کیفیت جاروبرقی سطلی

در ابتدا با جاروبرقی سطلی و عملکرد آن آشنا میشویم:

جاروبرقی سطلی چیست؟

تا به حال شده است که برای تمیز کردن کف خودرو، اداره‌ها، خانه و سایر مکان‌ها با چالش مواجه شوید. مطمئنا، جارو کردن گرد و خاک کف سالن‌های اداری و به ویژه خودروها از سخت‌ترین کارهایی است که همه از انجام آن فراری هستند. اما، یک اختراع هوشمندانه به نام جاروبرقی‌های سطلی این امکان را برای افراد فراهم کرده تا در کمترین زمان ممکن تمامی گرد و خاک موجود در کف ماشین‌ها، ادارات و غیره را تمیز کنند.
این جاروبرقی‌ها دارای یک محفظه کوچک اما جادار هستند که جابجایی آن را بسیار ساده کرده است. چرخ‌های به کار برده شده در آن به قدری روان هستند که از روی هر مانعی به راحتی عبور می‌کنند. این جاروبرقی‌ها محصول شرکت‌ جنرال فیت بوده و در رنگ‌بندی‌های متنوعی تولید می‌شوند. رنگ‌بندی منحصربفرد این جاروبرقی‌ها باعث شده است تا بسیاری از خانم‌های خوش‌سلیقه آن را به عنوان یک وسیله دکوری در گوشه آشپزخانه قرار دهند.

جاروبرقی سطلی درجه یکِ ایرانی

جاروبرقی‌های سطلی نسیم و پرستو از محصولات بی‌نظیر و درجه یک ایرانی هستند که در سال جهش تولید با کیفیت باورنکردنی خود در حال افتخارآفرینی برای تولید داخلی کشور هستند. این جاروبرقی‌ها بر خلاف سایز کوچکی که دارند بسیار جادار هستند؛ در واقع طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که هیچ قطعه‌ای فضای داخلی آن را اشغال نکرده و صفر تا صد فضای داخلی سطل آن برای ذخیره زباله و گرد و غبار تعبیه شده است.
اگر دقت کرده باشید در مدل‌های قدیمی جاروبرقی بسیاری از افراد با لوله مکنده و دسته آن مشکل داشتند؛ چراکه از انعطاف‌پذیری بسیار کمی برخوردار بودند و در نتیجه فضای زیادی را اشغال می‌کردند. اما، دسته و مکنده جاروبرقی‌های سطلی نسیم به راحتی از سطل آن جدا شده و هیچ فضایی را اشغال نمی‌کنند.

کیفیت جاروسطلی
اجزای تشکیل دهنده جاروبرقی سطلی

این جاروبرقی از چند اجزای اصلی یعنی موتور، سطل و فیلتر و سایر اجزای جانبی تشکیل شده است.
موتور قدرتمند
اصلی‌ترین جزء سازنده این جاروبرقی موتور پرقدرت آن است. موتور این جاروبرقی برخلاف سایز کوچکی که دارد بسیار قدرتمند بوده و تمامی ذرات موجود در کف سالن را، چه آن‌هایی که به کف سالن چسبیده باشند و چه آن‌هایی که وزن زیادی داشته باشند، به راحتی جارو می‌کند. در یک آزمایش دیدنی بسیاری از کارشناسان از قدرت خارق العاده موتور این جاروبرقی به وجد آمدند؛ چراکه تنها ظرف 10 ثانیه تمام خاک‌های یک گلدان را از طریق جاروی بزرگ و مخصوص خود به داخل سطل مکید.
سطل جادار
سطل این جاروبرقی مجهز به یک فیلتر بهداشتی و قابل شستشو است که از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار می‌باشد. مکنده و دسته جاروبرقی نسیم به کمک موتور قدرتمند آن تمامی زباله‌ها را از طریق فیلتر آن تصفیه کرده و اجازه ورود گرد و غبار به موتور آن را نمی‌دهد.
سایر اجزای تشکیل دهنده
از دیگر اجزای مهم و با کیفیت این محصول می‌توان به سیم 6 متری، دسته جاروکش بلند، چرخ‌های روان و محکم، کلیدهای فرمان و از همه مهمتر بدنه قوی آن اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی باید به صدای کم و مقاومت بالای آن در برابر ضربه اشاره کرد. همچنین، امکان استفاده از این جاروبرقی برای مدت زمان زیاد وجود داشته و هیچ محدودیتی زمانی برای استفاده از آن اعمال نشده است.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن