بهترین فرنچ پرس

اگر قصد خریدن فرنچ پرس را داشتید بهتر است به نکاتی توجه کنید تا یک خرید موفق داشته باشید. اینکه چه فرنچ پرسی بهتر است نیازمند این است که برخی از ویژگی های فرنچ پرس را بشناسیم و هنگام خرید به آن ها دقت کنیم. برخی در انتخاب یک فرنچ پرس انتخاب یک مارک معتبر را کافی می دانند اما در واقع انتخاب برند باید آخرین مرحله از انتخاب یک فرنچ پرس باشد. ابتدا باید نسبت به ویژگی های فرنچ پرس آگاهی پیدا کرد و اطلاعاتی جامع از آن به دست آورد و سپس با توجه به آن ها نسبت به خرید یک فرنچ پرس با یک برند مشخص اقدام کرد.

اجزای فرنچ پرس

فرنچ پرس وسیله ای است که برای دم کردن قهوه به کار می رود. در واقع می توان بعد از قهوه جوش های رواجاقی، فرنچ پرس ها را به عنوان ساده ترین نوع قهوه ساز ها در نظر گرفت. یکی از مزیت های فرنچ پرس این است که لزومی ندارد تنها از آن برای دم کردن قهوه استفاده شود. یعنی شما حتی اگر قهوه خور هم نباشید می توانید از فرنچ پرس ها برای دم کردن چای و انواع دمنوش استفاده کنید. هر فرنچ پرس دارای سه قسمت بدنه، اهرم و درپوش می باشد.

اجزای فرنچ پرس

ویژگی های بهترین فرنچ پرس

  • جنس فرنچ پرس: هر کدام از قسمت های فرنچ پرس می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود. اگر بدنه از جنس شیشه باشد می توان محتویات درونی فرنچ پرس را از بیرون مشاهده کرد. انواعی دیگری از فرنچ پرس از جنس استیل و پلاستیک وجود دارند. بهتر است از فرنچ پرس هایی با جنس پلاستیک استفاده نکنید زیرا ممکن است طعم قهوه یا نوشیدنی را تغییر دهد.
  • جنس اهرم: بهترین فرنچ پرس ها نباید دارای اهرمی باشند که پلاستیکی باشد. اهرم های پلاستیکی ممکن است زودتر خراب شوند و در اثر شست و شوی مداوم دچار نقص شوند.
  • جنس در پوش: اهمیت درپوش به اندازه بدنه و اهرم نمی باشد و می تواند از استیل، شیشه و یا پلاستیک نیز باشد.
  • طرح و رنگ: فرنچ پرس ها معمولا همگی با یک شیوه ساخته می شوند و تنها تفاوت در شکل بدنه آن ها می باشد. امروزه فرنچ پرس هایی در بازار وجود دارند که از جنس سرامیک می باشند. این فرنچ پرس ها بیشتر از نظر طرح و رنگ مورد توجه قرار می گیرند. فرنچ پرس های شیشه ای نیز می توانند در مدل های طرح دار مورد استفاده قرار بگیرند.
  • ظرفیت فرنچ پرس: فرنچ پرس هایی با سایز معمولی می توانند تا 8 فنجان قهوه را پر کنند. بدیهی است که اگر از فرنچ پرس برای تهیه دمنوش و یا چای استفاده کنید این میزان کمتر می شود.
  • مارک فرنچ پرس: از فرنچ پرس هایی استفاده کنید که توسط شرکت های معتبر ساخته شده باشند و دارای ویژگی های که برای یک فرنچ پرس مناسب ذکر شد، باشند. شرکت هایی که در زمینه تولید فرنچ پرس دارای سابقه می باشند با نیازهای مشتری آشنایی دارند و درصدد رفع این نیاز ها برآمده اند. از این رو می توان محصولاتی با طراحی بهتر و با کارآیی بالا را از این مارک ها انتخاب نمود.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین فرنچ پرس

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن