جاروبرقی سطلی خوب است یا موشکی؟

جاروبرقی سطلی خوبه یا موشکی؟


جاروبرقی یک نوع وسیله ی برقی است که با استفاده از مکش کثیفی ها و گردو غبار را جمع می کند، اولین جاروبرقی در آمریکا اختراع شد. جاروبرقی ها برای استفاده های خانگی، هتلی، تجاری، نیمه صنعتی، مکنده صنعتی و ... ساخته می شوند وهرکدام از این مدل ها خود انواع گوناگونی دارند، مانند جاروبرقی های موشکی و سطلی.
جاروبرقی یکی از مهم ترین وسایل برقی است که وجود آن در هر خانه ای ضروری و واجب است از این رو برای انتخاب آن باید دقت به خرج داد و انتخابی صحیح انجام داد.
در اینجا به بررسی تفاوت های جاروبرقی سطلی و موشکی می پردازیم:
جاروبرقی سطلی از پرکاربردترین انواع جاروبرقی است که در دو مدل خانگی و صنعتی وجود دارد. یکی از تفاوت های اصلی بین این دو مدل جاروبرقی وجود کیسه است، این نوع جاروها بدون کیسه هستند. این مدل جاروبرقی گرد و خاک را به صورت فشرده در مخزن جمع می کند که اغلب سطح شفافی دارند که توانایی دیدن حجم و اشیای جمع شده را می دهد.

جاروبرقی سطلی بهتره یا موشکی
تفاوت های اصلی جاروبرقی سطلی و موشکی

تفاوت در هزینه های اقتصادی
با توجه به توضیح بالا به راحتی می توان متوجه شد که از نظر هزینه جاروبرقی بدون کیسه به صرفه تر است و نیازی به تهیه کیسه نیست. برند جنرال فیت دارای سابقه ای درخشان در تولید انواع جاروبرقی سطلی با نازلترین قیمت می باشد.
تفاوت در مکش و ظرفیت جمع آوری آشغال
مکش جاروبرقی های سطلی بسیار بیشتر است .جارو برقی های سطل دار اغلب چون فاقد کیسه می باشند دارای ظرفیت بیشتری در مخزن خود برای جمع آوری آشغال می باشند. دیگر جاروبرقی ها بعد از پر شدن کیسه محتوی آشغال کارایی پایینی را خواهند داشت و باید نسبت به خالی یا عوض کردن آن اقدام نمود.
تفاوت در حجم جاروبرقی
جاروبرقی های سطلی چون کیسه ندارند و محلی برای کیسه وجود ندارد درنتیجه مخزن آن ها ظرفیت بیشتری برای ذرات مکیده شده دارد.
تفاوت در پر یا خالی بودن مخزن
جاروبرقی که به صورت سطلی بود اگر دارای سطحی شفاف باشد محتویات مکیده شده توسط جاروبرقی در آن نمایان می شوند.
جاروبرقی های سطلی سروصدای کمتری دارند، وزن آن سبک تر است و به راحتی می توان آن را جابه جا کرد.
هر کدام از انواع جاروبرقی ها دارای معایب و مزایای مختلفی هستند به همین دلیل نمی توان بهترین و بدترین را انتخاب کرد، و انتخاب آن کاملا سلیقه ای و متناسب با استفاده ای که می شود است. با توجه به توضیحات بالا و کارایی جاروبرقی سطلی، یکی از بهترین و کارآمدترین مدل جاروبرقی که از نظر کیفیت، قیمت، مکش و ظرفیت مخزن مورد توجه است جاروبرقی سطلی جنرال فیت مدل نسیم است که می تواند انتخاب هوشمندانه و پایداری باشد، یکی دیگر از مارک هایی که تولید کننده جاروبرقی های سطلی است و از نظر کیفیت ثابت شده است جارو برقی سطلی جنرال فیت مدل پرستو است. این دو مدل جاروبرقی سطلی از تمام جنبه ها دارای امتیاز های بالایی هستند که به راحتی مشتری را به خود جذب می کنند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن