ساخت رگال لباس

 رگال لباس وسیله ای برای آویختن لباس و سایر لوازم شخصی بوده و دارای انواع مختلفی است. تا پیش از تولید این محصولات، بسیاری از صاحبخانه های خوش ذوق با استفاده از مواد دور ریختنی اقدام به ساخت رگال می‌کردند. اما، با گسترش کارگاه های تولیدی لوازم خانگی، این افراد نیز رو به استفاده از رگال های آماده آوردند. در استفاده از رگال های لباس باید توجه ویژه‌ای داشت. چراکه استفاده نابجا از آنها نه تنها کاربردی ندارد، بلکه موجب اشغال فضای خانه نیز خواهد شد. پس با ما همراه باشید تا شما را با نحوه ساخت و مدل های مختلف رگال های آماده آشنا کنیم. قیمت رخت آویز یونیک را می توانید در سایت چشمگیر مشاهده کنید. 

آشنایی با انواع رگال

رگال ها تنها مخصوص آویختن لباس نبوده و کاربردهای دیگری هم دارند. از جمله رگال های موجو در بازار عبارتند از:

  • رگال جاکفشی: استفاده از شلف نردبانی به عنوان جاکفشی یکی از ایده های خلاقانه محسوب می‌شود. این رگال ها شبیه به نردبان های تاشو خانگی بوده و به صورت پلکانی طراحی شده‌اند؛ به گونه‌ای که در هر طبقه امکان قرار دادن چندین کفش وجود دارد. در طبقه های پایینی به دلیل باز شدن پایه ها امکان قرار دادن کفش های بیشتری وجود دارد. این رگال ها تاشو بوده و قابل جابجا شدن نیز هستند.
  • رگال های لباس: رگال های لباس از پرکاربردترین رگال های بازار بوده و در طرح های مختلفی ساخته می‌شوند. این طرح ها شامل طرح سقفی، ایستایی، تاشو، نردبانی، کتابخانه‌ای، بارفیکسی و غیره می‌شود. بسیاری از صاحبخانه های خوش ذوق به جای استفاده از رگال های تک منظوره از نمونه های چند منظوره آن استفاده کرده و علاوه بر قرار دادن لباس سایر وسایل تزئینی را نیز بر روی آن می‌گذارند.

آشنایی با انواع رگال

نحوه ساخت رگال لباس

ابتدا 7 لوله PVC تهیه کنید. این لوله ها را توسط سوهان یا سنباده به خوبی بسایید تا هیچگونه براده ای در آنها باقی نماند. سپس با رنگ پلاستیک سطح آن را رنگ کنید. 4 تکه از لوله ها را باید به عنوان پایه قرار دهید. برای ساخت پایه نیاز به 6 اتصال 3 راهی است. 4 تکه از این اتصالات باید برای وصل کردن سرهای لوله های PVC مورد استفاده قرار گیرند؛ به گونه ای که پایه به شکل یک مربع تو خالی در بیاید. قبل از وصل کردن سرهای لوله به هم باید 2 اتصال باقی مانده را از درون لوله ها به صورت موازی رد کنیم. به طوری که یک اتصال در مقابل اتصال دیگری قرار گیرد. این گونه امکان قرار دادن پایه میله ای (بارفیکسی) درون آنها وجود خواهد داشت. پایه ای که وظیفه آویختن لباس ها را بر عهده دارد.

بهتر است هنگام خرید رگال لباس به جنس بدنه، ابعاد، قیمت و استحکام آن توجه کنید. برای آویختن تعداد لباس های زیاد، باید از رگال هایی با آستانه تحمل وزن بالا استفاده کرد. به تبع هر چه آستانه تحمل وزن رگال ها بیشتر شود، طول عمر آنها نیز بالا رفته و در قیمت نهایی نیز تاثیر خواهد گذاشت. عوامل مختلفی نظیر رنگ، جنس بدنه، برند و طرح رگال لباس در قیمت آن نقش دارند. بهتر است قبل از خرید حتما با کارشناسان باتجربه مشورت کنید تا بهترین نمونه ها را به شما معرفی کنند. انواع مختلف رگال لباس در فروشگاه چشمگیر اصفهان با تنوع بالا و کیفیت و قیمت مناسب موجود است. شما عزیزان می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام به خرید این محصول نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید رگال لباس

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن