قالب کیک چی بخرم

کیک یکی از خوراکی های خوشمزه می باشد که مورد علاقه اکثر افراد است و به عنوان میان وعده، صبحانه و دسر مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه کیک های خانگی بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند زیرا کیفیت و سلامت بالاتری دارند همچنین دارای طعم دلپذیری می باشند. برای تهیه ی کیک به وسایل مخصوصی نیاز دارید که یکی از آن ها قالب می باشد، قالب نقش به سزایی در پخت کیک دارد که در انواع گوناگونی موجود می باشد در نتیجه باید قبل از خرید در مورد انواع قالب ها اطلاعات کامل داشته باشید تا انتخاب مناسب تری انجام دهید.

ویژگی های قالب کیک خوب

قالب های کیک در رنگ، طرح، جنس و سایزهای گوناگون در بازار موجود می باشند که هرکدام به گونه ای بر پخت کیک تاثیر می گذارند. از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رنگ قالب: قالب از نظر رنگ به دو دسته تیره و روشن تقسیم می شود، اگر قالب دارای رنگ تیره باشد کیک زودتر پخته می شود زیرا رنگ تیره باعث جذب گرما شده در نتیجه قالب های تیره نسبت به قالب های روشن ارجعیت دارند. قالب های روشن کمتر می توانند گرما را جذب کنند و این امر زمان پخت را بیشتر می کند، این نوع قالب ها بیشتر مناسب افرادی می باشند که کیک برشته دوست ندارند همچنین برای کیک های تولد که نیاز به خامه دارند مناسب می باشد.
  • شکل قالب: قالب ها در شکل های ساده، کمربندی، میان تهی و طرح دار موجود هستند، طراحی قالب باید به گونه ای باشد که دما به صورت یکنواخت به تمام نقاط برسد، برای مثال قالب های میان تهی بهتر می توانند حرارت را انتقال دهند و گرما به یک اندازه به همه نقاط کیک می رسد.
  • جنس قالب: یکی از مهم ترین نکات در انتخاب قالب جنس آن است، قالب ها در جنس های آلومینیومی، آلومینیوم روکش دار، شیشه ای، نچسب و سیلیکونی تولید می شوند.
  1. قالب های آلومینیومی: یکی از بهترین قالب ها می باشند که به خوبی گرما را انتقال می دهند که این امر به دلیل سطح براق آن ها بوده که سبب بازتاب گرما می شود، بسیار مقاوم و ضد زنگ هستند و قیمت کمتری نسبت به دیگر قالب ها دارد.
  2. قالب های آلومینیومی روکش دار: نچسب، ضد زنگ و سخت هستند اما در نگهداری و استفاده از آن ها باید بیشتر دقت کرد.
  3. قالب های شیشه ای:این نوع از سالم ترین قالب ها می باشد که از پیرکس(شیشه نشکن) ساخته می شوند و قابل استفاده در فر،ماکروویو و ماکروفر می باشند.
  4. قالب های نچسب: این قالب ها همانند قالب های آلومینیومی می باشند که رنگی تیره ای دارند.
  5. قالب های سیلیکونی:این مدل قالب ها قابل انعطاف هستند و دمای منفی 40 تا مثبت 580 درجه را تحمل می کنند که بیشتر مناسب کیک های یخچالی و دسر می باشند.

ویژگی های قالب کیک خوب

قالب کیک چه مارکی خوبه

بهترین مارک قالب کیک، برندی می باشد که تمام خصوصیات خوب یک قالب و ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره شد را دارا باشد. مارک LA از بهترین و معتبرترین برندهایی است که در کنار تولید سایر ملزومات آشپزخانه به تولید لوازم قنادی از جمله قالب کیک و ژله با کیفیت از بهترین متریال، پرداخته است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین قالب کیک و ژله

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن