طرز استفاده از فلفل ساب

فلفل ساب وسیله ای است که از آن برای خرد کردن دانه های فلفل در غذا استفاده می شود. استفاده از پودرفلفل آماده در غذا به چند دلیل کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این دلایل این است که فلفل آسیاب شده پس از ماندن به مرور تندی و عطر خود را از دست می دهد به همین خاطر توصیه این است که دانه های فلفل را به میزان لازم با استفاده از فلفل ساب به غذا اضافه کرد تا غذا طعم و عطر بهتری را داشته باشد. انواعی از فلفل ساب ها از گذشته تا امروز وارد بازار شده اند. می توان آن ها را در دو نوع عمده برقی و دستی مشاهده کرد. فلفل ساب ها با اینکه وسایلی ساده و کوچک به نظر می رسند حتما باید قبل از خرید به نکاتی راجع به آن ها توجه کرد از جمله استحکام و جنس بدنه، راحتی کار با آن ها و ...
به دلیل کوچک و کاربردی بودن فلفل ساب ها می توان آن ها را از جنس های متفاوتی مانند استیل، سرامیک، فلز و ... تهیه نمود. در واقع با توجه به اینکه چه نوع سلیقه ای دارید می توان به راحتی فلفل ساب هایی از جنس و طرح های مختلف تهیه نمود. در استفاده از انواع فلفل ساب علاوه بر کیفیت فلفل ساب باید به کیفیت فلفل آسیاب شده نیز توجه نمود. شما می توانید انواع ظرف غذا را از مجموعه چشمگیر تهیه کنید.

نحوه کار با فلفل ساب

همانطور که بیان شد فلفل ساب ها در نوع دستی و برقی وجود دارند. استفاده از فلفل ساب های دستی در منازل دارای استفاده بیشتری می باشند. نحوه کار با فلفل ساب دستی بسیار آسان است. برای این منظور کافی است که محفظه فلفل ساز دستی را از دانه های فلفل پر کرد. محفظه فلفل سازها دارای اندازه های متفاوتی می باشند و بستگی به حجم فلفل ساب دارد. سه چهارم مخزن یک فلفل ساب را پر کنید و درب آن را ببندید.  می توان فلفل ساب را بالای ظرف غذا گرفت و فلفل های ریز شده را مستقیم به غذا ریخت.

نحوه کار با فلفل ساب

اجزای فلفل ساب

اغلب فلفل ساب های دستی در زیر مخزن خود دارای سوراخ های ریزی می باشند که فلفل ریز شده از آن ها خارج خواهد شد. دسته‌ی فلفل ساب ها معمولا دارای جنس محکمی می باشد و اهرمی است که با استفاده از آن به فلفل های درون مخزن فشار وارد می شود. با فشار دست و چرخاندن اهرم فلفل ساب به صورت دورانی می توان باعث شکسته شدن و خرد شدن دانه های فلفل شد. برخی فلفل ساب ها دارای اهرمی چرخشی در بیرون محفظه می باشند و برخی دارای دو دسته موازی اند که با نزدیک کردن آن ها به هم باعث ریز شدن فلفل خواهد شد.
فلفل ساب های برقی به طور معمول برای حجم بیشتری از فلفل مورد استفاده قرار می گیرند و شباهت بسیاری به خردکن های خانگی دارند. پس از اتصال به برق می توان به میزان دلخواه فلفل در محفظه آن ها قرار داد و با وصل کردن کلید روشن دستگاه باعث شد تیغه های درون فلفل ساب به سرعت شروع به چرخیدن کند و فلفل را ریز نماید. میزان پودر شدن فلفل را می توان براساس زمان چرخش تیغه ها تنظیم نمود.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فلفل ساب

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن