بهترین نردبان خانگی

در خیلی از خانه ها، پدرهای منزل علاقه خاصی به انجام کارهای فنی دارند. اگر سری به جعبه ابزار آنها بزنید، خواهید دید که انواع ابزارهای کار در آن وجود دارد. اما، این ابزارها بدون وجود یک نردبان تاشوی کوچک، بازده مثبتی نخواهد داشت. نردبان های تاشوی خانگی محصولاتی هستند که امکان دسترسی به محل های دور از دسترس خانه با ارتفاع نسبتا بالا را به افراد برای تعمیرات می‌دهند. اما، فراموش نکنید که هر نردبانی نمی‌تواند ایده‌آل باشد؛ به طوری که تنها برخی از نمونه های خاص می‌توانند به افراد منزل برای انجام امور فنی کمک کنند. در ادامه برخی از مدل‌های پرمصرف را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع نردبان خانگی

از آن جایی که ارتفاع استاندارد سقف های خانگی 2.5 الی 3 متر است، باید از مدل های مناسب با ارتفاع نسبتا کم استفاده کرد:

  • نردبان های پله آلومینیومی یونیک: این نردبان ها در مدل های 3 پله‌ای، 4 پله‌ای، 5 پله‌ای و 6 پله‌ای تولید می‌شوند. جنس بدنه آنها از آلومینیوم بوده و بسیار سبک هستند. به طوری که امکان جابجا کردن آنها بسیار راحت بوده و حتی در صورت نیاز می‌توان این نردبان ها را به خارج از منزل نیز برد. از مزیت های استفاده از نردبان های یونیک می‌توان به پهن بودن پله ‌ها، تاشو بودن، وزن کم، جاگیر نبودن و رنگ بندی مختلف اشاره کرد. همچنین، این محصولات از گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردارند.
  • نردبان های پله آلومینیومی آرتیستون: از دیگر مدل های نردبان خانگی تاشو می‌توان به مدل آرتیستون اشاره کرد. این نردبان ها از لحاظ قدرت بدنه بسیار قوی بوده و تحمل وزن بیش از 120 کیلو را دارند. ستون ها و پایه های این مدل از نردبان بسیار محکم بوده و هرگز نمی‌لغزند. در بسیاری از مواقع مشاهده شده است که نردبان های تاشو پس از مدتی مقاومت خود را از دست داده و به صورت ناگهانی پایه های آن شکسته‌ شده‌اند اما، مدل آرتیستون طبق آخرین استانداردهای روز جهانی ساخته شده و تمام اصول فنی در آن رعایت شده است. از مهمترین مزایای این نردبان می‌توان به عدم لغزش در سطوح لغزنده، استحکام بالا، قیمت مناسب و پهن بودن پله های آن اشاره نمود. این مدل از نردبان نیز مانند مدل های یونیک دارای نمونه های 3 الی 6 پله‌ای است.

انواع نردبان تاشوی خانگی

نکاتی مهم هنگام خرید نربان خانگی

هنگام خرید نربان خانگی حتما با کارشناسان باتجربه مشورت کنید. توجه به ارتفاع سقف منزل، استحکام نردبان، آستانه تحمل وزن، پهنای پله و استحکام زنجیرهای آن از مهمترین نکاتی هستند که هنگام خرید نردبان تاشو باید در نظر گرفت. قیمت این محصولات نیز بسته به موارد بالا متغیر است. به تبع هر چه تعداد پله ها و ارتفاع نردبان بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. بهتر است قبل از خرید مکانی را برای نگهداری از آن انتخاب کنید. خوشبختانه جنس نردبان های تاشو از آلومینیوم بوده و این امر خطر اکسید آهن را به کلی از بین برده است. همچنین، رنگ های اعمال شده در این نردبان ها بسیار باکیفیت بوده و به سختی از بین می‌روند. شما عزیزان می توانید انواع نربان خانگی را در فروشگاه لوازم خانگی چشمگیر به صورت حضوری و یا اینترنتی بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین نردبان خانگی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن