طرز استفاده از فرنچ پرس برای دمنوش

فرنچ پرس یک وسیله ای ساده برای دم کردن انواع قهوه، چای و دمنوش می باشد، همچنین برای تهیه کف شیر از آن استفاده می شود. این وسیله بسیار کاربردی بوده و قابل استفاده در منازل، ادارات، دفاتر و کافی شاپ ها می باشد. اجزای تشکیل دهنده ی یک فرنچ پرس شامل مخزن، اهرم، درب و صافی می باشد.یکی از نکات مثبت فرنچ پرس استفاده راحت و جا به جایی آسان آن می باشد که می توان در هر مکانی از آن استفاده به عمل آورد زیرا احتیاجی به برق و یا فیلتر ندارد.

فرنچ پرس برای دمنوش

فرنچ پرس ها در سایزها و مدل های گوناگونی در بازار موجود می باشند. همچنین جنس متفاوتی دارند اما می توان گفت اکثر آن ها از جنس پیرکس هستند. فرنچ پرس عمل فیلتر کردن تفاله چای و دمنوش را با دقت و به خوبی انجام می دهد و تفاله ها را جدا می کند به همین دلیل محبوبیت بسیاری دارد. کار کردن با این وسیله بسیار راحت می باشد که برای دم کردن چای، قهوه و دمنوش روش و زمان خاص خود را دارد، در این مطلب می خواهیم طرز استفاده از فرنچ پرس برای دمنوش را آموزش دهیم.
زمانی که نام دمنوش می آید شاید به یاد درمان بیماری و خلاصی از درد بیافتید اما می دانید که همه ی دمنوش ها دارای خواص بالایی هستند و می توان به صورت روزانه از آن ها استفاده کرد، دمنوش می تواند جایگزین چای و قهوه شود و خواص زیادی را به همراه داشته باشد. برای تهیه دمنوش به ظرف در بسته نیاز دارید که فرنچ پرس از بهترین وسایل برای تهیه ی دمنوش می باشد و به دلیل کاربرد فراوان و راحتی کار با آن بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

فرنچ پرس برای دمنوش

درست کردن دمنوش با استفاده از فرنج پرس

ابتدا مواد لازم برای تهیه دمنوش را آماده می کنید، فرنچ پرس برای دمنوش هایی که نیاز به حرارت دوباره ندارند مانند چای سبز، چای سفید و بابونه مناسب تر هستند. مواد لازم دمنوش با توجه به نوع آن می تواند متفاوت باشد اما اغلب شامل گیاه مورد نظر و آب جوش می باشد و در مواردی نبات، بهتر است قبل استفاده از فرنچ پرس یک بار آن را با آب جوش پر کنید و خالی نمایید تا دمای ظرف بالا رود. برای تهیه دمنوش با توجه به سایز فرنچ پرسی که در اختیار دارید مقداری از گیاه را داخل آن ریخته و آب جوش را کم کم به آن اضافه می کنید، به وسیله ی یک قاشق آب جوش و گیاه را هم بزنید و درب ظرف را ببندید، اهرم درب باید بالا باشد، بسته به نوع دمنوش بین 7 تا 15 دقیقه به آن زمان می دهیم تا دمنوش دم بکشد سپس به آرامی اهرم درب را به پایین فشار دهید تا تفاله آن جدا شود، دمنوش آماده و قابل مصرف می باشد. در اکثر مواقع به ازاء هر نفر یک قاشق سر پر گیاه در فرنچ می ریزید و بقیه آن را با آب جوش پر می کنید.
با توجه به زندگی های پر مشغله ی امروزی این وسیله کارایی بسیار بالایی دارد و از محبوبیت خاصی در میان بیشتر افراد برخوردار می باشد.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فرنچ پرس

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن