جاروبرقی سپاهان خوبه!

در این قسمت قصد داریم مقایسه اجمالی بین جاروبرقی سطلی سپاهان و جاروبرقی سطلی جنرال فیت داشته باشیم.

معرفی جاروبرقی سطلی سپاهان

جاروبرقی‌ سطلی سپاهان در مدل پارادایس تحت لیسانس آلمان در کشور تولید می‌شود. این دستگاه از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه است؛ به طوری که با داشتن موتور 1400 واتی و مخزن 15 لیتری گزینه مناسبی برای تمیز کردن فضاهای مختلف می‌باشد. این محصول علاوه بر یک توری محافظ فیلتر دارای کلید فرمان بوده که امکان تنظیم دستی موتور دستگاه را در دو حالت تند و کند فراهم می‌کند.
همچنین، نازل‌ جاروبرقی سپاهان به صورت دو تکه بوده و قابل تنظیم متناسب با قد افراد است. از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به صدای کم و سهولت در جابجایی آن اشاره کرد. تنوع رنگ این محصول موجب شده است تا بسیاری از افراد در کنار تمیز کردن فضای خانه از آن به عنوان یک کالای تزئینی در آشپزخانه نیز استفاده کنند.


به معرفی جاروبرقی سطلی جنرال فیت میپردازیم:

جاروبرقی جنرال فیت که تحت عنوان پرستو عرضه می‌شود از لحاظ قدرت موتور بسیار قوی است. قدرت موتور این دستگاه بسته به نوع کاربرد از بین 1500 الی 2000 وات می‌باشد. این دستگاه برخلاف اندازه کوچک و مناسبی که دارد از گنجایش 21 لیتری برای ذخیره زباله برخوردار است. گنجایش بزرگ این محصول موجب شده است تا از آن برای اماکن مختلف نظیر مساجد، فروشگاه‌ها، ادارات و غیره استفاده شود.
از مهمترین مزایای این جاروبرقی عدم واژگونی آن هنگام جابجایی سریع است؛ چراکه چرخ‌های آن از قابلیت چرخش 360 درجه‌ای برخوردار بوده و از تمامی موانع به راحتی عبور می‌کند. همچنین، این جاروبرقی از قابلیت آنتی ایستاتیک برخوردار است؛ به این معنی که مانع ایجاد الکتریسیته ساکن در محفظه تخلیه آن می‌شود. کابل 6 متری آن نیز امکان جابجایی سریع و گسترده را برای این دستگاه فراهم کرده است.جاروبرقی سپاهان خوبه

مقایسه جاروبرقی سطلی سپاهان و جنرال

جاروبرقی‌های سطلی سپاهان و جنرال فیت هر دو بهترین گزینه انتخاب برای تمیز کردن فضاهای عمومی و منازل شخصی می‌باشند. اما، در قابلیت‌های آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد که باید در هنگام خرید به آن توجه کرد. مهمترین تفاوت این دو دستگاه، قدرت موتور آن‌ها است که مدل‌های جنرال فیت 600 وات از مدل‌های سپاهان بیشتر هستند. ظرفیت محفظه و همچنین قدرت بدنه جاروبرقی‌های جنرال فیت از مدل‌ها سپاهان بیشتر است که این امر موجب برتری این دستگاه نسبت به جاروبرقی سپاهان می‌شود.
از دیگر تفاوت‌های این دو دستگاه نازل‌های آن‌ها می‌باشد. نازل تلسکوپی دستگاه جنرال فیت موجب شده است تا امکان تغییر اندازه آن نسبت به قد افراد فراهم باشد. در صورتی که نازل‌های مدل سپاهان تنها به صورت دو تکه بوده و امکان تنظیم دقیق آن وجود ندارد.
نتیجه گیری

با توجه به تعاریف فوق نتیجه می‌گیریم که جاروبرقی‌های جنرال فیت پرستو از لحاظ قابلیت بسیار بهتر از مدل‌های سپاهان هستند. درست است که قیمت مدل‌های جنرال فیت کمی گران‌تر است، اما با توجه به مزایایی که دارند بسیار به صرفه و ارزشمند هستند. توصیه می‌شود قبل از خرید جاروبرقی‌های سطلی حتما جزئیات آن‌ها را بررسی کنید تا با دیدی باز وارد بازار شوید. فروشگاه لوازم آشپزخانه چشمگیر با ارائه بهترین خدمات توانسته تبدیل به یک مرکز خرید آنلاین ایده‌آل برای خانم‌ها و آقایان خانه دار شود.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین جاروبرقی سطلی

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن