زودپز فونیکس ساخت کجاست

از مهم ترین ارکان و تکنیک های آشپزی سرعت در آن می باشد به خصوص برای خانم هایی که شاغل هستند و فرصت کافی برای آشپزی ندارند زودپز گزینه ی مناسبی برای این افراد می باشد داشتن سرعت در آشپزی باعث شده است که وسایل های جدیدی وارد آشپزخانه ها شود یکی از این وسیله های پر کاربرد زود پز می باشد زود پز قابلمه ای است که غذا ها را در مدت زمان کوتاه تری می پزد در این مقاله قصد داریم که شما را با زود پز فونیکس آشنا کنیم و نکاتی ایمنی درباره ی زود پز را عنوان کنیم در ادامه با فروشگاه اینترنتی چشمگیر همراه باشید. روش کار زود پز ها به این صورت است که با فشار بخار آب کار می کند و به همین دلیل است که غذا سریع تر آماده می شود نحوه ی کار زودپز ها هیچ تفاوتی با هم ندارد در واقع نحوه ی کار زودپزهای قدیمی با زود پزهای جدید فرقی ندارد البته لازم به ذکر است که زود پزهای امروزی نسبت های زودپز های قدیمی در ظاهر تفاوت هایی دارد زودپز های امروزی اغلب از جنس استیل هستند.

کیفیت زودپز فونیکس

زود پزهایی را انتخاب کنید که استاندارد باشند به این دلیل که زود پز های استاندارد مجهز به سیستم ایمنی هستند هم چنین دارای امکان برنامه ریزی پخت در آن ها نیز وجود دارد و گزینه ی مناسبی برای خرید هستند.
هنگام انتخاب زودپز از فروشنده بخواهید که طرز استفاده از محصول مورد نظر را به شما آموزش دهد.
زود پز هایی را باید انتخاب کنید که مجهز به قفل ایمنی هستند زودپزهای امروزی به گونه ای طراحی شده است که مجهز به قفل داخلی هستند و تا موقعی که بخار آب در داخل ظرف وجود دارد نمی توانید در زود پز را باز کنید.

زود پز هایی که مجهز به شیر خروج بخار اضطراری هستند را انتخاب کنید چون که در این نوع زودپز ها نکات ایمنی رعایت شده است و هنگامی که فشار بخار آب زیاد باشد در زودپز جدا نمی شود و در نتیجه محتویات داخل قابلمه در آشپزخانه پخش نمی شود، برای جلوگیری کردن از این اتفاق یک شیر خروج اضطراری تعبیه شده است که اگر فشار بیش از حد بالا برود شیرخروج اضطراری فعال خواهد شد. در این نوع زود پز ها در صورت بالا رفتن بیش از حد فشار ابتدا صدایی شبیه سوت از آن خارج می شود که فرد را از خطر آگاه کند در صورت عدم توجه افراد به این سوت شیر خروج اضطراری فعال خواهد شد.

کیفیت زودپز فونیکس


برای خرید زود پز توصیه می شود که زودپزی را انتخاب کنید که جنس آن از استیل باشد و با دیواره های سه لایه زیرین یعنی به صورت مس آلومینیوم مس و یا استیل آلومینیوم استیل باشد به دلیل اینکه این امکان را به شما می دهد که سوختگی غیر یکنواخت را به کمترین میزان خود برسانید در نتیجه غذا سریع تر گرم می شود و هم چنین گرما برای مدت زمان بیشتری در دیگ زود پز باقی می ماند و سبب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. زود پزهایی که برقی هستند می توانند از طریق برق یا گاز کار کنند قابل ذکر است که زود پز هایی که استیل هستند دوام بیشتری دارند و ممکن است که تا 20 سال هم عمر کنند، زودپز هایی که با بخار آب کار می کنند اگر بخار آب نتواند از ظرف بیرون بیاید دیگ منفجر خواهد شد برای اینکه از این اتفاقات جلوگیری شود باید به نکات ایمنی توجه شود.

بهترین مارک زودپز آلمانی

زود پز فونیکس از زود پز های با کیفیتی است که وجود آن در هر خانه و آشپزخانه ای توصیه می شود. این زود پز ساخت کشور آلمان می باشد علامت های استاندارد بین المللی که در بدنه ی آن درج شده است در نگاه اول آشکار و واضح است. استاندارد(SGS) سوئیس که شامل تست و کنترل کیفیت محصول است، استاندارد(CE) اتحادیه اروپا که امنیت سلامت و مضر نبودن محصول را برای جسم انسان و طبیعت تائید می کند و هم چنین استاندارد(TUV) آلمان که گواهی تائید کیفی محصولات صنعتی می باشد همه این موارد ذکر شده نشان از ایمنی و کیفیت زود پز فونیکس می باشد، زود پز فونیکس با عملکرد سریعی که در پخت غذا و تحت فشار بخار می تواند سرعت در آشپزی را به بالاترین حد خود برساند و کمک زیادی به صرفه جویی در انرژی بکند. زود پز فونیکس ساخته شده از استیل ضد زنگ 10/18 و کفه آن از کپسولی ضخیم از جنس آلومینیوم و فولاد استفاده شده است که موجب پخش یکنواخت حرارت و انرژی و ایستای زود پز اجاق خواهد شد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن