بهترین مارک های زودپز

 شما می توانید با استفاده از زودپز ها غذاهای بسیار خوشمزه ای آماده کنید، مخصوصا غذا های ایرانی که نیاز به  زمان پخت بالایی دارند! ولی زمانی که از بهترین زودپزها استفاده می کنید شما می توانید غذا های خود را سریعتر، مطمئن تر و بی خطر تر بپزید.
در این مقاله از چشمگیر قصد داریم که بهترین  زودپز های موجود در جهان را در سال 2018 برای شما نام ببریم تا شما را با بالاترین استاندارد های جهانی آشنا کنیم.

بهترین و معروف ترین مارک های زود پز

همانطور که می دانید زود پز ها به  طور کلی به سه دسته تقسیم بندی می شوند که در ادامه این  دسته بندی ها را به همراه  بهترین برند های زود پز برای شما معرفی می کنیم.

بهترین مارک زودپز

بهترین مارک زودپز از نظر هرکسی طبیعتا متفاوت خواهد بود ولی بر اساس یک سری خصوصیات کلی مانند اتوماتیک بودن یا اندازه، پرکاربرد تر بوده و می توان بهترین زودپز را انتخاب و توصیه نمود. در زیر چند نمونه از زودپزهایی که بازار پرطرفدار هستند را معرفی می نماییم. 

زود پز های غیر اتوماتیک

این  زود پز ها هیچ ارتباطی با برق ندارند و مانند سایر زود پز های معمولی باید روی حرارت گذاشته شوند، ولی مواردی که بهترین  زود پز را از بقیه زود پز های هم خانواده خود جدا کرده این است که شما با استفاده از زود پز می توانید غذا را سریع تر بپزید، علاوه بر آن این زود پز دارای درجه بندی های متفاوت برای غذای مختلف است، به عنوان مثال شما می توانید فشار موجود در زودپز را کنترل کنید.
این زود پز ها با یک کلید سه مرحله ای به شما سه فشار مختلف ارائه می دهد که با استفاده از آن شما می توانید سبزیجات خود را با فشار ملایم آب پز کنید و یا حتی کله پاچه  بپزید. (والا، چرا که نه؟؟)

این زودپز Fissler 6.4qt Vitaquick Pressure Cooker 22cm است که در تصویر زیر مشاهده می کنید.

زودپز تفال

زودپزهای برقی

این  زود پزها با استفاده از برق حرارت لازم برای پخت غذا را تولید می کنند. بهترین نمونه آن Instant Pot Smart 60 Bluetooth  است که دارای سیستم هوشمند برای تعیین فشار، زماندهی، کنترل با استفاده از بلوتوث که به شما امکان می دهد که با سر انگشت خود غذایتان را آماده کنید. این زود پز برای افرادی که استفاده از زود پز های معمولی را پر مصرف و سخت می دانند بسیار مناسب است، ولی پیشنهاد چشمگیر به آشپز های حرفه ای این است که اگر می خواهند همه موارد مربوط به پخت غذا را تحت کنترل خود داشته باشند می توانند از این  زود پز ها استفاده کنند.

زودپز برقی

زودپز های نیمه پیش رفته

این زود پز ها را تا حدودی می توان مخلوطی از زود پز های معمولی و برقی دانست. بهترین نمونه این زود پز ها در جهان: Fissler Vitaquick است که در این زودپز ها شما حرارت لازم برای پخت این غذا را با استفاده از گاز انجام می دهید، ولی کنترل لازم روی روند پخت، میزان فشار، زمان و... را با استفاده از یک سیستم الکترونیکی انجام می دهید. قیمت این زود پز کمی بالاست، ولی واقعا استفاده از آن ها تجربه یک آشپزی ایده آل و با کیفیت را به شما می دهد.

زودپز برقی و گازی دو کاره

بهترین برند های زودپز چطور مشخص می شوند؟

شاید قبلا خرید زود پز کار ساده ای بوده است، ولی امروزه با استفاده از امکانات مختلفی که تکنولوژی در اختیار ما قرار داده است خرید زودپز می تواند کمی گیج کننده باشد.
برای خرید شما باید سوالات زیادی ازخود بپرسید، مثلا: آیا این  زودپز طرز استفاده ساده ای دارد  و یا کار پیچیده است؟ آیا جنس بدنه و قطعات جانبی آن خوب است؟ آیا همه اتصالات آن محکم است و قدرت پخت و امنیت بالا یی دارد؟ و آیا سوپاپ اطمینان و شیر اضطراری تخلیه بخار دارد؟

زود پز با کیفیت عالی و قیمت مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

جواب این  سوال بسیار ساده است، شما باید از برند ها و مارک معروفی که قبلا از نظر کیفیت امتحان خود را پس داده اند خرید کنید و به همین دلیل باید سراغ فروشنده های معتبر و نمایندگی های برند های معروف بروید. چشمگیر به عنوان یکی از معتبر ترین  فروشگاه های لوازم آشپزخانه و نمایندگی های مستقیم برندهای مختلف است. ولی ما سعی می کنیم از تعریف و تمجید خودداری کرده و قضاوت را بر عهده شما بگذاریم. برای دیدن  محصولات و قیمت ها روی کلمه ی زود پز در پایین کلیک کنید و یا برای دیدن سرویس قابلمه انواع برندها بر روی نام کلیک کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین زودپز

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن