رتبه بندی ظروف چینی ایرانی

شاید غیر ممکن به نظر بیاید که یک خانم ایرانی در میان ظرف های آشپزخانه خود یک سرویس چینی نداشته باشد. زیبایی که یک ظرف چینی به سفره غذا می دهد برای سلیقه ایرانی با هیچ ظرف دیگری قابل مقایسه نخواهد بود. طرح و رنگ های یک ظرف چینی به همراه بافت و لطافت آن باعث رضایت هر سلیقه ای خواهد شد.

ترکیبات ظروف چینی

موادی که در ساخت ظروف چینی کاربرد دارند عبارتند از: کائولن، سنگ سرامیک، فلادسپات‌های تجزیه شده، کوارتز، سدیم کلسیم و کربنات کلسیم و ... . ترکیب این موارد همراه با فناوری و تجربه برای تولید انواع ظروف چینی به ساخت آن منجر خواهد شد. در این مقاله قصد داریم به رتبه بندی محصولات و ظروف چینی که در ایران ساخته می شوند به همراه ویژگی ها و دلایل برتری آن ها بپردازیم. هرچند این رتبه بندی چیزی جز بررسی ویژگی های این محصول نخواهد بود و در اغلب موارد آنچه رتبه و امتیاز ظروف چینی را مشخص خواهد کرد نیاز و سلیقه خریدار خواهد بود.

ویژگی های موثر در رتبه بندی ظروف چینی ایرانی

ویژگی های مورد برسی برای رتبه بندی محصولات چینی ایرانی به این شرح است:

  • محصولات باید در رقابت جهانی دارای استاندارهای لازم باشد و امکان صادرات به سایر کشورهای جهان را داشته باشد.
  • ظروف چینی از کیفیت و دوام بالایی برخوردار باشد.
  • داشتن کادری مجرب و حرفه‌ای از دیگر موارد موثر در رتبه بندی است.
  • در نظر گرفتن سلیقه مشتری و قیمت مناسب
  • در اختیار داشتن تکنولوژی هایی هم چون IGD در صحنه تولید انواع ظروف چینی. فناوری IGD به دکور درون لعالبی معروف است و درخشندگی و شفافیت ظروف چینی به خصوص چینی هایی که نقش زرین در آن ها استفاده شده را تا سالها حفظ می‌نماید.
  • تنوعی بالا در تولید ظروف و سرویس های مختلف چینی و پاسخ گویی به نیاز بسیاری از مشتریان. این محصولات شامل سرویس های غذا خوری در شمارهای شش، دوازده، هجده و ...تایی، ظروف چینی تکی شامل ظروف تزئینی، کلاسیک، مینی مال و ... ، ظروف هایی که در هتل ها و کارخانجات استفاده می شوند، ظروف چینی مخصوص به کودک، انواعی از سرویس قاشق و چنگال و ...می باشند.
  • داشتن خدمات پس از فروش.
  • تولید با اشکال مختلف از جمله شکل های گرد، مربع یا مستطیل و غیره
  • ارائه طرح‌های شیک، خاص و کلاسیک
  • تولید محصولات در چند رده از کیفیت محصول. بالاترین درجه کیفی را محصولاتی با تراز رتبه عالی یا A دارا می باشند.

چینی توس در رتبه بندی ظروف چینی ایرانی

معرفی برند ظروف چینی ایرانی با رتبه بندی بالا

چینی توس: این شرکت به ساخت ظروف خانگی و هتلی مشغول است. اگر به دنبال یک طیف عظیم از طرح ها و نقش های متنوع هستید چینی توس نسبت به بقیه دارای تنوع بیشتری است و انواعی از طرح های کلاسیک و مدرن را داراست. دارا بودن قیمت مناسب برای برخی استفاده های روزمره و دم دستی باعث انتخاب این برند می‌شود.
دیگر برندهای خوشنام ایرانی نیز هستند که به تولید ظروف چینی می‌پردازند و دارای کیفیت قابل قبولی هستند که معرفی همه آن ها مستلزم زمان بسیار زیادی است.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن