بهترین مارک سرویس های چینی خارجی

بهترین مارک سرویس چینی خارجی معمولاً ساخت کشور‌های آلمان و فرانسه می‌باشد. البته کشور‌های زیادی مانند کشور خودمان، در حال حاضر ظروف چینی با کیفیتی تولید می‌کنند که به شهرت جهانی رسیده‌اند ولی نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. معمولاً مارک سرویس چینی خارجی، جدید‌تر و مدرن‌تر بوده و برای همین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. بسیاری از این چینی‌های خارجی و با کیفیت، خاصیت آنتی باکتریال داشته و گاهی برای شستشو نیازی به مایع ظرفشویی ندارند زیرا سطح آن‌ها به اندازه‌ای صاف است که هیچ ماده غذایی به آن نمی‌‌چسبد و تنها با آب شسته می‌شوند. می‌خواهیم در ادامه مطلب بیشتر درباره بهترین مارک سرویس چینی بحث کنیم و برند‌های مختلف را نام ببریم …

نکاتی درباره بهترین مارک سرویس چینی خارجی

سرویس چینی خارجی مانند چینی‌های ایرانی ممکن است دارای شکل‌های مختلف گرد، چهار گوش یا سه گوش باشد. معمولاً ظروف پذیرایی برای مهمانی‌های رسمی، سرویس چینی کلاسیک با شکل گرد است. سرویس‌های چینی خارجی برای طرح‌های خود از ظروف قصر‌های سلنطتی الهام می‌گیرند و این طرح‌ها حالتی تجملی و سلطنتی دارند با این حال در برند‌های فرانسوی و آلمانی هم می‌توانید طرح‌های خلوت‌تر و مدرن‌تر را هم پیدا کنید. قیمت سرویس چینی خارجی مخصوصاً آن‌هایی که ساخت کشور فرانسه و آلمان می‌باشند، از چند میلیون شروع شده و بسته به تعداد قطعه‌های سرویس، قیمت بالا‌تر می‌رود. در حالی که می‌توانید همان سرویس را از برند‌های ایرانی با قیمت مناسب‌تری مثلاً زیر یک میلیون تهیه کنید.

انتخاب سرویس چینی خارجی‌

برای انتخاب سرویس چینی قبل از هر چیز، بودجه خود را در نظر بگیرید، اگر می‌توانید برای سرویس‌های چینی، مبالغ بالایی بپردازید می‌توانید از بین ظروف چینی در بازار سراغ برند‌های معروف آلمانی یا فرانسوی بروید. تنوع طرح و شکل در بین سرویس‌های چینی خارجی بسیار بالا است و حتی در ویترین فروشگاه‌ها هم می‌توانید متوجه کیفیت بالای بعضی از این برند‌ها شوید. بعد از بودجه، به این فکر کنید که به سرویس چند نفره چینی نیاز دارید؟ معمولاً عروس خانم‌ها، یک سرویس چینی خارجی تهیه می‌کنند تا در بوفه یا دکور قرار دهند اگر شما هم چنین قصدی دارید می‌توانید سرویس چینی خارجی ۶ نفره را تهیه کنید و تمام قطعه‌های آن را در بوفه قرار دهید. اما اگر قصد دارید، از سرویس چینی استفاده کنید باید تصمیم بگیرید که این سرویس چینی برای جمع خانواده است یا برای مهمانی‌های پر جمعیت؟ برای یک سرویس معمولی چینی، می‌توانید سرویس ۶ نفره بخرید و برای استفاده در مهمانی‌های بزرگتر، سرویس ۱۸ نفره مناسب است. همچنین سرویس‌های چینی، دارای قطعات مختلفی هستند برای مثال بعضی از آن‌ها سرویس‌های چایخوری دارند، بعضی دارای قطعات فانتزی و مدرنی نیز هستند پس بهتر است قبل از خرید به تعداد و مورد استفاده قطعات سرویس چینی هم دقت کنید.

انتخاب سرویس چینی‌ خارجی

نگهداری از ظروف چینی‌ خارجی

نگهداری از ظروف چینی هم نیاز به رعایت نکاتی دارد. برای مثال تنها ظروف چینی بسیار با کیفیت را می‌توانید در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اگر ظروف چینی با کیفیت نباشند، در اثر حرارت بالای ماشین ظرفشویی رنگ خود را از دست می‌دهند همچنین قرص‌های ماشین ظرفشویی بسیار قوی هستند و ممکن است همین مواد شوینده هم بر روی ظروف چینی تأثیر بگذارند و رنگ آن‌ها را از بین ببرند. بهتر است ظروف چینی را در مایکروویو قرار ندهید مخصوصاً ظروف چینی که دارای ورقه‌های نقره یا طلا هستند نباید در مایکروویو قرار بگیرند، زیرا باعث ایجاد جرقه و آتش سوزی می‌شوند بنابراین بهتر است هیچ نوع ظرف چینی را در مایکروویو قرار ندهید.

نکاتی در مورد خرید سرویس چینی خارجی

یک نکته مهم درباره خرید سرویس چینی این است که باید سرویسی بخرید که همچنان تولید شود زیرا اگر قطعاتی از سرویس بشکند یا لازم باشد تعدادی ظرف به سرویس اضافه کنید باید بتوانید در آینده این قطعات را با همان طرح یافته و به سرویس قدیمی خود اضافه نمایید. در آخر باید بگوییم که برای خرید بهترین مارک سرویس چینی خارجی، به فروشگاه معتبر مراجعه کنید. همچنین برای خرید برند‌های معتبر حتماً از فروشنده، شناسنامه کالا و برگه ضمانت را بخواهید و این برگه‌ها باید با مهر فروشگاه و امضا فروشنده به دست مشتری برسند. به علاوه فراموش نکنید که کیفیت سرویس های چینی ایرانی، در سطح استاندارد‌های جهانی می‌باشند و بسیار زیبا و مقاوم هستند و لازم نیست حتماً به سراغ برند‌های خارجی بروید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن