جارو برقی خوب چی بخرم؟

خوشبختانه با وجود شرکت‌های تولید کننده لوازم خانگی ایرانی هرگز فشار تحریم‌های غرب در این زمینه احساس نشده و تولیدکنندگان کشور با تلاش شبانه روزی خود تمام نیازهای جامعه را تامین کرده‌اند. جاروبرقی نیز یکی از وسایل خانگی مهمی است که در داخل کشور تولید شده و وابستگی به محصولات خارجی را از بین برده است.
مارک‌های جاروبرقی زیادی در بازار وجود دارند که انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان بهترین مارک، کار بسیار سختی است. اما، با کنار هم قرار دادن آن‌ها می‌توان دو محصول را به عنوان گل سرسبد جاروبرقی‌های ایرانی دانست. با ما همراه باشید تا شما را با یکی از بهترین جاروبرقی‌های ایرانی آشنا کنیم.


جاروبرقی ایرانی چه مارکی خوبه


به جرات می‌توان گفت که مدل جنرال فیت که دو محصول نسیم و پرستو عرضه می‌شود، بهترین مارک جاروبرقی ایرانی است. جاروبرقی‌های جنرال فیت از یک موتور دو پروانه قدرتمند ساخته شده‌اند که امکان استفاده طولانی مدت را به خانم‌ها و آقایان خانه دار می‌دهند. گنجایش این دستگاه‌ها به نوبه خود بسیار مثال‌زدنی بوده و برخلاف سایز کوچک تا 21 لیتر را پوشش می‌دهند.
از مهمترین مزایای این جاروبرقی می‌توان به چرخ‌های روان با قابلیت چرخش 360 درجه، نازل‌های تلسکوپی و قابل تنظیم، بدنه مستحکم، فیلتر تصفیه با کیفیت، متعلقات زیاد و غیره اشاره کرد. این مدل از جاروبرقی هم اکنون در فروشگاه لوازم خانگی چشمگیر به فروش رسیده و شما می‌توانید با سفارش آن در هر نقطه از ایران که هستید بسته خود را به صورت رایگان تحویل بگیرید.


قیمت جاروبرقی ایرانی خوب


متاسفانه به دلیل تحریم‌ها و افزایش گاه و بی‌گاه دلار نوسان شدیدی در بازار لوازم خانگی حاکم است. از این رو، قیمت‌ها مدام در حال تغییر هستند و نمی‌توان یک رقم ثابت را برای آن‌ها تعیین کرد. به طور کلی، عوامل موثر زیادی بر تعیین قیمت جاروبرقی‌های خانگی موثر است که مهمترین آن‌ها عبارتند از:
• قدرت موتور
• نوع نازل و قابلیت‌های آن
• نوع چرخ‌ها
• صدای کم
• بدنه مستحکم
• طول کابل
• طول عمر قطعات به ویژه فیلتر تصفیه
• گنجایش محفظه ذخیره آشغال
• و غیره...

راهنمای خرید جاروبرقی‌های ایرانی
هنگام خرید جاروبرقی ایرانی حتما به شرکت تولید کننده آن توجه کنید. هرگز به شرکت‌های جدید و تازه‌کار اعتماد نکنید. صبر کنید تا کیفیت محصولات آن‌ها به تایید عموم برسند و سپس اقدام به خرید کنید. همچنین، به قیمت‌های نجومی اعتماد نکنید.
برخی از شرکت‌های سازنده با سوء استفاده از جو اقتصادی کشور قصد دارند تا از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. آن‌ها ادعا می‌کنند که تمام تجهیزات محصولات خود را در ایران می‌سازند، اما همیشه با قیمت دلار کار می‌کنند. بنابراین، سعی کنید قبل از خرید حتما به فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی نظیر چشمگیر مراجعه کرده و از قیمت‌های واقعی محصول مورد نظر خود مطلع شوید.
سخن پایانی
در این مطلب از وب‌سایت چشمگیر شما را با بهترین مارک جاروبرقی ایرانی آشنا کرده و توضیحاتی مفید در اختیار شما گذاشتیم. این مدل از جاروبرقی کاملا ساخت ایران بوده و از لحاظ عملکرد تفاوتی با مدل‌های خارجی ندارد. حتی در برخی از مواقع نیز از آن‌ها بهتر عمل کرده و موجب جلب رضایت مشتریان شده است.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن