بهترین مارک ظروف سرامیکی

شاید بتوان گفت قدمت تولید و استفاده از ظروف سرامیکی، حداقل در ایران سابقه ‌ای چند هزار ساله دارد. در بیشتر اکتشافات تاریخی در مکان ‌هایی که احتمال سکونت بشر در آنجا وجود داشته، یکی از وسایلی که معمولا سالم به دست می ‌آمده ظروف گلی و سرامیکی بوده است. در گذر زمان، این ظروف هم از نظر شکل و شمایل ظاهری و هم از جهت کارایی، تغییرات زیادی کرده ‌اند؛ اما همچنان جزو پرطرفدار ترین وسایل برای پذیرایی و همچنین، پخت و‌ پز و حتی استفاده در فر و مایکروفر محسوب می‌ شوند. البته شاید یکی دیگر از دلایل کارآمد بودن این ظروف از نظر طرفدارانشان، بی ‌آسیب بودن‌ برای سلامت ماندن طبیعت است. بهترین مارک سوفله خوری سرامیکی، از مخلوط کردن و حرارت دادن خاک رس و آب برای مدت زمان طولانی در اجاق ‌های مخصوص ساخته می ‌شوند. البته برای اینکه ظروفی با طرح ‌های مختلف آماده شود، از قالب‌ های متفاوت و متنوعی استفاده می ‌کنند. این ظروف بسیار مقاوم هستند و به قول معروف «ضد خش» هستند؛ به این معنا که در برابر هر گونه خراشیدگی مقاومند. 

بهترین ظروف سرامیکی فانتزی و پذیرایی

در ابتدا باید اشاره کنیم که این روزها ظروف سرامیکی رنگی، طرفداران پر و پا قرصی پیدا کرده ‌اند و بیشتر این محصولات هم در بازار به رنگ ‌های مختلف در معرض دید و خرید بازدید کنندگان و خریداران قرار می ‌گیرند. علاوه بر این، ظروف سرامیکی که برای پذیرایی در نظر گرفته شده ‌اند، دارای تنوع زیادی از نظر طرح و ابعاد هستند و خریداران با هر سلیقه ‌ای را می ‌توانند راضی نگه دارند. ظروف سرامیکی چند طبقه مخصوص میوه و شیرینی برای قرار دادن روی میزهای ناهار خوری یا جلو مبلی، کاسه و بشقاب‌ در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ و به شکل ‌های مختلف هندسی، انواع گلدان، ظروف سالاد خوری، اردو خوری، سرویس صبحانه‌ خوری، لیوان، سرویس عصرانه ‌خوری و ...، جزو اقلام بی ‌شمار ظروف سرامیکی هستند که جنبه پذیرایی داشته و می ‌توانید از آنها در مراسم مهمانی و دورهمی‌ های خانوادگی استفاده کنید. همچنین، ظروف سرامیکی سوپ ‌خوری و ظرف سوفله خوری هم کار شما را برای پذیرایی آسان کرده ‌اند. بهترین مارک ظروف سرامیکی مخصوص پذیرایی علاوه بر کارآیی بالا، بسیار شیک و زیبا هستند و می ‌توانند زیبایی منحصر به فردی به چیدمان میز غذا خوری یا پذیرایی شما ببخشند. اگر به فکر تهیه هدیه برای دوستانتان هستید مطمئنا یکی از بهترین گزینه ‌ها، ظروف سرامیکی متنوع و زیبایی است که معمولا نظر بیشتر افراد را به خود جلب می‌ کند. البته این نکته را هم فراموش نکنید که این ظروف بیشتر باب میل خانم ‌هاست!

بهترین ظروف سرامیکی فانتزی و پذیرایی

بهترین مارک ظروف سرامیکی مخصوص پخت‌ و‌ پز

ظروف سرامیکی که می ‌توانید از آنها در هنگام پخت غذا استفاده کنید، شامل انواع ماهیتابه و قابلمه‌ ها می ‌شوند. بهترین مارک ظروف سرامیکی هم در ابعاد و اشکال مختلف طراحی شده ‌اند و هم قابل استفاده در فر می ‌باشند. برای پخت غذاهایی مانند لازانیا و حتی پیتزا می ‌توانید از ماهیتابه‌ های سرامیکی استفاده کنید و با خیالی آسوده آنها را داخل مایکروفر قرار دهید بدون اینکه نگران شکستن آنها در اثر حرارت بالا باشید. ظروف سرامیکی در بین سایر ظروف پخت ‌و ‌پز جایگاه ویژه ‌ای هم از نظر سلامتی و هم از نظر ایمنی برخوردارند. این ظروف در رنگ ‌های مختلف در اختیار خریداران قرار می ‌گیرد و به آسانی می‌ توانید آنها را با رنگ اصلی دکوراسیون آشپزخانه‌ تان ست کنید. بهترین مارک ظروف سرامیکی مخصوص آشپزی با دستگیره ‌های چوبی، فلزی، استیل و سرامیک، درب ‌های شیشه ‌ای و رنگبندی ‌های فانتزی و شیک، به تنهایی می ‌تواند زینت ‌بخش قفسه و کابینت‌ های آشپزخانه و اجاق گاز شما باشند. علاوه بر این، ظروف سرامیکی مخصوص پخت و پز نسبت به سایر ظروف آشپزی از قیمت مناسب ‌تری برخوردار هستند.

فقط ظروف سرامیکی اصل بخرید

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام خرید، تشخیص جنس اصل با تقلبی برایتان سخت یا حتی غیر ممکن باشد. برای اطمینان از اصل بودن وسایلی که قصد خریدشان را دارید از جمله ظروف سرامیکی، حتما به فروشگاه ‌های معتبر بروید، اجناس با ضمانت را خریداری کنید و سعی کنید جنس مورد نظرتان را از بین برند های معروف انتخاب کنید تا از اصل بودن آنها اطمینان بیشتری به دست آورید. حتی‌ الامکان از خرید ظروف سرامیکی با قیمت پایین اجتناب کنید؛ مطمئن باشید اگر چه پول بیشتری پرداخت می‌ کنید اما در عوض صاحب وسایلی با دوام و سالم ‌تر می ‌شوید. متاسفانه این روز ها ظروف سرامیکی تقلبی و بی ‌کیفیت با قیمت ‌های بسیار پایین در بازار به فروش می ‌رسد که هیچ نشان و علامتی مبنی بر استاندارد بودن ‌شان ندارند. اگر از این ظروف برای پخت و پز استفاده کنید، مطمئن باشید بزرگ‌ ترین ضربه به سلامتی ‌تان را رقم می زنید! 

نظر شما در مورد این محصول چیست

انواع ظروف سرامیکی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن