چیدمان فنجان در بوفه

بوفه ها وسیله ای هستند که علاوه بر زیبایی منحصر به فردی که خودشان در دکوراسیون خانه دارند، می توانند به عنوان وسیله ای برای به نمایش گذاشتن ظروف خانه و نگهداری آن ها نیز استفاده شوند و می توانند این زیبایی را مضاعف کنند.
از گذشته تا به امروز بوفه در شکل های گوناگون کاربرد داشته و مورد استفاده در دکوراسیون اغلب خانه ها بوده است. در اینجا به چیدمان فنجان در بوفه می پردازیم، فنجان از جمله لوازمی است که به شکل های متفاوتی وجود دارد و از نظر شکل و ظاهر و ابعاد دارای تنوع زیادی است.
اغلب در بوفه ها از لوازم قدیمی و قیمتی استفاده می شود، اما امروزه با توجه به سلیقه افراد، می توان از هر وسیله ای در آن استفاده کرد با توجه به این موضوع افراد زیادی وجود دارند که علاقه به چیدن انواع فنجان در بوفه خود دارند، هم چنین می توان از فنجان به همراه نلبعکی در انواع چیدمان استفاده کرد. فنجان ها در اندازه های گوناگونی موجو هستند که برای چیدن آن ها در بوفه، باید اندازه و شکل بوفه را در نظر گرفت.

چیدمان فنجان در بوفه

اصول چیدمان فنجان در بوفه

در چیدن فنجان ها باید توجه کنیم که فنجان های هم اندازه و تقریبا هم شکل، را در کنار هم قرار دهیم. بوفه ها اغلب دارای چند طبقه هستند که برای چیدن فنجان می توانیم تمام طبقات را به آن اختصاص دهیم و یا یکی در میان، در طبقات فنجان بچینیم و یا حتی فقط از یک طبقه برای چیدن فنجان استفاده کنیم، که این موضوع با توجه به تعداد فنجان هایی که در دسترس داریم قابل حل است،
پس از تصمیم گیری درباره این موضوع، موضوع سبک چیدن فنجان ها در بوفه مورد توجه است، زیرا در نگاه اول، نوع چیدمان آن است که به چشم می آید و باعث جلب توجه افراد می شود، پس باید به این موضوع دقت ویژه ای شود.
چیدن فنجان ها انواع گوناگونی دارند که باز وابسته به اندازه بوفه و اندازه فنجان می باشد. اگر از فنجان هایی یک دست و یک نوع استفاده می کنیم، بهتر می توانیم آن ها را بچینیم و راه های بیشتری برای چیدن آن ها وجود دارد. برای این کار بهتر است در طبقات بالا از فنجان ها استفاده کنیم چون وزن سبک تری دارند. با توجه به میزان استفاده کردن از فنجان ها، آن هایی که بیشتر مورد استفاده هستند را می توان در دسترس تر قرار داد،
برای زیبایی بوفه دو مورد قابل توجه است؛ یکی چیدمان فنجان ها و یکی نورپردازی بوفه که باعث خاص و زیبا دیده شدن ظروف می شود. فنجان ها باید به آسان ترین شکل چیده شوند که بتوان دوباره آن ها را چید، چیدن فنجان در بوفه ها می تواند کارآمد و مفید باشد مخصوصا برای خانه هایی که با کمبود جا مواجه هستند .
فنجان ها را می توان به صورت مایل از دو طرف، به صورت اوریب، روی هم یا مدل کوهی، به صورت یکی در میان چپ و راست، به صورت ساده و پشت سرهم ردیفی، به صورت ردیفی یکی در میان جلو و عقب و... چید. برای زیبا تر شدن و چشم نواز شدن بوفه می توان در کنار فنجان از ظروف ریز و حتی بشقاب های تزئینی استفاده کرد.

چیدمان فنجان در بوفه

انواع فنجان برای چیدمان بوفه

برای چیدن فنجان می توان از فنجان های قهوه خوری، چایی خوری، فنجان های دسته دار و بی دسته، انواع فنجان سنتی، فانتزی، نقره ای، برنجی, انواع ماگ و ... استفاده کرد، که با توجه به نوع آن ها چیدن های خاصی را می توان برای آن در نظر گرفت، حتی گاهی استفاده نکردن از الگو خاص، باعث می شود جلوه ای زیبا به بوفه بخشیده شود.
سبک های خاصی برای چیدن فنجان در بوفه وجود دارد که با کمی خلاقیت و سلیقه می توان نتیجه ای عالی گرفت. فنجان ها دارای رنگ بندی های متفاوتی هستند که همین امر موجب زیبایی بیشتری می شود. می توان برای اینکه فضای بیشتری داشته باشیم در زیر هر فنجان یک دسته بشقاب گذاشت که این امر بسیار مفید است به خصوص در مواردی که از بوفه برای نگهداری ظروف استفاده می شود و جای کمتری در دسترس است.
برای چشم نواز تر شدن بوفه از مجسمه ها، گلدان ها، قاب عکس، ظروف ریز تزیینی، و.... در بین فنجان ها و یا کنار آن ها استفاده می شود؛ با اینکار برای چیدن، روش های بیشتری به وجود می آید و قدرت انتخاب برای نوع چیدمان بیشتر خواهد شد. با کمی خلاقیت می توان چیدمانی شیک تر انجام داد.
می توان اینگونه نتیجه گرفت که چیدن فنجان در بوفه به نوع بوفه، انواع فنجان، تعداد فنجانی که در دسترس است، نوع استفاده از بوفه که به منظور نگهداری یا تزیینی از آن استفاده می شود و ... بستگی دارد. با کمی خلاقیت، مشورت و حتی آزمون و خطا میتوان چیدمان و نمایی منحصر به فرد به وجود آورد.

فنجان

برای خرید انواع فنجان در طرح ها و مدل های مختلف به صورت تکی و عمده ای با بهترین و مناسب ترین قیمت به بازارچه ی چشمگیر مراجعه نمایید یا با کارشناسان ما در چشمگیر تماس حاصل فرمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید فنجان

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن