ساخت میز تاشو مسافرتی

مسافرت یکی از مهمترین نیازهای روحی بشر است که از طریق آن با جاهای مختلف دنیا آشنا می شوند، تجربه کسب می کنند و می آموزند. اگر مسافرت به همراه وسایل راحتی انجام بگیرد، فرد کمتر خسته شده و بیشتر از سفر خود لذت می برد. یکی از این وسایل راحتی داشتن صندلی و میز تاشو مسافرتی است تا در موقع نیاز مثل غذا خوردن یا بازی کردن از آن استفاده شود‌. افرادی که مدام اهل سفر کردن به طبیعت هستند به این ابزار مهم نیاز خواهند داشت. ساخت میز تاشو مسافرتی به نحوی انجام می گیرد تا هم سبک باشد و هم جای کمتری اشغال کند. در ادامه می خواهیم کمی بیشتر در مورد ساخت میز تاشو مسافرتی صحبت کنیم.

ساخت میز تاشو مسافرتی چگونه است

برای ساخت میز تاشو مسافرتی حتی الامکان از مواد و متریال بسیار سبک استفاده می شود. پایه ها و صفحه میز معمولا به صورت متحرک و جدا از هم تهیه می شوند و بعد موقع استفاده روی هم قرار می گیرند. این امر به کم جا بودن میز کمک می کند. جنس پایه ها می تواند از چوب و یا آلیاژهای فلزی سبک ساخته شود. صفحه میز هم می تواند چوبی، نئوپان، های گلاس، ام دی اف یا پلاستیک فشرده باشد. ضخامت صفحه باید بسیار پایین بوده و برای ضد خش ماندن آن از روکش های ضد خش و ضد آب استفاده می شود. این امر علاوه بر زیبایی، باعث دوام محصول نیز می شود. ابعاد میز تاشو مسافرتی می تواند برای دو یا نهایتا چهار نفر کافی باشد. میز تاشو به گونه ای طراحی می شود تا براحتی تا شده و باز شود و بعد از باز شدن محکم در جایش ثابت بماند. نکته مهم در مورد ساخت میز تاشو مسافرتی این است که برای وزن های خیلی زیاد و فشار بالا طراحی نشده اند بنابراین نشستن روی آنها توصیه نمی شود.

نحوه تا شدن میز تاشو مسافرتی

نحوه تا شدن میز تاشو مسافرتی

میزهای تاشو مسافرتی بسته به نوع کارخانه، هرکدام به شکلی متفاوت تا می شوند. در برخی محصولات صفحه میز از وسط تا می شود در حالی برخی دیگر این امکان را ندارند. برخی محصولات نیز پایه ها از صفحه میز جدا هستند ولی برخی دیگر صفحه به پایه ها متصل است و روی همدیگر تا می شوند. به هنگام ساخت میز تاشو مسافرتی پایه های آن را به صورت ضربدری طراحی می کنند تا هم راحت تر باز و بسته شود و هم بر اثر فشار آسیب نبیند.

میز تاشو مسافرتی یک همراه سبک و راحت برای مسافران است که یک سفر دل انگیز را تجربه کنند. میز تاشو مسافرتی جای کمی اشغال می کند و حتی در چمدان و کیف کوچک جا می شود. قابل حمل است و به دلیل وزن کم حمل آن نیز به آسانی صورت می گیرد. میز تاشو مسافرتی در سایز و اشکال مختلف تولید می شود. بنا به سلیقه خود می توانید هر مدلی را که می پسندید خریداری کنید.

برای خرید انواع میز می توانید به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه و پس از انتخاب میز مورد نظرتان، سفارش خود را ثبت کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع میز

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن