آبکش استیل چه مارکی خوبه

شاید شما نیز در آشپزخانه خود شاهد خراب شدن یا شکستن لگن و آبکش های پلاستیکی بوده اید. در کل دو نوع از لگن و آبکش های پلاستیکی و استیل به شکل گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند.

چرا استفاده از آبکش استیل

به دلیل معایبی که محصولات پلاستیکی دارند، استفاده از آن ها به مرور کم رنگ شده است. آب کش ها و لگن های پلاستیکی به طور معمول قادر به تحمل وزن بالایی از مواد نمی باشند. دچار شکستگی می شوند و در صورت استفاده از مواد داغ درون آن ها ممکن است بوی بدی از آن ها متصاعد شود. امروزه آبکش ها و لگن های استیل با برندهای متفاوتی در بازار موجود می باشند و می توان نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. اما آنچه برای یک خریدار مهم است این موضوع می باشد که کدام مارک از آبکش و لگن دارای کیفیت مطلوبی است؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است قبل از اینکه مارک آبکش و یا لگن استیل را مشخص کنید به این سوال پاسخ دهید که از این محصول چه انتظاری دارید؟ و یا این محصول چه انتظاری از شما را باید برآورده کند؟ پس از بررسی انواع مختلفی از آبکش ها و لگن های استیل و ویژگی های مربوط به آن ها می توانید نسبت به خرید مارکی که دارای این ویژگی هاست اقدام کنید. آبکش استیل و لگن های استیل خوب، باید دارای ویژگی هایی باشند که بتوان آن ها را یک برند مناسب برای خرید دانست. در زیر به ذکر ویژگی هایی از یک مارک معتبر آبکش و لگن می پردازیم.

what good brand steel colander

بهترین مارک آبکش استیل چه ویژگی هایی دارد

  • سایزبندی: بهتر است از آبکش هایی استفاده کنید که دارای چند عدد در سایزهای مختلف می باشند . در این صورت برای کار کردن با این آبکش ها با توجه به حجم آن ها راحت تر می شود از آن ها استفاده کرد.
  • استیل ضد زنگ: حتما از ضد زنگ بودن آبکش و لگن استیلی که خریداری می کنید مطمئن باشید و از برندی خرید کنید که اقدام به ساخت این محصولات از استیل ضدزنگ می کند. آبکش ها و لگن های استیل به دلیل تماس مداوم با آب و رطوبت اگر ضد زنگ نباشند به سرعت دچار زنگ زدگی خواهند شد.
  • پایه دار بودن: از مارک هایی خرید کنید که لگن و آبکش های آن ها دارای پایه یا استند کوتاه باشد. در این صورت استفاد از آن ها بسیار راحت است و به آسانی بر روی سطوح قرار می گیرند.
  • داشتن دستگیره: مارک های معتبر دارای آبکش ها و لگن هایی هستند که دارای دسته می باشند. حمل و جابه جایی این محصولات بدون دسته بسیار سخت خواهد بود.
  • پانچ استاندارد: آبکش هایی که دارای سوراخ های پانچی در کف می باشند اندازه سوراخ آن ها باید متناسب با موارد استفاده رعایت شود به طور مثال آبکشی که برای برنج استفاده می شود نباید دارای سوراخ های درشت باشد.

برای خرید مارک های معتبر و کسب اطلاع نسبت به ویژگی های یک آبکش یا لگن استیل با قیمت مناسب می توانید به کالای خانگی چشمگیر مراجعه کنید و نسبت به مقایسه محصولات برندهای مختلف اقدام نمایید و در نهایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید آبکش استیل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن