مدل جا کارد و چنگال

کارد و چنگال یکی از مهم ترین و کاربردی ترین وسایل یک خانه می باشند، جا کارد و چنگال وسیله ای می باشد که می توان کارد و چنگال های خود را در آن نگهداری کنید، همچنین نقش چشم گیری در زیبا دیده شدن لوازم آشپزخانه و پذیرایی دارد، این وسیله می تواند به کارد و چنگال های شما نظم دهد و سبب شود آن ها را همیشه در دسترس داشته باشید، یعنی ابزاری برای ساماندهی اجزای آشپزخانه می باشد، جا کارد و چنگال در مدل های گوناگون و از جنس های مختلف ساخته می شوند، جنس آن ها می تواند از چوب، فلز، کریستال و ... باشد. با توجه به ظروف پذیرایی و سبک مورد علاقه خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب نمایید.

انواع جا کارد و چنگال

همانطور که در بالا گفته شده جا کارد و چنگال دارای انواع گوناگونی از نظر طرح، جنس، رنگ و اندازه می باشد که در این مطلب به چند نمونه از جنس های آن اشاره می کنیم:

انواع جا کارد و چنگال فلزی

  • جا کارد و چنگال استیل: یکی از با دوام ترین و کاربردی ترین مدل ها می باشد و به دلیل جنسی که دارد دوام و پایداری بالایی دارد، این نوع جا کارد و چنگالی نیز تنوع بالایی در طراحی دارد. 
  • جا کارد و چنگال پیوتر: یکی از پر طرفدارترین مدل می باشد که از دو بخش داخلی و خارجی تشکیل می شود، قسمت داخلی آن ها از پلاستیک با روکش پارچه مخمل و بخش بیرونی آن از پبوتر با رنگ آنتیک می باشد، این نوع جا کارد و چنگال دارای طرح های زیبایی هستند که در دو مدل درب دار و بدون درب موجود هستند اما اکثر آن ها درب دار هستند، که این امر از ورود خاک به درون ظرف جلوگیری می کند. این مدل جا کارد و چنگال دوام بالایی دارند و با قیمتی مناسب می توان آن ها را تهیه کرد.

جا کارد و چنگال پیوتر

 

سایر انواع جا کارد و چنگال

  • جا کارد و چنگال کریستال: یکی از انواع کاربردی جا کارد و چنگال بوده که ظاهری شیک و زیبا دارند، جا کارد و چنگال کریستال دارای تنوع بسیاری هستند و به صورت تکی و دوقلو در بازار موجود می باشند، این نوع جا کارد و چنگال ها کف مستحکمی دارند که در هنگام استفاده ثبات و پایداری زیادی از خود نشان می دهند، و مناسب استفاده روزمره و مهمانی ها می باشند.
  • جا کارد و چنگال پلاستیکی: این مدل بیشتر برای استفاده های روزمره و در آشپزخانه می باشد زیرا زیبایی خاصی ندارد و از جنس پلاستیک در رنگ ها، طرح ها و اندازه های گوناگونی تولید می شوند و کاربرد تزیینی ندارند.
  • جا کارد و چنگال چوبی: دارای زیباترین طرح ها می باشد که از چوب و یا تلفیقی از چوب با پارچه یا شیشه ساخته می شوند، این جا کارد و چنگال طراحی های خاص و زیبایی دارند و سبب زیبا سازی محیط می شوند، از این وسیله می توان یه عنوان یک کالای لوکس و تزیینی استفاده کنید همچنین گزینه مناسبی برای کادو دادن می باشد، بیشتر طرح های این مدل جا کارد و چنگالی دارای درب شفاف از جنس شیشه یا پلاستیک می باشند که همین امر جلوه زیبایی به محیط شما می دهد.

جا کارد و چنگال چوبی

برای خرید اینترنتی انواع جا کارد و چنگال های زیبا و با کیفیت می توانید از طریق سایت لوازم خانگی چشمگیر اقدام نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن