اندازه استاندارد منقل کباب

منقل کباب به عنوان وسیله ای برای برشته شدن انواع کباب و دیگر مواد مانند بلال، سیب زمینی، قارچ و ... مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه انواعی از منقل ها در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. در اغلب منازل وجود یک منقل ضروری به نظر می رسد. منقل هایی با شکل و طرح های خاصی برای استفاده در محیط های باز و برای تفریح در فضاهای باز نیز ساخته شده اند.
آنچه شکل یک منقل را مشخص می کند نوع استفاده از آن و کاربرد آن می باشد. یک خانواده کم جمعیت قطعا نیازی به داشتن یک منقل بزرگ در مایحتاج خود نخواهد داشت.

ابعاد استاندارد منقل کباب

میزان بزرگی یک منقل را تعداد نفرات یک خانواده و تعداد سیخ هایی که یک منقل باید بر روی خود جای دهد، تعیین خواهد کرد. منقل ها دارای اندازه های متفاوتی می باشند. در گذشته منقل کباب دارای پایه های کوتاهی بودند و با عمقی بین هفت تا ده سانت با طول های متفاوتی ساخته می شدند. مشکل اساسی این منقل ها این بود ک برای مدت طولانی نشستن کنار این آن ها باعث اذیت شدن فرد می شد. به مرور ساخت منقل ها دارای تجهیزات پیشرفته تری شد و طراحی انواع منقل به نحوی اجرا شد که در هنگام کار با این منقل ها فرد اذیت نشود و به سادگی مورد استفاده قرار گیرد به طور مثال استفاده از منقل های پایه دار باعث شد که هنگام کار با منقل کباب، نیازی به نشستن در کنار منقل نباشد؛ هم چنین استفاده از منقل هایی که دارای پنکه هستند، مرسوم شد. عوامل متفاوتی می تواند در اندازه منقل ها تاثیرگذار باشد. این عوامل بر کیفیت موادی که کباب می شوند، تاثیر خواهد گذاشت.

ابعاد استاندارد منقل کباب

عمق منقل کباب

استفاده از منقل هایی با عمق 10 تا 12 متر دارای استاندارد بیشتری برای کباب کردن می باشد. در این صورت به دلیل اینکه یک لایه زغال در کف منقل قرار می گیرد فاصله زغال افروخته با سیخ های کباب زیادتر خواهد شد. این فاصله باعث می شود که موادی که بر روی منقل قرار می گیرند به جای سوختن، مغزپخت شوند.

طول منقل کباب

طول منقل را می توان با استفاده از نیازی که دارید تعیین کنید. این انتخاب حتی به شکل چشمی نیز میسر است. یعنی شما می دانید که منقل انتخابی شما باید ظرفیت چند سیخ را داشته باشد. منقل ها در سایز های مختلف با طول هایی برای تعداد سیخ متفاوت ساخته می شوند.

عرض استاندارد منقل کباب

عرض منقل یکی از پارامتر های مهم برای یک منقل استاندارد خواهد بود. عرض یک منقل باید بتواند انواع سیخ ها را روی خود جای دهد به گونه ای که قسمتی از مواد که روی سیخ قرار دارند بدون اینکه از منقل بیرون بزند روی منقل قرار بگیرد. اندازه مناسب برای عرض یک منقل اندازه ای چهل سانت می باشد. این اندازه بهترین اندازه برای عرض یک منقل کباب استاندارد خواهد بود.

با شناخت یک منقل کباب استاندارد و اندازه های آن می توان خرید مناسب تری را تجربه کرد. در غیر این صورت منقل کباب خریداری شده فاقد استانداردهای لازم خواهد بود و علاوه بر نداشتن کیفیت لازم در هنگام استفاده از آن ها باعث خواهد شد که کار کردن با آن ها آسان و راحت نباشد، هم چنین عمر اینگونه منقل ها کوتاه خواهد بود. برای خرید منقل کباب استاندارد از فروشندگان معتبر خریداری کنید تا همیشه خاطره ای خوش از دورهمی ها و ضیافت های خود داشته باشید. برای خرید انواع منقل کباب می توانید به صورت حضوری و اینترنتی به فروشگاه لوازم خانگی چشمگیر مراجعه نموده و پس از مقایسه انواع مختلف این محصول، اقدام به خرید  بر اساس نیاز و سلیقه خود، نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین منقل و باربیکیو

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن