نمایندگی رسمی کریستال چک در ایران

با توجه به اینکه کریستال های خارجی به خصوص کریستال چک یکی از بهترین کریستال هایی است که در سراسر جهان وجود دارد، لازم است که خریدار نسبت به شناخت مراکز معتبر فروش این محصولات در ایران آگاه باشد. امروزه وجود ظروف فیک و غیر اصلی که به نمونه های اصل بسیار شبیه می‌باشند باعث شده که افراد در شناخت محصولات کریستالی اصل و غیر اصل دچار مشکل شود و محصولات کپی و غیر اصل جای محصولات با کیفیت و اصل را در بازار بگیرند.

کریستال اصل چک

بوهیما منطقه ای در کشور چک می‌باشد که دارای بافت صنعتی است. کریستال بوهیما به عنوان یکی از برترین مارک های ظروف کریستالی معروف است. دو کارخانه معروف در این منطقه به تولید انواع ظروف کریستالی می پردازند. یکی از دلایل شناخته شدن کشور چک به دلیل ساخت کریستال های معروف و با کیفیت آن است. ظروف کریستالی چک بعد از ساخت به حدود هشتاد کشور جهان صادر می شود. شرکت های معتبر ساخت کریستال در کشور چک با اعطای نمایندگی های مجاز در کشورهای دیگر به صادرات محصولات خود اقدام می کنند. ظروف کریستالی از طریق نمایندگی ها دریافت می شوند و بعد از مراحلی در سراسر کشور مقصد توزیع می شوند. آنچه باعث می‌شود که افراد برای خرید ظروف اصل چک اقدام کنند ویژگی هایی است که کریستال اصل چک دارای آن می‌باشد.
ظروف کریستال چک اصل به طور معمول دارای عیار 24 درصد سرب اکسید می باشند. در ساخت ظروف کریستالی به طور معمول از درصدی سرب اکسید استفاده می شود که کریستال چک دارای بیشترین مقدار در میان نمونه های مشابه است. البته باید در موارد مصرف ظروف کریستالی به این نکته نیز توجه کرد که ظروفی که دارای سرب می باشند نباید در تماس با خوراکی های گرم باشند و یا به طور مداوم از آن ها استفاده کرد زیرا ممکن است با آزاد سای سرب از بافت کریستال، سلامت انسان به خطر افتد.

کریستال اصل چک

چرا کریستال اصل چک را از نمایندگی بخواهیم

یکی از مسائلی که در مورد انتخاب هر ظرف کریستال اصلی مورد تایید است و باید به آن دقت کرد، داشتن ضمانتنامه اصل کالا می باشد. برای اطمینان از خرید یک جنس مطمئن باید همراه آن شناسنامه یا دفترچه اصل کلا وجود داشته باشد. این شناسنامه هویت و اصالت کریستال را تایید می کند. اگر از نمایندگی غیرمجاز یا از فروشگاه هایی خرید می کنید که اعتباری در زمینه فروش ندارند و تایید شده نمی باشند نباید انتظار داشته باشید که ضماتنامه ای به همراه کالا دریافت کنید. امروزه می توان در هر کجای ایران و در همان نقطه ای که نشسته اید نسبت به خرید کریستال چک اقدام کنید. سایت های معتبر فروش و فروشگاه های تایید شده به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش اجناس درخواستی شما خواهند کرد. ظروف کریستالی اصل باید در بسته بندی های مناسب به همراه مشخصات درج شده بر روی آن به مشتری تحویل داده شوند. ایرانیان از دیرباز به دلیل علاقه ای که به صنعت شیشه، بلور و کریستال دارند خواهان این ظروف می‌باشند و مایلند که سفره و حتی دکور خانه خود را با این نوع از ظروف زینت ببخشند.
به دلیل بالا بودن تقاضا برای ظروف کریستالی و شناختی که از ظروف کریستالی وجود دارد ضروری به نظر می رسد که در نقاط مختلف کشور نمایندگی های رسمی کریستال چک تاسیس گردد تا افراد بدون دغدغه و با اطمینان کامل از کیفیت و اصل بودن کالا لذت خرید را تجربه کنند. در کشور ما به دلیل استقبال بی نظیری که از ظروف کریستال چک می شود، نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور برای توزیع، فروش و ثبت سفارشات مشتری احداث شده اند. این نمایندگی ها با ارتباط مستقیم با کارخانه ها و شرکت های سازنده کریستال در کشور چک، محصولاتی اصل را به خریدار عرضه می‌کنند.
اگر به دنبال خرید مطمئن هستید می تواند برای خرید عمده یا حتی جزیی به نمایندگی های رسمی فروش ظروف کریستالی چک مراجعه کنید در این صورت هزینه کمتری نیز بابت خرید پرداخت خواهید کرد. برای اطلاع از نمایندگی های رسمی محصولات کریستال چک می توانید با یک سرچ ساده در استان خود مطلع شوید. شعبه اصلی نمایندگی کریستال چک در محله شوش تهران مستقر است که می توان از طریق آن دیگر نمایندگی استان های دیگر را نیز به دست آورد.

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن