1 سبد خرید
انواع جاکلیدی دیواری

 جاکلیدی یکی از وسایل کاربردی می باشد که حضور آن در هر خانه ای ضروری است. جا کلیدی دیواری برای انواع سلیقه ها در بازار موجود می باشد، از دوست داران محیط زیست و حیوانات گرفته تا دوست داران موسیقی و موزیک، هنر و ... .

ضرورت استفاده از جاکلیدی دیواری

کلید جز وسایل کوچکی است که امکان گم کردن آن بسیار است و برای جلوگیری از آن می توان از جا کلیدی استفاده و ترس و نگرانی گم کردن کلید را از خود دور کرد، جا کلیدی ها علاوه بر کاربردی که در نگهداری کلید دارند، می توانند برای زیبا سازی دکوراسیون منازل نیز کاربرد داشته و مفید باشند، جا کلیدی انواع گوناگونی دارد که در جنس های چوبی، فلزی، سفالی و کریستال موجود می باشند، در این مطلب به انواع جا کلیدی دیواری می پردازیم.

ضرورت استفاده از جاکلیدی دیواری

انواع مختلف جا کلیدی دیواری

تنوع جاکیدی در بازار بسیار زیاد است. در اینجا به معرفی چند مدل محبوب از جاکلیدی دیواری می پردازیم:

  • جا کلیدی دیواری حیوانات: این گونه جا کلیدی ها با طرح های جذاب انواع حیوانات ساخته می شوند که برای افراد شوخ طبع بسیار مناسب هستند، یکی از حیواناتی که امروزه در بسیاری از دکوراسیون ها مورد استفاده قرار می گیرد جغد می باشد، چنین طراحی روی دیوار خیلی خود را نشان می دهد، این مدل جا کلیدی به گونه ای طراحی شده که کلید روی پاهای جغد قرار می گیرد و جلوه ای جذاب و چشم گیر به محیط می دهد، حیوانات دیگری مانند فیل، سنجاب و خرس نیز در طراحی جاکلیدی های دیواری مورد استقبال قرار گرفته اند. نصب این جا کلیدی ها به وسیله ی میخ و یا چسب می باشد ( نوع چسبی آن به گونه ای است که پشت آن آغشته به چسبی قوی ست که به دیوار می چسبد).
  • جا کلیدی دیواری هنری: جا کلیدی هایی که سبک هنری دارند تنوع بسیار زیادی دارند و مناسب افرادی می باشد که علاقه مند به سبک های مدرن و هنرمندانه هستند و انتخابی صحیح برای منازل این دسته از افراد می باشد، این جا کلیدی ها می توانند در طرح های پیانو، اکولایزر دستگاه میکس، کلید، گرامافون، دو شاخه و پریز برق و... باشند .
  • جا کلیدی دیواری سنتی: طرح های سنتی بسیار مورد استقبال می باشند و طرفداران زیادی دارند، این مدل از جا کلیدی ها مناسب خانه های قدیمی و یا کلاسیک هستند که طراحی متفاوتی دارند و به صورت کاشی های سنتی، معرق کاری، پتینه، خشتی، آینه کاری، فیروزه کاری و ... موجود می باشند.
  • جا کلیدی دیواری نمدی: طرح های جدیدی که امروزه برای ساخت جا کلیدی استفاده می شوند نمدی هستند، این مدل جا کلیدی ها را می توان به صورتی دستی با هزینه ی کمی نیز تهیه کرد، با استفاده از کمی خلاقیت و سلیقه می توان کار زیبایی برای خانه خود بسازید، مدل های آماده این جا کلیدی ها نیز در بازار موجود می باشند.
  • جا کلیدی فانتزی: این نوع جا کلیدی ها طرفداران خاص خود را دارند و همانند جا کلیدی های هنری، مناسب دکوراسیون های مدرن هستند. جا کلیدی های فانتزی طرح های گوناگونی دارند که به راحتی می توان طرح دلخواه خود را از بین آن ها انتخاب کنید و ظاهری شیک و فوق العاده ای به منزل خود بدهید.

جا کلیدی ها فقط مختص استفاده برای کلید نیستند و می توان از آن ها برای آویزان کردن وسایل کوچک دیگر نیز استفاده کرد. برای خرید انواع جاکلیدی های دیواری زیبا می توانید از همین صفحه از سایت چشمگیر اقدام به خرید نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید جاکلیدی دیواری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن