رگال لباس از کجا بخرم

رگال لباس یکی از جذاب ترین ایده هایی است که تاکنون در حوزه دکوراسیون مطرح شده است. این محصول جایگزین مناسبی برای جالباسی و خانه‌های بدون کمد است. در زندگی آپارتمان نشینی به دلیل مساحت کم خانه‌ها امکان استفاده از جالباسی های مختلف وجود نداشته و این رگال است که می‌تواند جای آنها را پر کند. رخت آویز یونیک در سایت چشمگیر موجود است. 

طرح چند ایده در خصوص رگال لباس

در صورتی که رگال های لباس در جای مناسبی قرار نگیرند، هیچ بازخورد مثبتی نداشته و تنها به یک کالای جاگیر و بدون مصرف تبدیل می‌شوند. از این رو در ادامه مطلب چند نکته مهم درباره نحوه استفاده از آنها مطرح شده است.

  • محل قرارگیری رگال لباس: بهتر است رگال های لباس را در فضاهای خالی و بلااستفاده خانه قرار دهید. در بسیاری از مواقع بخش هایی از خانه بدون استفاده قرار می‌گیرند. دلیل آن هم ابعاد محل است؛ به گونه‌ای که امکان قرار دادن هیچ وسایلی در آنجا وجود ندارد. همچنین، می‌توان ورودی خانه را مجهز به رگال لباس کرد. از آن جایی که بسیاری از افراد در همان بدو ورود به خانه لباس های خود را از تن خارج می‌کنند، این ایده می‌تواند جلوی پخش و پلا کردن لباس ها را بگیرد.
  • استفاده از رگال های گوشه آویز: رگال های گوشه آویز در واقع رگال هایی هستند که در کنج دیوار نصب شده و مانند یک کمد دیواری ایفای نقش می‌کنند. این رگال ها دارای انواع مختلفی نظیر گیره‌ای، میله‌ای و طاقچه‌ای هستند. به طوری که امکان قرار دادن تابلو و سایر وسایل تزئینی بر روی آنها وجود دارد.
  • استفاده از سقف ها برای نصب رگال: یکی از جذاب ترین ایده ها نصب رگال به سقف است. در این موارد رگال ها به صورت آویز یا ایستا بر روی سقف متصل شده و لباس ها از آنها آویزان می‌شوند. مدل های مختلفی از این نوع آویز لباس وجود دارد که محبوب‌ترین آنها عبارتند از رگال سقفی میله‌ای، رگال سقفی لوستری و غیره.
  • نصب پرده در مقابل رگال دیواری: این گزینه برای اتاق های فاقد کمد دیواری مناسب است. در واقع شما می‌توانید با خرید رگال های کتابخانه‌ای، آنها را مانند کمد دیواری در کنج اتاق تعبیه کنید و در آخر با نصب یک پرده فانتزی و کشویی مانع دیده شدن لباس ها و سایر وسایل خود شوید.
  • خرید رگال های چند منظوره: بهتر است برای بازدهی بیشتر از رگال های چند منظوره استفاده کنید. این رگال ها به گونه ای طراحی شده‌اند که علاوه بر آویزان کردن البسه، امکان قرار دادن کفش، کوله پشتی، وسایل تزئینی و غیره بر روی آنها وجود دارد.

طرح چند ایده در خصوص رگال لباس

از کجا می توان رگال لباس خرید

بهتر است برای خرید رگال لباس عجله نکنید و از طریق مشورت با کارشناسان باتجربه، بهترین گزینه را انتخاب کنید. وبسایت لوازم خانگی چشمگیر محلی برای آگاهی از آخرین تجهیزات مدرن آشپزخانه و منزل بوده و این امکان را به علاقمندان می‌دهد تا با ایده های نوین آشنا شوند. کارشناسان وبسایت چشمگیر با گذراندن دوره های طراحی و دکوراسیون این فرصت را به شما می‌دهند تا از تجربیات آنها در خلق ایده های نوین در زمینه طراحی خانه بهره‌مند شوید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید رگال لباس

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن