جاروبرقی سطلی بهتره یا معمولی؟

برای انتخاب جاروبرقی مناسب بهتر است آشنایی کمی با نحوه عملکرد انواع جاروبرقی داشته باشید. در اینجا عملکرد جارو برقی های سطلی را با جاروبرقی های معمولی بررسی میکنیم.

جاروبرقی سطلی بهتره یا معمولی؟

جاروبرقی های سطلی از نظر تجاری و کاربرد برای محیط های اداری، شرکت ها، دفتر و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد اما استفاده از آن ها محدود به این محیط ها نیست، این مدل جاروبرقی ها ویژگی های مثبت زیادی دارند که می توان در محیط های بزرگ و کوچک از جمله محیط های مسکونی، خوابگاه های دانشجویی، کارواش، کارگاه ها و دیگر محیط ها از آن استفاده کرد. جاروبرقی سطلی همانند دیگر جاروبرقی ها از موتور مکنده، پمپ مکش، فیلتر، مخزن و تجهیزات جانبی و نازل تشکیل شده اند.

جاروبرقی سطلی بهتره یا معمولی؟اجزاء جاروبرقی های سطلی


موتور مکنده کلکتوری: موتور آن ها عملکرد پیوسته ندارد به این صورت که نمی توان در بازه های زمانی طولانی از آن استفاده کرد و پس از 40 دقیقه کار باید خاموش شود و اجازه داده شود موتور خنک شود.
پمپ سانتریفیوژال
هزینه ی تولید و همچنین نگهداری این پمپ ها کم است در نتیجه قیمت نهایی جاروبرقی های سطلی پایین می باشد و خرید آن مقرون به صرفه است، این جاروبرقی ها قدرت مکش بالایی دارند و سرعت مکش آن ها در بازه زمانی کوتاه قابل قبول است. در برخی از جاروبرقی های سطلی بیش از یک موتور به کار می رود که با افزایش تعداد موتورها و پمپ سرعت مکش جاروبرقی بیشتر می شود، این جاروها کلیدهای مجزایی برای روشن و خاموش کردن موتور دارد پس می توان سرعت مکنده آن را تنظیم کرد.
سیستم فیلتراسیون
مهم ترین تفاوت جاروهای سطلی باهم در فیلتر آن هاست، در این جاروبرقی ها از کیسه هایی استفاده می شود که دارای قدرت و مساحت فیلتراسیون محدود هستند که این کار موجب می شود جمع آوری گرد و خاک و آلودگی ها بهتر مکیده شوند. استفاده از این فیلترها عملکرد مناسبی به جاروبرقی می دهد البته این جاروها برای محیط هایی که حجم آلودگی کمی دارند مناسب تر هستند.
مخزن و بدنه
جنس مخزن و بدنه از پلاستیک و استیل است که ظرفیت این مخزن ها نسبت به جاروبرقی های صنعتی و نیمه صنعتی کم تر بوده است.
جاروبرقی های سطلی از نظر وزن سبک هستند و جابه جایی و حمل آن ها آسان بوده که همین امر موجب می شود گزینه ای ایده آل برای انتخاب و خرید باشد.
تجهیزات جانبی دیگری نیز در جاروبرقی های سطلی مانند نازل ها وجود دارد.
مزایای این جارو ها را به طور کلی می توان وزن و ابعاد مناسب، جابه جایی آسان، نگهداری آسان، قابلیت مکش بالا، کابل برق بلند، چرخ های بزرگ و روان و... نام برد.
در بین جاروبرقی های سطلی جنرال فیت دو مدل نسیم و پرستو دارای کیفیتی عالی هستند که مورد استقبال متقاضیان جاروهای سطلی هستند. در این دو مدل جارو از بهترین لوازم جانبی، مخزن، فیلتراسیون و... استفاده شده است و همین امر موجب می شود کیفیت محصول تولیدی بالا رود و بتواند انتظارات خریداران جاروهای سطلی را برطرف کند.
جاروبرقی های سطلی نسبت به جاروبرقی های ساده از نظر کارکرد و مکش بهتر هستند و همینطور کاربرد بیشتری دارند در نتیجه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. جاروبرقی های ساده مکش بالایی ندارند و در محیط های بزرگ و کثیفی های زیاد کارایی بالایی ندارند.

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن