نمایندگی های جاروبرقی جنرال فیت

بد نیست اندکی با جنرال فیت و نمایندگی های فروش محصولات این برند آشنا شویم.

جاروبرقی جنرال فیت در یک نگاه

جاروبرقی سطلی جنرال فیت از یک موتور پرقدرت برخوردار بوده و به راحتی گرد و غبار را جارو می‌کند. این دستگاه دارای یک نازل تلسکوپی، چرخ‌های روان با قابلیت چرخش 360 درجه، محفظه 21 لیتری، کابل 6 متری، کلید‌های فرمان و دستگاه آنتی استاتیک است که همگی موجب عملکرد بی‌نظیر آن شده‌اند. گنجایش بالای این دستگاه موجب شده است تا امکان جارو کردن فضا برای چندین بار بدون تخلیه محفظه آن وجود داشته باشد.
مزایای قابل توجه جاروبرقی جنرال فیت موجب شده است تا امکان استفاده از آن در بسیاری از اماکن نظیر مساجد، فروشگاه‌ها، ادارات و منازل شخصی وجود داشته باشد. خوشبختانه چند نمایندگی فروش در سراسر کشور با ارائه خدمات بی‌نظیر خود باعث شده‌اند تا گرانی شدید ارز و همچنین نوسانات بازار تاثیر چندانی بر روند قیمت این محصول نگذارد.

نمایندگی های فروش جاروبرقی جنرال

در بین نمایندگی‌های فروش جاروبرقی سطلی جنرال فیت تنها چند مرکز معتبر وجود دارند که وظایف خود را به نحو احسنت انجام می‌دهند. یکی از این نمایندگی‌های فروش معتبر و حرفه‌ای، فروشگاه آنلاین چشمگیر است که تمامی محصولات خود را با بهترین و با کیفیت‌ترین قیمت ارائه می‌دهد. شرکت سازنده جاروبرقی‌های جنرال فیت با عقد قرارداد همکاری با این فروشگاه تمام محصولات خود را از خط تولید به آن عرضه کرده و از دستکاری قیمت توسط واسطه‌ها جلوگیری می‌کند.

نمایندگی فروش جنرال فیت
جاروبرقی های یادآوران ساخت کجاست؟

جاروبرقی‌های جنرال فیت محصول شرکت یادآوران هستند. این شرکت واقع در شهرک صنعتی جی در اصفهان بوده و بیش از 3 دهه سابقه تولید انواع جاروبرقی را دارد. از آنجایی که بسیاری از تولیدکنندگان لوازم خانگی به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت نمی‌کنند، اما شرکت یادآوران تمام تمرکز خود را معطوف ساخت جاروبرقی کرده است. در سال جهش تولید انتظار می‌رود که بر میزان خط تولید این شرکت افزوده شود تا نیازهای کشور برطرف گردند.

جاروبرقی جنرال فیت ساخت کدام کشور است؟

از آنجایی که موتورهای جاروبرقی جنرال فیت با نام T.S.J یا تکنولوژی آلمان تولید می‌شوند، بسیاری تصور می‌کنند که این محصول ساخت کشور آلمان است؛ اما، باید با افتخار گفت که این جاروبرقی کاملا حاصل زحمت صنعتگران ایرانی بوده و تنها تکنولوژی ساخت موتور آن برگرفته از تکنولوژی آلمان است. در واقع موتورهای تولیدی این شرکت همگی در نوع دو پروانه، قدرت مکندگی بالا، مصرف و صدای کم تولید می‌شوند که موجب کاهش استهلاک آن می‌شوند.
موتور جاروبرقی‌های جنرال فیت به قدری عالی عمل کرده‌اند که بسیاری از شرکت‌های تولیدی از این موتورها برای ساخت محصولات خود استفاده می‌کنند. به همین خاطر است که اغلب جاروبرقی‌های ساخت کشور در برابر قابلیت‌های مدل جنرال فیت سر تعظیم فرود می‌آورند. جالب است که قیمت آن‌ها در برخی از موارد از قیمت جاروبرقی‌های جنرال فیت فراتر می‌رود که این موضوع جای سوال دارد.
سخن پایانی

فروشگاه آنلاین لوازم خانگی چشمگیر با عرضه محصولات بی‌نظیر خود توانسته است جایگاه محصولات داخلی را در بازار تثبیت کند. از آنجایی که تحریم‌های آمریکا منجر به کاهش شدید واردات به کشور شده، این تولیدکنندگان داخلی هستند که فرصت را محترم شمرده و با تولید محصولات با کیفیت ، ارزش‌های خود را به جامعه ثابت کرده‌اند.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن