بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس

هر نو عروسی در جهان، چه در گذشته ها و چه امروزه، آرزو های زیادی برای ساختن منزل امیدش در سر می پروراند. مهمترین بخش خانه که تازه عروس ها به آن اهمیت زیادی می دهند، طراحی و رنگ آمیزی آشپز خانه است. چون بر خلاف زمان گذشته که آشپز خانه ها در بیرون منزل قرار داشتند و فقط جهت پخت غذا از آنها استفاده میشد، امروزه به مکانی امن برای گذران وقت در منزل تبدیل شده و اهل خانواده بیشتر وقت خود را برای پخت و پز و صرف غذا، آنجا می گذرانند. برای مشاهده کاربردی ترین و زیباترین سرویس ابزار آشپزخانه با ما در چشمگیر همراه شوید.

چرا باید آشپز خانه زیبا به نظر برسد ؟

همانطور که گفته شد؛ امروزه آشپزخانه به بخش مهمی از خانه تبدیل شده است، به طوری که کاملا در جلوی دید قرار دارد. این امر باعث می شود افراد خانه و میهمانان، بیشتر وقت خود را آنجا بگذرانند. بنابراین برای خانم خانه دار و به خصوص تازه عروس ها بسیار مهم است که بهترین طراحی و رنگ را برای آشپزخانه و وسایل آن در نظر بگیرند.

ترکیب رنگ آشپزخانه

رنگ آمیزی آشپزخانه فقط محدود به دیوار های آن نیست. بلکه باید همه وسایل اعم از کابینت ها، ظروف، لوازم آشپزخانه و حتی کف از نظر رنگ همخوانی داشته باشند. ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین و زیباترین ترکیب رنگ برای وسایل یک آشپزخانه مدرن، به خصوص برای عروس ها را معرفی کنیم تا بتوانیم در تصمیم گیری نو عروس ها برای طراحی و چیدمان و انتخاب وسایل و رنگ آمیزی آشپزخانه کمک کرده باشیم.

ترکیب رنگ های سفید و سیاه

رنگ های آشپزخانه درنهایت باید از سلایق شخصی پیروی کنند. مشکی معمولاً رنگ نامناسبی برای آشپزخانه است. اما همانطور که در تصویر نشان داده شده است، سیاه و سفید در ترکیب با فولاد ضد زنگ و میز سفید صبحانه و چراغ های آویز به خوبی عمل کرده اند.

بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس

رنگ خنثی

رنگ های خنثی معمولاً رنگ های کسل کننده ای هستند، اما لزوماً اینگونه نیستند. با افزودن کمی از رنگ های قرمز، زرد یا نارنجی، رنگ های خنثی را می توان گرم کرد، یا با ترکیب با سبز، آبی یا بنفش می توان به یک ترکیب بندی خنک رسید.

best color for bride s kitchen10

آشپز خانه قرمز

در حالی که رنگ قرمز به عنوان یک رنگ برای وسایل آشپزخانه برای همه مناسب نیست ، اما اگر می خواهید متفاوت باشید و یک رنگ هیجانی به منزل تان اضافه کنید، بهتر است که از رنگ قرمز غافل نشوید. در یک آشپزخانه با رنگ های تیره فراوان، قرمز می تواند غم و اندوه را برطرف کند. در آشپزخانه ای با وسایل استیل ضد زنگ خاکستری، رنگ قرمز می تواند یک نقطه کانونی قابل قبول برای چشم ها باشد. انتخاب رنگ قرمز برای تازه عروس ها ممکن است سخت باشد ولی همانطور که پیداست، رنگ قرمز با رنگ های خنثی ترکیب بسیار مدرن و جذابی ایجاد می کند.

بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس

قهو ه ای

قهوه ای جزء رنگ های زمینی و مهیج به حساب می آید؛ از آنجا که غذای شما از زمین خارج می شود، قهوه ای به همراه سبز تیره حس دکوراسیون روستایی را منتقل می کند و تداعی کننده طبیعت خواهد بود.

بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس

زرد کم رنگ و شفاف

بسیاری از صاحبان خانه و طراحان، موافق هستند که زرد روشن رنگ برنده در آشپزخانه است. زرد مانند سفید، حداکثر نور محیط را منعکس می کند. زردهای پر رنگ تر که با یک سایه سیاه ترکیب شده اند، باعث می شوند حال و هوای یک آشپزخانه سنتی و کلاسیک برانگیخته شود، اما در عین حال حس مدرنیته ی خود را حفظ کند.

بهترین رنگ برای وسایل آشپزخانه عروس

آبی به رنگ آسمان

آبی می تواند بهترین رنگ آشپزخانه را ایجاد کند. این رنگ سنتی به عنوان یک رنگ "بی حرکت " در نظر گرفته شده است، و باعث تحریک اشتهای فرد نمی شود.
نکته ای که در مورد آشپزخانه های آبی می توان گفت این است که بسیار جذاب هستند و آشپزخانه را بزرگتر نشان میدهند . آبی کم رنگ یا استفاده از آبی به عنوان سایه روشن، می تواند آشپز خانه یک نو عروس را به یک آشپزخانه رویایی مبدل کند.

best-color-for-bride-s-kitchen10

تمامی رنگ ها و ترکیب بین آنها اگر با ذوق و سلیقه در آشپزخانه به کار گرفته شوند، می توانند تبدیل به چشم نواز ترین هارمونی برای دیدگان باشند. کافیست از نمونه های ارائه شده ایده بگیرید و نزدیکترین حالت به سلیقه خویش را، اجرا نمایید. 

در ضمن برای انتخاب و خرید بهترین اجناس آشپزخانه برای جهیزیه می توانید به چشمگیر مراجعه نموده و خریدی مطمئن و سریع داشته باشید. در اینجا با کمترین هزینه بهترین خرید را داشته باشید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن