بهترین مارک پارچ و لیوان

صرف غذا در یک وعده ی غذایی همراه مهمانان و یا خانواده می تواند تجربه ای به یاد ماندنی باشد همان طور که غذایی که استفاده می شود در این تجربه مهم است ظروف سرو غذا نیز در این موضوع موثر می باشد. باید به این نکته توجه داشته باشیم که در تهیه پارچ و لیوان عوامل زیادی هستند که در انتخاب آن موثر هستن میزان گنجایش و حجم زیاد از جمله عوامل مهمی است که در هنگام خرید باید توجه داشت تا مناسب مصارف خانگی باشد و مشکلی در این باره پیش نیاید. ظروف بلور مانند پارچ و لیوان از جمله ظروف پر مصرفی هستند برای پذیرایی و سرو مورد استفاده قرار می گیرد. هنگام خرید بهترین مارک پارچ و لیوان باید به نکاتی مانند نبود حباب و ناخالصی در ظرف توجه داشت تا محصولی با کیفیت خریداری کنیم. اغلب افراد هنگام انتخاب ظروفی مثل پارچ و لیوان به مارک آن توجه می کنند و با اعتمادی که به مارک مورد نظر دارند خرید خود را انجام می دهند البته قابل ذکر است به وجود آمدن اعتماد در یک مارک به هیچ عنوان اتفاقی نبوده و بیشتر به دلیل رضایت فرد از خرید قبلی خود از آن برند می باشد، یکی از مارک هایی محصولات زیبا و با کیفیت دارد مارک لومینارک می باشد که بسیار هم معروف است و کمتر کسانی هستند که با این برند آشنایی نداشته باشند مارک لومینارک از جهات مختلفی برای خرید پارچ و لیوان گزینه ی مناسبی می باشد که در این بخش از فروشگاه اینترنتی چشمگیر برای شما شرح می دهیم.

بهترین برند پارچ و لیوان

در طول مرحله ی تولید ظروفی مثل پارچ و لیوان آنها در درجه حرارت بسیار بالایی قرار می گیرند و سپس به طور ناگهانی سرد می شود تا از این طریق میزان مقاومت آن در برابر تغییرات ناگهانی دما افزایش پیدا کند. مقاومت پارچ و لیوان لومینارک 3 تا 4 برابر ضخامت مشابه می باشد و به همین خاطر است که می تواند در برابر تغییرات ناگهانی دما مقاومت کند و هیچ گونه آسیبی نبیند، از دیگر آزمایش هایی که برای این محصول انجام می شود تست پاندولی می باشد که برای بهترین مارک پارچ و لیوان و دیگر ظروف نوشیدنی مورد استفاده قرار می گیرد این تست به این صورت است که با میله ای اهرمی که از جنس مرمر می باشد به لیوان ضربه وارد می کنند تا در لبه های آن شوک وارد شود و مقدار مقاومت آن مشخص شود و از مقاومت آن اطمینان حاصل کنند البته لازم به ذکر است که این ظروف می توانند در برابر تغییر دمای بالغ بر 135 درجه سانتی گراد مقاوم باشند مارک لومینارک، هر وسیله ای را با توجه به کاربردی که دارد می سازد به عنوان مثال لومینارک از شیشه مقاوم شفاف جهت ظروف داخل مایکرویو از بوروسیلیکات برای ظروفی که بر روی اجاق گاز استفاده می شود.

بهترین برند پارچ و لیوان 

پارچ و لیوان لومینارک قابل استفاده در ماشین ظرفشویی می باشد و با توجه به آزمایشات مکرری در لابراتوار آرک اینترنشنال که انجام شده است تضمین می دهد که هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی برای شستشو ظروف هیچ گونه مشکلی برای طرح، نقش، جلا و برق آن پیش نمی آید این آزمایش ها در یکی از سالن های آزمایشگاه کنترل کیفیت که در آن تعداد زیادی ماشین ظرفشویی قرار دارد انجام می شود و این ظروف گاهی تا 10 بار مورد آزمایش قرار می گیرند تا با انواع پودرهای شستشو شسته شوند و از میزان مقاومت آن اطمینان حاصل کنند.

بهترین سرویس پارچ و لیوان

هنگامی که صحبت از بهترین سرویس پارچ و لیوان از مارک لومینارک است به این معنی است که برای هر نوع سلیقه ای سبکی وجود دارد و انتخاب را برای مشکل پسند ها آسان کرده است. مارک پارچ و لیوان لومینارک از محصولات این برند می باشد که در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند که در بعضی از مدل هایی که وجود دارد لیوان هایی بلند با طراحی ظریف بلند دیده می شود که طلایه دار این مارک در ظروف سرو و پذیرایی می باشد. پارچ و لیوان لومینارک قبل از اینکه خصوصیات فروش شان تائید شود از مراحل ویژه ای ذکر شده عبور می کند تا مشکلی برای استفاده روزانه از ظروف پیش نیاید، این برند مشهور سابقه ی درخشان و طولانی در تولید ظروف با کیفیت دارد که از همان ابتدا مشتریان زیادی را به خود جذب کرد و مورد استقبال همگان قرار گرفت و گزینه ی مناسبی برای خرید پارچ و لیوان می باشد.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید پارچ و لیوان

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن