جاروبرقی هیتاچی خوبه!

در این قسمت قصد داریم مقایسه اجمالی بین جاروبرقی هیتاچی و جاروبرقی سطلی جنرال فیت داشته باشیم.

معرفی جاروبرقی سطلی هیتاچی


جاروبرقی سطلی مدل هیتاچی یکی از محصولاتی است که کار تمیز کردن گرد و خاک خانه را آسان می‌کند. این جاروبرقی از قدرت نسبتا خوبی برخوردار بوده و تمامی آشغال‌ها را بدون سر و صدای خاصی جارو می‌کند. چرخ‌های متحرک جاروبرقی هیتاچی باعث شده است تا این محصول مشکلی از بابت حرکت نداشته باشد.
از نظر گنجایش و ظرفیت سطل نیز، این جاروبرقی جزو نمونه‌های جادار بوده و سطل آن تقریبا 18 لیتر گنجایش دارد. ظرفیت بزرگ آن باعث شده است تا چندین بار امکان استفاده از آن بدون خالی کردن محفظه وجود داشته باشد. قدرت موتور جاروبرقی هیتاچی 2000 وات بوده و جزو موتورهای قوی می‌باشد. از مزایای این مدل از جاروبرقی می‌توان به مجهز بودن به فیلتر بهداشتی و قابل شستشو، امکان متصل کردن نازل‌های مختلف، ابعاد کوچک و غیره اشاره کرد.

جاروبرقی هیتاچی خوبه!

در این بخش به معرفی جاروبرقی جنرال فیت میپردازیم:

یکی از محصولات تولید داخل کشور که توانسته قابلیت‌های خود را به رخ سایر برندها بکشد، مدل جنرال فیت پرستو است. این جاروبرقی با ابعاد کوچک و مناسب خود توانسته پا به پای برندهای خارجی به فعالیت خود ادامه دهد و نیازهای خانم‌ها و آقایان خانه‌دار را در تمیزکردن منزل تامین کند. جاروبرقی جنرال فیت قادر به تمیز کردن تمام فضاهای مختلف نظیر مغازه، فروشگاه، ادارات، کف خودرو و غیره با کمترین صدای ممکن است.
چرخ‌های متحرک این جاروبرقی امکان گردش 360 درجه‌ای را داشته و طوری طراحی شده‌اند تا امکان واژگونی آن به حد صفر برسد. این محصول در طرح‌ها و امکانات مختلف تولید شده و هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. از قابلیت‌های این جاروبرقی می‌توان به مجهز بودن به لوله مکنده تلسکوپی قابل تنظیم، آنتی استاتیک (جلوگیری از تجمع الکتریسیته ساکن)، قدرت موتور فوق العاده، بدنه محکم و غیره اشاره کرد.


مقایسه جاروبرقی جنرال فیت با هیتاچی


این دو جاروبرقی در واقع دو هدف یکسان و آن هم تمیز کردن آسان فضاهای مختلف را دنبال می‌کنند. اما، با مقایسه این دو جاروبرقی سطلی با هم متوجه می‌شویم که تفاوت‌هایی جزئی اما مهم در آن‌ها وجود دارد. یکی از تفاوت‌های این دو جاروبرقی در نوع فیلتر دوار تعبیه شده در آن‌هاست؛ به گونه‌ای که فیلتر به کار برده شده در جاروبرقی جنرال فیت از کیفیت بهتری برخوردار بوده که این مسئله موجب افزایش راندمان موتور می‌شود.
همچنین، امکان تنظیم نازل جاروبرقی در مدل جنرال فیت فراهم بوده و می‌توان نسبت به قد افراد آن را کوتاه و بلند کرد. در صورتی که اغلب نازل‌های جاروبرقی‌های هیتاچی فاقد تنظیم دستی هستند. قیمت مناسب جاروبرقی‌های جنرال فیت نسبت به مدل هیتاچی موجب شده است تا خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه‌تر از مدل هیتاچی باشد.
نتیجه گیری
با مقایسه ویژگی‌های جاروبرقی‌های سطلی جنرال فیت و هیتاچی متوجه می‌شویم که کیفیت ساخت مدل جنرال فیت بهتر بوده و علاوه بر آن از قیمت مناسبتری نیز برخوردار است. اگر قصد خرید جاروبرقی سطلی را دارید، بهتر است قبل از هر چیز جزئیات تمامی مدل‌ها را بررسی کرده و با دیدی باز وارد بازار شوید. کالای آشپزخانه چشمگیر مفتخر است تا با ارائه بهترین خدمات شما را در خرید انواع جاروبرقی‌ها و لوازم آشپزخانه کمک کند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن