بهترین نوع تخته گوشت

تخته های گوشت از انواع مختلف و با جنس های متفاوتی را در بازار می توان تهیه کرد. تخته گوشت از جنس های پلاستیک، چوب بامبو، پلاستیک و حتی شیشه ساخته می شود.

بررسی انواع تخته گوشت

هر کدام از انواع این تخته ها دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد و تفاوت هایی با انواع دیگر دارند. اما باید بدانید که این تفاوت ها به خاطر تفاوت در عملکرد تخته های گوشت است. در واقع مساله این است که تخته های گوشت فقط با این نام شناخته می شوند اما ممکن است کاربردی دیگر داشته باشند. برای خرید بهترین نوع از تخته گوشت با این نکته توجه نمود که به دنبال چه نوع از تخته گوشتی هستید. در واقع بهترین نوع از تخته گوشت باید بتواند نیاز شما را برطرف نماید و کاربردی باشد. در این مقاله ویژگی هایی را که یک تخته گوشت مناسب باید داشته باشد را بیان خواهیم کرد.

بررسی انواع تخته گوشت

ویژگی های انواع تخته گوشت

تخته چوب های شیشه ای دارای زیبایی می باشند و به همین دلیل بسیار محبوب می باشند. استفاده از تخته های شیشه ای بیشتر می تواند جنبه تزئینی داشته باشد چرا که بعد از مدتی ممکن است رنگ شیشه تیره شود و دچار خط و خش شود . هم چنین برخورد چاقو با شیشه، چاقو را کند خواهد کرد.

تخته های گوشت پلاستیکی باید دارای جنسی مرغوب باشند. استفاده از تخته گوشت ها پلاستیکی که دارای عاج می باشند از بهترین گزینه ها می باشد.

می توان از تخته های چوبی به عنوان بهترین نوع از تخته گوشت ها یاد کرد. این تخته ها از جنس های مختلف ساخته می شود اما در مورد آن ها باید به این نکته توجه داشت که چوب استفاده شده در این نوع از تخته ها باید دارای مقاومت بالایی باشد و با ضربات چاقو به راحتی دچار صدمه نشود. تخته های چوبی که از چوب های مانند بامبو تهیه می شوند دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می باشند و می توان از آن ها به عنوان بهترین نوع از تخته گوشت نام برد.

برای سلامت موادی که از آن ها را روی تخته چوب خرد می کنیم، می توان دو تخته مجزا خریداری کرد. برای خرد کردن موادی مانند سبزیجات و میوه ها از تخته های پلاستیکی و برای گوشت و مواد پروتئینی از تخته های چوبی استفاده نمایید.

تخته های بسیار بزرگ و یا بسیارکوچک برای استفاده در آشپزخانه مناسب نمی باشند. تخته های گوشت باید در اندازه ای تهیه شوند که کار کردن با آن ها اذیت کننده نباشند. بهترین سایزی که می توان برای تخته گوشت در نظر گرفت طول و عرضی نیم متری می باشد.

تخته های گوشت حتی اگر از بهترین نوع هم ساخته شوند نیازمند مراقب های لازم می باشند تا هم دوام خود و هم سلامت مواد غذایی را حفظ نمایند. تخته های چوبی به طور معمول باید مرتب شسته و خشک شوند و آن ها را روغن کاری کرد. البته تخته های بامبو نیازی به روغن کاری نخواهند داشت. در صورت رعایت نکردن این موارد حتی بهترین نوع از تخته گوشت ها پس از مدتی دچار پوسیدگی می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن