کاربرد فرنچ پرس

اگر به دنبال یک وسیله برای دم کردن قهوه یا نوشیدنی هایی مانند چای یا دمنوش هستید فرنچ پرس می تواند یک انتخاب مناسب باشد. فرنچ پرس ها به عنوان یک وسیله کاربردی شناخته می شوند که دارای موارد استفاده متفاوتی نیز هستند.

فرنچ پرس در یک نگاه

فرنچ پرس ها دارای قطعات و اجزای ساده ای می باشند و شکلی ساده باعث می شوند یک نوشیدنی مطبوع برای شما آماده باشد. استفاده از وسایلی که به طور خاص برای دم کردن و تهیه قهوه و انواع دیگر نوشیدنی کارآیی دارند از این نظر که باعث حفظ طعم و بوی واقعی این نوشیدنی ها می شود، مهم به نظر می رسد. شاید در ابتدا برای کسانی که شناخت دقیقی از این وسیله ندارند فرنچ پرس فقط وسیله ای برای تهیه قهوه باشد به همین دلیل خرید آن را به عنوان یک وسیله ضروری نمی دانند. اما واقعیت این است که از این وسیله برای موارد دیگری نیز استفاده خواهد شد.

فرنچ پرس در یک نگاه

کاربردهای مختلف فرنچ پرس

فرنچ پرس برای تهیه انواع نوشیدنی ها کاربرد دارد از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • تهیه قهوه: اصلی ترین کاربرد یک فرنچ پرس دم کردن قهوه است. اگر دانه های قهوه شما درشت باشند باید ابتدا با آسیاب آن ها را خرد کنید. به استفاده از نسبت های مشخص قهوه را با آب مخلوط و سپس فیلتر کنید.
    دم کردن چای: می توانید مقداری آبجوش را در مخزن فرنچ پرس بریزید و مقداری چای خشک از هر نوعی را به آن اضافه کنید. بعد از چند دقیقه که چای رنگ باز کرد با فشار دادن اهرم به سمت پایین می توان تفاله های چای را به کف مخزن راند و نوشیدنی را فیلتر کرد.
  • دم کردن انواع دمنوش: از فرنچ پرس می توان به شیوه ای که انواع چای را دم کرد برای تهیه یک فنجان از انواع دمنوش نیز استفاده کرد.
  • تهیه هات چاکلت: می توان با استفاده از ترکیب پودر قهوه، شکر و شکلات یک هات چاکلت بی نظیر را تهیه کرد. شکلات های بن ماری شده را با شیر و کاکائو و شکر هم بزنید. زمانی که ترکیب یک دستی از مواد داشتید آن را درون فرنچ پرس بریرید و با اهرم فشار دهید تا روی هات چاکلت شما کف کند.
  • تهیه کلدبرو: کلدبرو همان قهوه سرد است که استفاده آن در فصل های گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد. پودر قهوه و آب سرد را درون فرنچ پرس می ریزیم و آن را تا یک شبانه روز درون یخچال نگهداری می کنیم. بعد از گذشت این زمان می توان با استفاده از اهرم قهوه سرد را فیلتر کرد.
  • فوم گیری شیر: این روش در واقع نوعی قوام آمدن شیر است که در آن برای تهیه لاته و کاپوچینو استفاده می کنند. در این روش شیر گرم شده را درون فرنچ پرس بریزید و اهرم را برای چندین بار متوالی بالا پایین کنید در این روش لاکتوز شیر آزاد می شود و شیر نسبت به حالت طبیعی خود دارای شیرینی بیشتری شده است.
  • تهیه انواع کوکتل: برای تهیه این نوع از نوشیدنی ها می توان از یخ، آب و انواع میوه ها استفاده کرد. در صورت استفاده، همه مواد را با هم مخلوط کنید و در نهایت با استفاده از فشار دادن اهرم مواد را از فیلتر عبور دهید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فرنچ پرس

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن