بهترین مارک زمین شوی

زمین شوی همان طور که از نام آن پیداست، برای شستن زمین به کار می رود. زمین ممکن است کف منازل، ادارات، سازمان ها و سطوح مختلفی از این دست باشد. با شنیدن نام زمین شوی اولین چیزی که به ذهن می رسد تی هایی است که به وسیله آن ها می توان زمین یا کف را شست و شو داد. در یک تعریف عمومی می توان انواع تی را نیز به عنوان زمین شوی محسوب کرد، هر چند امروزه به دلیل پیشرفته شدن نوع طراحی و ساخت، زمین شوی ها دارای شکل های متفاوتی شده اند. در واقع با پیشرفتی که در ساخت انواع تی حاصل شد این نام نیز به زمین شوی تغییر پیدا کرد. در هر صورت انواع تی نیز برای شستن و تمیز کردن کف زمین به کار می روند. شما عزیزان می توانید برای استعلام قیمت زمین شوی چرخشی و انواع طی به فروشگاه اینترنتی چشمگیر مراجعه نمایید.

انواع زمین شوی

انواع مختلف از تی یا زمین شوی تولید شده اند که برخی از آنها عبارتند از:

تی رشته ای: این تی ها با دسته‌ی بلند و سطحی که دارای رشته های نخی با قابلیت جذب بالا می باشند، طراحی شده اند. برای استفاده از این تی ها می توان آن ها را مرطوب کرد و نسبت به تمیز کردن سطوحی مانند کف، سرامیک، پارکت، کاشی و ... اقدام نمود.

تی حوله ای: در این نوع طی ها میله ای فلزی یا پلاستیکی به سطحی که جنس آن مانند حوله می باشد وصل شده است. تی های حوله ای نیز برای تمیزکردن سطح های براق و حتی بدنه آشپزخانه ها و محیط هایی با دیوار های از جنس سنگ، سرامیک یا کاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

تی اسفنجی: سطح این تی از اسفنج و دسته آن از هر جنسی می تواند باشد. با مقداری مواد شوینده می توان مقداری زیادی کف از طریق تی اسفنجی تولید کرد. این طی نیز به دلیل ساختاری که دارد برای تمیز کردن سطوحی مانند سنگ و سرامیک و کاشی استفاده می شود.

تی چرخشی: تی های چرخشی فناوری ساخت جدید تری نسبت به انواع قبلی دارند. میزان تمیزی که تی های چرخشی به وجود می آورند، چند برابر انواع ساده خواهد بود. البته توجه داشته باشید که قیمت تی های چرخشی نیز بالاتر خواهد بود. با قرار دادن سطح تی چرخشی بر زمین و روشن نمودن آن سطح ان به صورت دوررانی شروع به چرخش می کند و با قدرت و دقت بیشتری سطح زمین شسته خواهد شد. از میان برندهای شناخته شده برای تی های چرخشی می توان به تی چرخشی یونیک به دلیل بالا بودن کیفیت آن ها اشاره نمود.

انواع زمین شوی سطلی: زمین شوی ها به طور خاص به یک عدد طی به همراه یک سطل اطلاق می شوند. زمین شوی های برقی و شارژی در انواع مختلف در بازار وجود دارند که می توان نسبت به خرید آن ها اقدام نمود. این گونه زمین شوی ها با حرکات چرخشی علاوه بر تسریع در انجام عمل تمیز کردن با کیفیت بهتری باعث تمیز شدن سطوح می شوند.

نمونه رنگبندی انواع زمین شوی

بهترین برندهای تولید کننده زمین شوی

بهترین برندهایی که به تولید انواع زمین شوی می پردازند سعی بر این دارند که محصولاتی با آپشن های بیشتر را به مشتری اعطا کنند. مارک هایی مانند یونیک با دارا بودن کیفیت بالای محصول دارای بدنه مقاوم و دارای چرخ هایی برای جابه جایی آسان سطل می باشند. همچنین این زمین شوی ها به طور معمول دارای آب جمع کن می باشند و می توان دسته آن ها را جدا نمود. در مقیاس های بزرگ برای مصارف صنعتی و کارخانه ها از زمین هایی استفاده می شود که در اندازه های بزرگ و با کیفیت و عملکرد بسیار قوی، اقدام به پاکسازی زمین می کنند. این زمین شوی ها توسط انسان کنترل می شوند، در اصطلاح به این نوع زمین شوی ها اسکرابر گفته می شود.
برای خرید هر گونه زمین شوی قبل از خرید نسبت به جست و جوی اینترنتی یا سرچ ساده اقدام نمایید و ویژگی های زمین شوی مورد نظر را خود را با دقت بررسی کنید. در نهایت با دقت و آگاهی نسبت به خرید یک زمین شوی مناسب اقدام نمایید. با توجه به تنوع محصولات در فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر، شما عزیزان می توانید انواع مدل های با کیفیت زمین شوی را در همین صفحه با یکدیگر مقایسه کنید و بر اساس نیاز خود و با در نظر گرفتن ویژگی های محصول، اقدام به خرید مطمئن این محصول نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین زمین شوی و سطل

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن