای مناسب برای نگهداری قابلمه ها و دیگر وسایل آشپزخانه می باشد که سبب نظم دادن به آشپزخانه می شود، این وسیله سبک و کم حجم بوده و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد، جنس اغلب آن ها از لوله های فلزی با کیفیت است و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند. معمولا در کابینت ها قابلمه و تابه ها روی یکدیگر قرار می گیرند و در آوردن یک ظرف از میان آن ها کار آسانی نیست اما با استفاده از پایه قابلمه می توانید هر قابلمه یا تابه را در جای مخصوص خود گذاشته و به راحتی از آن ها استفاده کنید، این وسیله بسیار کارآمد و مفید است که در انواع گوناگونی در بازار موجود می باشند. پایه قابلمه با توجه به نامی که دارد از سه پایه تشکیل شده است که در بدنه ی آن سوراخ هایی تعبیه شده که صفحه های دایره ای استیل داخل این منافذ پیچ می شود، معمولا یک نگهدارنده 4تا 6طبقه دارد و مساحت هر طبقه کمی کوچکتر از صفحه قبلی می باشد در نتیجه شکلی مخروطی دارد که به راحتی می توان آن را در گوشه آشپزخانه قرار داد. این پایه ها همانند استند عمل می کنند و این امکان را می دهند که قابلمه های بزرگ در قسمت پایین و قابلمه های کوچک در بالا قرار بگیرند. سرویس قابلمه یونیک از با کیفیت ترین قابلمه های موجود در چشمگیر است. 

روش نصب پایه قابلمه

بستن پایه قابلمه کار بسیار آسانی می باشد که هرکس به راحتی می تواند آن را انجام دهد، برای بستن پایه قابلمه ابتدا باید صفحه های موجود را به ترتیب اندازه کنار هم گذاشت و از بزرگ ترین صفحه شروع به بستن پایه کرد بهتر است که پیچ های آن را خیلی سفت نکنید، سپس بقیه صفحه ها را از بزرگ به کوچک داخل پایه می گذارید، سعی کنید پیچ و مهره ها را به گونه ای ببندید که فقط از پایه خارج نشود، پس از تمام شدن صفحات و کامل شدن پایه قابلمه از صفحه پایین شروع به محکم کردن پیچ ها می کنید، بهتر است ابتدا صفحه اول و آخر را محکم کنید سپس به محکم کردن صفحات وسط بپردازید.
همانطور که در مطلب بالا گفته شد نصب پایه قابلمه کار دشواری نیست و به راحتی با کمی دقت می توان این پایه ها را نصب کرد، برای نصب به وسایل خاصی نیاز نیست و با کمترین امکانات می توان اقدام به نصب کرد. اکثر این پایه ها از جنس استیل بوده و دارای دوام بالایی هستند همچنین توانایی تحمل وزن بالا را دارند. با در دست داشتن صفحات، سه پایه و پیج به اندازه می توانید پایه قابلمه را نصب کنید.

روش نصب پایه قابلمه

آموزش بستن پایه قابلمه

پایه قابلمه از سه پایه هم اندازه و چند صفحه تشکیل شده که در هر کدام از این پایه ها منافذی برای جای پیچ وجود دارد و صفحات نیز در سایزهای بزرگ تا کوچک دارای جای مخصوص برای پیچ شدن در پایه هستند، ابتدا بزرگ ترین صفحه را روی زمین قرار داده و سه پایه را به سه ضلع آن که جای پیچ دارد متصل می کنید پس از این، کار آسان می باشد و با توجه به سایز صفحات که از بزرگ به کوچک هستند آن ها را به ترتیب در جای مخصوص خود قرار داده و طبقه به طبقه پیچ و مهره می کنید، طبق گفته بالا بهتر است در ابتدا خیلی پیچ ها را محکم نکنید ابتدا پایه را کامل ببندید و پس از مطمئن شدن از نحوه بستن آن ها را محکم کنید.

فروشگاه اینترنتی لوازم آشپزخانه چشمگیر با دارا بودن تنوع بی نظیری از انواع پایه قابلمه با کیفیت بالا در مدل های مختلف و قیمت مناسب در خدمت شما عزیزان می باشد. شما می توانید پس از دیدن طرح های مختلف و مقایسه محصولات اقدام به خرید پایه قابلمه مورد نظر خود نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید پایه قابلمه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن