ابعاد میز اتو

میز اتو در ابعاد و اشکال مختلف در بازار موجود می باشد، اولین نکته ای که در مورد میز اتو باید بدانید این است که آیا میز اتو ثابت برای شما مناسب است یا میز اتو با قابلیت جابه جایی، که هر کدام از آن ها انواع گوناگونی دارند و با توجه به نیاز و سلیقه می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

سایز میز اتو

میز اتوها در ابعاد و سایزهای مختلف ساخته می شوند و هر چه میز اتو شما بزرگ تر و ابعاد بیشتری داشته باشد، برای اتو کشیدن راحت تر می باشد و دست تان برای کار با اتو بازتر است. ابعا اکثر میز اتوها به گونه ای می باشد که طول بیشتری نسبت به عرض شان دارند و مناسب اتو کشیدن انواع لباس های خانگی مثل شلوار، بلوز، روسری و ... می باشند اما نمی توان برای اتو کردن پرده و ملحفه از آن ها استفاده کرد.
اندازه و ابعاد میز اتوها متفاوت می باشد و هر برند و کمپانی در اندازه های کوچک و بزرگ انواع مختلفی را تولید می کند اما به طور کلی ابعاد استانداردی که برای میز اتوها استفاده می شود شامل: 110*30 سانتی متر، 124*38 سانتی متر، 135*45 سانتی متر و 135*49 سانتی متر است، با این تفاسیر می توان گفت عرض میز اتو بین 30تا 55 سانتی متر و طول آن 110 تا 140 است، اما همانطور که گفته شد این اندازه ها می توانند کم و زیاد شوند. میز اتو یونیک یکی از محصولات ویژه سایت چشمگیر است و خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. 

سایز میز اتو

ارتفاع میز اتو

از نظر اندازه بلندی و ارتفاع میز اتو باید به مدل آن که ایستاده یا نشسته می باشد دقت کرد. اکثرا میز اتوهای ایستاده را ترجیح می دهند اما برای افرادی که مشکلاتی در پا و کمر خود دارند بهتر است از مدل نشسته آن استفاده نمایند. در واقع ارتفاع استاندارد میز اتو باید به گونه ای باشد که به کمر فرد برسد و کار با آن راحت باشد یعنی در هنگام اتو کشیدن مجبور به خم کردن دست و کمر خود نباشید و در مدل نشسته ارتفاع به اندازه ای باشد که برای کار با آن دست تان تسلط کامل داشته باشد.
اکثر میز اتوها قابلیت تغییر ارتفاع را دارند یعنی پایه های آن ها به گونه ای طراحی شده است که به راحتی می توانید در ارتفاعی که برای شما مناسب می باشد، میز را تنظیم کنید، دامنه ی تنظیم ارتفاع میز اتوها گوناگون بوده و برخی قابلیت تغییر ارتفاع زیادی دارند اما به طور استاندارد ارتفاعشان از 70 تا 90 سانتی متر قابل تنظیم است، اگر چند نفر در خانه از میز اتو استفاده می کنند و تفاوت قدی قابل توجهی دارند، بهتر است میز اتوهایی که دامنه تنظیم ارتفاع زیادی دارند را خریداری نمایند.
ابعاد میز اتو یکی از نکات مهمی می باشد که هنگام خرید باید آن را در نظر گرفت زیرا با توجه به فضایی که برای نگهداری آن در نظر گرفته اید، می توان ابعاد آن را انتخاب کرد، با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره شد بهتر است میز اتو با ابعاد بزرگ را انتخاب کنید، به طور کل میز اتوها در 4 سایز متفاوت در بازار موجود می باشند، برخی برندها اقدام به ساخت میز اتوهای بزرگ تر نیز کرده اند.

برای خرید میز اتوی مناسب، قبل از خرید نسبت به جست و جوی اینترنتی اقدام نمایید و ویژگی های میز اتوی مورد نظر را خود را با دقت بررسی کنید. با توجه به تنوع انواع میز اتو در فروشگاه چشمگیر، شما می توانید انواع مدل های با کیفیت میز اتو را در همین صفحه با هم مقایسه کنید و بر اساس نیاز خود و با در نظر گرفتن ویژگی های محصول، اقدام به خرید مطمئن این محصول نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید میز اتو

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن