کریستال رنگی ایتالیایی

یکی از پارامترهایی که زیبایی هر اثری را چند برابر می‌کند رنگ آن محصول می باشد. انتخاب رنگ مناسب در کنار دیگر ویژگی های ظاهری می‌تواند چشم هر بیننده ای را خیره کند. ظروف کریستال به عنوان ظروفی که دارای بیشترین جلوه در درخشندگی و زیبایی در میان دیگر ظروف می‌باشند با یک رنگ جذاب و چشم نواز می تواند به یک اثر هنری تبدیل شود. اگر برای خرید یک ظرف کریستال زیبا و شیک رنگی مردد مانده اید توصیه ما به شما خرید ظروف کریستال ایتالیایی رنگی خواهد بود.
رعایت اصول هارمونی رنگی در میان این ظروف باعث شده است که ظروف کریستال رنگی ایتالیا طرفداران خاص خود را داشته باشد. آنچه در یک ظرف کریستالی باعث براق بودن و درخشندگی بیشتر می‌شود وجود مقداری سرب در ظرف کریستال می باشد. سرب در واقع با شکست نور، باعث ایجاد تلالو و درخشندگی خواهد شد.
خانم های خانه دار به دلیل اهمیتی که برای ظرف های پذیرایی قائل اند همواره در تلاشند تا بهترین و زیباترین نوع از ظروف به خصوص ظروف کریستالی را در خانه خود داشته باشند. یکنواختی که ظروف کریستالی خنثی یا بدون رنگ ایجاد کرد باعث شد تا پس از مدتی، تلاش هایی برای زیباتر کردن ظروف کریستال انجام گیرد. نتیجه این تلاش ها ایجاد ظروف کریستالی رنگی است که علاوه بر درخشندگی جلوه ای خاص و زیباتر به محیط خواهد بخشید.

انواع تکنولوژی ساخت کریستال رنگی

برای شناختن یک محصول کریستال رنگی ابتدا باید نحوه ساخت آن را شناخت. که عبارتند از:

  • کریستال دو پوست رنگی: برای شناخت بهتر به معرفی محصول کریستال دوپوست می‌پردازیم. برای ساخت محصول دو پوست ابتدا یک لایه از ظرف کریستال ساخته می‌شود. بعد از ساخته شدن ظرف مورد نظر با رعایت اصول خاص رنگ آمیزی می‌شود. پس از خشک شدن رنگ آمیزی ظرف کریستال، لایه ‌ی بعدی ظرف به روی رنگ اضافه خواهد شد. در این صورت به محصول مورد نظر ظرف کریستال دوپوست گفته می‌شود.
  • کریستال رنگی معمولی: در روش ساخت دیگر، محصولات کریستالی به طور کامل ساخته می‌شوند و در نهایت لایه رنگ بر جدار بیرونی ظرف پاشیده خواهد شد.

از نظر کیفیت و مقایسه رنگ بین این دو محصول بدیهی است که کریستالی که به صورت دو پوست ساخته می‌شود دارای کیفیت و دوام بیشتری است. در واقع به دلیل ایجاد یک لایه کریستال بر روی رنگ امکان آسیب دیدن رنگ حداقل ممکن است.
اما در ظروف کریستالی که رنگ را در مرحله آخر و در جدار خارجی ظرف کریستال استفاده می کنند امکان پریدگی رنگ و آسیب آن وجود خواهد داشت.

رنگ های مختلف کریستال رنگی

ویژگی های کریستال رنگی ایتالیایی

با توجه به مورد تایید بودن کریستال های رنگی که در ایتالیا ساخته می‌شوند آگاهی از ویژگی های این نوع ظروف می‌تواند به انتخاب درست انجام شود. ظروف کریستالی که به صورت اصل در بازار وجود دارند و به عنوان محصول ساخت ایتالیا به مشتری ارائه می‌شود به طور معمول داری ساختی به صورت دو پوست می‌باشند. به این صورت که رنگ در لایه میانی بین دو لایه کریستال محبوس شده است که این مورد موجب عدم آسیب به رنگ محصول خواهد شد. امروزه و در بازار ظروف کریستال، محصولاتی به صورت مشابه و رنگ شده به صورت جایگزین کریستال رنگی ایتالیا به فروش می رسد. این محصولات در نگاه اول درخشندگی و زیبایی یک ظرف ایتالیای رنگی را خواهند داشت اما به مرور رنگ این محصولات دچار زدگی و آسیب خواهد شد که باعث ایجاد نمای نازیبا برای ظرف کریستال خواهد شد و در مواردی آن را بدون استفاده خواهد کرد. از ویژگی های یک کریستال رنگی ایتالیا می توان به ادغام رنگ های مختلف در طراحی یک ظرف اشاره کرد که زیبایی ظرف را به چند برابر افزایش خواهد داد. در بسیاری از موارد ظروف کریستالی که دارای کنده کاری های ریز با نقوش خاص هستند دارای تلفیق رنگ و قسمت های خنثی می‌باشند به این صورت که بخش های کنده کاری شده فاقد رنگ و قسمت های صیقلی دارای رنگ می‌باشد. این مدل رنگ آمیزی دارای محبوبت بسیاری است و طرفداران زیادی را داراست. ظروف کریستال ایتالیا با تنوع زیاد در رنگ، دست مشتری را برای یک خرید مطمئن بازخواهد گذاشت.

برای اطمینان از یک خرید با کیفیت از کریستال رنگی ایتالیا، باید از سایت یا فروشگاه های معتبر اقدام به خرید نمود. نمایندگی های مجاز ظروف کریستال ایتالیا که در کشور وجود دارند و سایت هایی که سابقه درخشانی در فروش ظروف کریستالی دارند گزینه مناسبی برای این موارد خواهد بود. فروشگاه چشمگیر اصفهان یکی از بهترین فروشگاهها برای خرید اینترنتی لوازم آشپزخانه و پذیرایی در خدمت شما عزیزان می باشد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن