بانکه چیست

به هرگونه ظرف معمولا استوانه ای، دهانه گشاد و دردار به اصطلاح بانکه گفته می شود. دردار بودن این ظروف یکی از مزیت های آنها است، زیرا باعث عدم نفوذ گرد و غبار و آلودگی ها به درون ظرف می شود. استفاده از بانکه ها باعث ایجاد نظم و ایجاد فضای در دسترس اضافی در آشپزخانه و کابینت می شود و می توان از کمترین فضای موجود، بیشترین استفاده را برد.

انواع بانکه

بانکه ها در طرح ها و اندازه های مختلف و با جنس های مختلف در بازار موجود هستند که در هنگام خرید باید طبق نیاز خود و کاربردی که از آن بانکه می خواهیم، مناسب ترین نوع را انتخاب کنیم. از نظر جنس مواد سازنده، به دسته های زیر طبقه بندی می شوند:

  • بانکه های چوبی
  • بانکه های استیلی
  • بانکه های پلاستیکی
  • بانکه های شیشه ای

از بین این موارد، بانکه های استیل و شیشه ای سالم تر هستند زیرا ترکیبات به کار رفته در موادشان با مواد داخلشان، ترکیب نمی شود و مواد غذایی تغییر بو و مزه نمی دهند. بانکه های شیشه ای زیبایی خاصی نیز به محیط می بخشند زیرا رنگ و تنوع مواد داخلشان نمایان است. شما عزیزان می توانید برای مشاهده مدل های مختلف و خرید سرویس پا سماوری از برندهای خوشنام و معتبر با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه شوید.

انواع بانکه

کاربرد بانکه

طی سال ها از بانکه ها معمولا فقط در آشپزخانه ها استفاده می شد، اما امروزه از این ظروف دردار در جای جای خانه می توان استفاده کرد. از بانکه ها می توان در موارد زیر استفاده کرد:

آشپزخانه: از قدیم، خانم های خانه دار قند و شکر، ادویه جات، حبوبات، جو پرک، لیمو عمانی، ماکارونی، مربا و ترشی و غیره را درون ظروف در دار نگهداری می کردند. امروزه همین کار درون بانکه هایی با اندازه های مختلف و طرح های زیبا با درب های محکم انجام می شود و نما و دکوری لوکس به فضای آشپزخانه می بخشد. همینطور می توان میوه خشک، انواع پاستیل یا شکلات را درون بانکه های شیشه ای ریخت و روی اپن گذاشت که زیبایی خاصی نیز به فضا می بخشد.

میز آرایش: می توان از بانکه هایی با سایزهای مختلف بر روی میز آرایش برای نگهداری و طبقه بندی انواع وسایل آرایش از قبیل براش ها و قلم موها، گیره های سر و غیره استفاده کرد. اگر از بانکه های زیبا استفاده کنیم، علاوه بر ایجاد نظم، زیبایی میز آرایشمان هم چند برابر می شود.

سرویس بهداشتی: بانکه ها در سرویس بهداشتی می توانند جای پنبه، صابون و غیره باشند و یا کاربرد تزیینی داشته باشند.

گلدان: از بانکه ها هم می توان به عنوان گلدان برای کاشت گل استفاده کرد و هم می توان گل خشک و یا حتی گل های شاخه بریده را در آن قرار داد و به زیبایی فضا افزود.

جا شمعی: می توان درون بانکه ها شمع های تزیینی قرار داد و در دکوراسیون از آن استفاده کرد.

برای خرید و کسب اطلاعات نسبت به ویژگی های انواع بانکه های با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توانید به سایت کالای خانگی چشمگیر مراجعه کنید و نسبت به مقایسه محصولات برندهای مختلف اقدام نمایید و در نهایت محصول مورد نظر خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع بانکه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن