سرویس آرکوپال شامل چه چیزهایی است

خرید سرویس های غذاخوری و آشپزخانه معمولاً یکی از بخش های مهم تهیه جهیزیه عروس میباشد. امروزه تنوع بالای محصولات در این عرصه باعث شده است که گزینه های فراوانی پیش روی شما باشند و شاید در زمان انتخاب سرویس مورد نظر شما را سردرگم سازند. یکی از این محصولات که در سال‌های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده، سرویس های آرکوپال می باشند. این ظروف دارای وزن پایین‌تری از سرویس‌های بلور و استحکام بیشتری از سرویس های چینی می باشند و همین به محبوبیت این محصول در نظر مشتریان افزوده است. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بررسی کنیم سرویس آرکوپال شامل چه چیزهایی است تا در زمان خرید بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

سرویس آرکوپال شامل چه ظروفی است

اولین نکته ای که برای پاسخ به این سوال باید در نظر داشته باشید این است که این روزها بسته به نیاز شما سرویس های آرکوپال دارای ظروف مختلفی هستند. از سوی دیگر باید این موضوع را در نظر داشته باشید که سرویس مورد نظر شما چند پارچه است. در بازار امروز سرویس های آرکوپال ۵ پارچه مخصوص کودکان کمترین تنوع و سرویس های ۱۶۴ پارچه بیشترین تنوع ظروف را درون خود جای داده اند. شما باید بسته به نیاز خود یکی از محصولات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. از سوی دیگر وقتی اقدام به خرید می کنید ظروف موجود در یک سرویس آرکوپال را برای شما به طور کلی توضیح می دهند و یا اگر قصد خرید اینترنتی دارید در مشخصات سرویس مورد نظر شما نام این ظروف ذکر شده است. اما به طور کلی یک سرویس آرکوپال می تواند ظروف زیر را در خود جای دهد: «لیوان، پیاله، ظرف شیر خوری، ادویه پاش، نمک پاش، شکر ریز، قندان، نعلبکی، فنجان، قوری چای خوری، پیش دستی، بشقاب خورش خوری، بشقاب پلو خوری، دیس، سالاد خوری، ظرف سالاد، کاسه، سوپ خوری»

 سرویس آرکوپال شامل چه ظروفی است

نکات مهم در زمان انتخاب سرویس آرکوپال

بعد از اینکه فهمیدید این سرویس آرکوپال شامل چه چیزهایی است. باید نکات زیر را در نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید:

  • حتما قبل از اقدام به خرید مشخص کنید که دوست دارید طراحی ظروف آرکوپال شما چگونه باشد. با در نظر گرفتن رنگ و طرح مورد نظرتان به صورت تقریبی در مراحل قبل از خرید، روند انتخاب ظروف برای شما ساده تر خواهد بود.
  • وقتی شما اقدام به خرید یک سرویس آرکوپال می‌کنید بهتر است سعی کنید تمام ظروف آشپزخانه ای مورد نظر شما درون این سرویس باشند. در این صورت هزینه متوسط کمتری را صرف خرید ظرف خواهید کرد و از سوی دیگر شکل ظاهری تمام ست آشپزخانه شما شبیه به هم هستند و این باعث ایجاد یک هارمونی و زیبایی خاص در آشپزخانه شما خواهد شد.
  • حتما قبل از خرید ظروف آرکوپال مطمئن شوید که آیا می‌توانید از این ظروف در مایکروویو استفاده کنید یا خیر؟ چرا که برخی از ظروف آرکوپال قابل استفاده در مایکروویو نیستند.
  • مورد دیگری که قبل از خرید سرویس آرکوپال باید به آن توجه کنید این است که آیا این محصول قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است یا خیر؟ چرا که برخی از ظروف آرکوپال در صورت شستشو با ماشین ظرفشویی به مرور زمان رنگ خود را از دست می‌دهند.
  • ظروفی که انتخاب می کنید باید خوش دست باشند. چون در بیشتر موارد خش افتادن، لب پر شدن و سر خوردن یک بشقاب از دست شما به فاکتور خوش دست بودن و طراحی کلی محصولی که خریداری کردید، باز می‌گردد.
  • مورد مهمی که در زمان انتخاب سرویس‌ آرکوپال باید به یاد داشته باشید این است که تعداد افراد خانواده شما چند نفر است و در صورتی که قصد پذیرایی از مهمان را دارید، حداکثر افرادی که به خانه خود دعوت خواهد کرد چند نفر خواهد بود. مشخص کردن این فاکتور قبل از انجام خرید باعث می‌شود که شما متوجه شوید یک سرویس آرکوپال چند پارچه لازم دارید.
  • سعی کنید سرویس آرکوپالی که خریداری می کنید تولید شده توسط برند های مورد تایید و معتبر باشد. بسیاری از سرویس های آرکوپال که در بازار با قیمت بسیار پایین به فروش می‌رسند معمولاً دارای کیفیت بسیار پایینی هستند که بعد از مدتی شما را مجبور می کنند تا ظروف دیگری را بخرید و این موضوع اصلا از لحاظ اقتصادی به نفع شما نخواهد بود.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن