جاروبرقی سطلی چه مارکی خوبه؟

خرید جاروبرقی یکی از دغدغه‌های بزرگ خانم‌ها و آقایان خانه دار است؛ چراکه با وجود مارک‌های مختلف نمی‌توان به راحتی فهمید که کدامیک از قابلیت‌های بیشتری برخوردار هستند. اما، با بررسی‌های انجام شده و سبک و سنگین کردن مزایای تمامی جاروبرقی‌ها به این نتیجه رسیدیم که در شرایط کنونی بازار که تحریم‌ها موجب افزایش قیمت‌ها شده، مدل‌های ایرانی بهترین گزینه برای خرید هستند.
در این بین گزینه‌های متعدد ایرانی نیز وجود داشتند که با بررسی‌های انجام شده تنها دو مدل جنرال فیت نسیم و جنرال فیت پرستو توانستند نظر کارشناسان را به خود جلب کنند. این دو مدل از جاروبرقی محصول شرکت یادآوران اصفهان هستند. این شرکت بیش از 3 دهه است که در حال تولید انواع لوازم خانگی بوده و محصولات خود را به طور مستقیم به نمایندگی‌های فروش معتبر عرضه می‌کنند.

آشنایی با جاروبرقی‌های جنرال

جاروبرقی‌های ایرانی جنرال فیت در دو مدل نسیم و پرستو تولید می‌شوند. در ادامه شرح مختصری از مزایا و قابلیت‌های این دو مدل بی‌نظیر ارائه می‌دهیم.
جاروبرقی مدل نسیم

جاروبرقی جنرال فیت نسیم دارای موتور قدرتمند به همراه یک محفظه بزرگ است. گنجایش بزرگ محفظه آن موجب شده است تا دیگر نیازی به تعویض مکرر آن نباشد و تنها چند هفته و حتی چند ماه بعد از استفاده مورد تعویض قرار گیرد. از مهمترین مزایای این دستگاه، نازل بزرگ و تلسکوپی آن است که امکان کوتاه و بلند کردن آن را برای مصرف‌کنندگان فراه کرده است.
کابل 6 متری و چرخ‌های روان از دیگر مزایای جاروبرقی نسیم هستند؛ به گونه‌ای که امکان جابجایی آن در سالن‌های بسیار بزرگ وجود داشته و به راحتی بدون اینکه واژگون شود، حرکت می‌کند.
جاروبرقی مدل پرستو

جاروبرقی ژنرال فیت مدل پرستو نیز مانند جاروبرقی نسیم از موتوری پرقدرت و گنجایش زیادی برخوردار است. این مدل را می‌توان گل سر سبد محصولات ژنرال فیت دانست؛ چراکه رنگ‌بندی متنوع آن این امکان را به خریداران می‌دهد تا آن را با لوازم آشپزخانه خود ست کنند. بسیاری از افراد خوش ذوق با خرید این جاروبرقی‌ها علاوه بر تمیز کردن فضای خانه از آن به عنوان یک کالای دکوری نیز استفاده می‌کنند. مصرف کم انرژی این جاروبرقی نیز مزید علت شده است تا آن را به عنوان یک محصول مقرون به صرفه دانست.

بهترین مارک جاروبرقی سطلی ایرانی

از کجا این جاروبرقی‌ها را تهیه کنیم؟


متاسفانه، تحریم‌های غرب موجب شده است تا میزان واردات لوازم خانگی به کشور به طرز عجیبی کاهش پیدا کند. اما، فروشگاه چشمگیر به کمک تولیدکنندگان داخلی تمام تلاش خود را کرده‌ است تا با مبارزه با واسطه‌ها از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها جلوگیری کرده و این امکان را برای خریداران فراهم کنند تا محصولات مورد نظر خود را با قیمت‌های واقعی خریداری کنند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن