انواع بند رخت آپارتمانی

 بند رخت یا همان آویز لباس، وسیله ای برای پهن کردن لباس و رخت ها برای خشک کردن می باشد که بیشترین کاربرد آن ها در آپارتمان ها است. اکثر بند رخت ها به گونه ای طراحی شده اند که کمترین فضا را اشغال کرده و بیشترین کارایی را داشته باشد. قیمت رخت آویز یونیک را می توانید در سایت چشمگیر مشاهده کنید. 

لزوم استفاده از بند رخت آپارتمانی

امروزه با افزایش جمعیت اکثر خانه ها از ویلایی به آپارتمانی تغییر شکل داده اند، خانه های آپارتمانی فاقد حیاط می باشند و همین امر موجب می شود جایی برای پهن کردن رخت ها وجود نداشته باشد و این خانه ها با کمبود جا مواجه شوند، طراحان وسایلی را طراحی کرده اند که می توان در فضای خانه و بالکن از آن ها استفاده کنیم. بند رخت ها را با توجه به فضای خانه و حجم لباس هایی که شست و شو می شوند انتخاب کنید. برای خرید بند رخت باید به چندین نکته توجه کرد، نوع بند آویز، جنس آن، اندازه و ابعاد آن، وزن قابل تحمل بند آویز و قیمت آن. جنس بند رخت ها اکثرا از پلاستیک و یا استیل های مقاوم می باشد که باید ضد زنگ باشند که گاهی از آلومینیوم برای ساخت بند رخت ها استفاده می شود. بند رخت دیواری، معمولی (طنابی) و ایستاده که با توجه به شرایطی که دارید می توانید انتخاب کنید.

تنوع بند رخت آپارتمانی

بند رخت های آپارتمانی انواع گوناگونی دارند که در این مطلب به اختصار آن ها را معرفی می کنیم: 

  • بند رخت ایستاده: معمولا از جنس فلز می باشند و ابعادی در حدود 140*60*110 می باشد که این ابعاد با توجه به فضایی که داریم متفاوت می باشد .
  • بند رخت شوفاژی: این نوع بند رخت دو گیره دارد که به شوفاژ وصل می شوند و از جنس استیل می باشند، این بند رخت ها به صورت مسافرتی نیز هستند که قابلیت جابه جایی راحت دارند و می توان در مکان هایی دیگر مانند تخت، درب سرویس های بهداشتی و حتی به درب خودرو نیز متصل می شوند.

بند رخت شوفاژی

  • بند رخت لانه زنبوری: این بند رخت ها می توانند روی دیوار، در بالکن و حمام نصب شوند، این نوع بند آویزها دو گیره دارند که متحرک و متغیر می باشد که مجزا بوده و می توان آن ها را به صورت موقتی به شوفاژ، نرده و درو پنجره نصب کرد که این امکان را دارد به راحتی جابه جا شوند، جنس اکثر این مدل رخت آویزها از آلیاژ استیل هستند که مقاومت دارند و کاملا ضد زنگ هستند.
  • بند رخت دیواری: با توجه به محدودیت های امروزی در خانه های آپارتمانی کاربرد این مدل رخت آویزها بیشتر می باشد، این رخت آویزها بیشترین کاربرد را دارند که کمترین فضا را اشغال می کنند. بند رخت های دیواری به گونه ای طراحی شده اند که هر زمان می خواهیم می توانیم از آن ها استفاده کنیم و این امکان را دارند که در هر فضایی از خانه مانند تراس، اتاق خواب، بالکن و بالای شوفاژ استفاده شوند. جنس این مدل بیشتر از استیل بوده و در ابعاد مختلف موجود می باشند. بند رخت های آپارتمانی با قابلیت تاشو( جمع شدن) بهترین وسیله برای خشک کردن رخت ها می باشند این بند رخت ها معمولا فلزی و محکم بوده وقابلیت تحمل وزن های بیش از 20 کیلوگرم را دارند. این مدل از متریال بسیار مقاوم ساخته شده است که در برابر فشار و تغییرات دمایی مقاوم بوده و به راحتی آسیب نمی بینند، طنابی که در این بند آویزها استفاده می شود از تعداد بسیار زیادی نخ به هم تنیده شده می باشد که استحکام خیلی بالایی دارند که در عین استحکام به راحتی باز و بسته می شوند، مدل دیواری خود انواع متفاوتی دارد که اغلب 2تا5 رشته طناب دارند که طول تقریبی هر کدام 3 متر می باشد. این مدل برای محدودیت های امروزی خانه ها بسیار مناسب می باشد.
    بند رخت آکاردئونی: از جنس استیل بوده، فضای کمی را اشغال می کند، زیبایی بیشتری نسبت به دیگر بند رخت ها دارد، معمولا طول آن ها یک متر می باشد، به راحتی جمع می شوند و کار با آن ها آسان می باشد.
  • بند رخت دیواری ریلی: بدنه ای محکم دارند که این امر کمک می کند وزن بالایی را تحمل کند، کاربری آن ها آسان بوده، از استیل ضد زنگ ساخته می شوند و در برابر رطوبت مقاوم می باشند.
  • بند رخت باز شو: این مدل بند آویز ظرفیت مناسبی دارند و ارتفاع زیادی دارند که این امکان را می دهد لباس های بیشتری را در آن جا داد، این مدل چرخ دار هستند و به راحتی جابه جا می شوند، ارتفاع این مدل قابل تنظیم می باشد و تعداد طبقات آن ها متفاوت است.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین بند رخت

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن