جاروبرقی سطلی جنرال فیت

جاروبرقی‌های سطلی امروزه در گروه بهترین جاروبرقی‌هایی محسوب می‌شوند که مورد استفاده در مصارف صنعتی و خانگی قرار می‌گیرند.
این جاروبرقی‌ها با دارا بودن مزیت ‌هایی توانسته اند بازار فروش گسترده ای را به خود اختصاص دهند.
اما در هر صورت این جاروبرقی‌ها ممکن است دارای عیوبی باشند که باعث شود مشتری نسبت به خرید آن اقدام نکند.

لرزش جاروبرقی


یکی از معایبی که ممکن است یک جاروبرقی سطلی داشته باشد این است که این جاروبرقی‌ها در هنگام استفاده تا حد زیاد و حتی آزار دهنده‌ای دارای لرزش باشند. این ویژگی یکی از عیوبی تلقی می‌شود که باعث پایین آمدن امتیاز یک جاروبرقی سطلی خواهد شد . اما این موضوع به این معنا نیست که همه جاروبرقی‌های سطلی دارای لرزش‌های آزاردهنده‌ای می‌باشند. در میان برند‌های موجود در بازار ایران برند پرافتخار جنرال فیت دارای جاروبرقی های سطلی می‌باشد که می‌توان بدون نگرانی از بابت لرزش آن‌ها، نسبت به خرید آن‌ها اقدام کرد. اگر به دنبال یک جاروبرقی برای مصارف خانگی یا محیط‌هایی شبیه به آن هستید پیشنهاد ما به شما جاروبرقی‌های جنرال فیت مدل نسیم و پرستو می‌باشند. فناوری ساخت در این نوع جاروبرقی‌ها به گونه‌ای می‌باشد که دارای کمترین میزان از لرزش در هنگام استفاده می‌باشند.

جنس بدنه


از دیگر معایبی که یک جاروبرقی‌سطلی ممکن است داشته باشد عدم استحکام کافی در بدنه دستگاه می‌باشد این عیب باعث می‌شود دوام و عمر دستگاه پایین بیاید و جاروبرقی در برابر ضربات حتی کوچک مقاومتی نداشته باشد. از میان جاروبرقی‌هایی که دارای بدنه قابل اعتماد با استحکام ساخت بالا هستند می‌توان به جاروبرقی‌های برند جنرال فیت اشاره نمود.

مشکلات جاروبرقی سطلیمسدود شدن فیلتر


پس از مدتی که یک جاروبرقی در مصارف مختلف استفاده میشود به طور معمول فیلتر آن‌ها با ذرات بلعیده شده توسط جاروبرقی ممکن است مسدود شود. در اغلب جاروبرقی‌های سطلی این فیلتر را می‌توان تعویض یا تمیز نمود که در صورت تعویض نمودن هزینه آن به عهده خریدار خواهد بود. اما جاروبرقی‌های برند جنرال فیت و به طور مشخص مدل‌های پرستو و نسیم دارای مزیتی هستند که می‌توان فیلتر آن را بعد از مدتی و در صورت مسدود شدن جدا کرد وبه راحتی شست و شو داد و دوباره استفاده نمود.

وزن جاروبرقی


اگر یک جاروبرقی دارای وزن سنگینی باشد جابه جایی و حمل آن برای انجام عمل جارو کشیدن بسیار دشوار است . متاسفانه انواعی از جاروبرقی‌ سطلی که امروزه در بازار وجود دارند دارای وزنی بالا هستند که در صورت کار کردن با آن‌ها موجب خستگی خواهند شد.

اندازه سیم

کوتاه بودن سیم جاروبرقی نیز یکی از معایب جاروبرقی ‌های سطلی است که امروزه در بازار وجود دارند. به طور معمول جاروبرقی‌های سطلی که دارای سیمی کمتر از پنج متر هستند برای استفاده از آن‌ها در منازل و کارگاه‌ها فرد مجبور است چندبار جاروبرقی را خاموش کند و از پریز‌های متفاوتی استفاده کند. جاروبرقی‌های ساخت جنرال فیت دارای وزنی مناسب هستند. اگر به دنبال یک جاروبرقی مناسب برای استفاده روزانه و مداوم هستید و می‌خواهید که جاروبرقی شما دارای وزنی مناسب باشد و سیم استفاده شده در آن به اندازه‌ای بلند باشد که به دردسر نیافتید پیشنهاد ویژه ما به شما جاروبرقی‌های جنرال فیت در مدل‌های نسیم4300 و پرستو 5300 می‌باشد. با انتخاب این محصولات تجربه ناب و شیرینی از استفاده یک جاروبروقی کامل را تجربه خواهید کرد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن