اتو بخار چه مارکی خوبه

یکی از لوازم خانگی هایی که وجودش در هر خانه ای لازم و ضروری است اتو بخار است. برای انتخاب و خرید یک اتو بخار مناسب و با کیفیت باید به نکاتی مثل کاربردی بودن، مارک و قیمت آن توجه و دقت داشته باشیم تا از خرید خود احساس رضایت کنیم. از آن جایی که این وسیله از کالاهای پر مصرف در خانه ها محسوب می شود باید وسواس زیادی در خرید و انتخاب آن به خرج دهیم تا بتوانیم یک اتو بخار با کیفیت و با دوام بالا را خریداری کنیم در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین مارک اتو و نکاتی که باید به آن دقت کنید را آشنا کنیم. انتخاب یک مارک و یا برند با کیفیت و مناسب بستگی به بودجه ی مورد نظر شما دارد اما به طور کلی کشور هایی مانند فرانسه، آلمان و اسپانیا از بهترین تولید کنندگان اتو بخار در دنیا هستند و طلایه داران برند های تفال، فیلیپس،بوش، مولینکس و هاردستون هستند پس باید به این موضوع هم توجه داشته باشیم که علاوه بر انتخاب برند مناسب باید به کشور سازنده هم توجه ویژه ای کرد.

مشخصات بهترین مارک اتو بخار

از مواردی که باید در هنگام خرید اتو بخار به آن توجه کرد:

توان مصرفی
وزن مناسب
جنس کف
طول سیم
توان مصرفی هر اتو را باید با توجه به مقدار استفاده از اتو بخار در نظر گرفته شود به طور کلی اتوها اغلب دارای قدرتی بین 900 تا 3000 وات هستند، در واقع به هرمیزان که توان مصرفی بالا باشد به همان اندازه نیز سرعت بخار دهی و سرعت گرم شدن آن بالا می باشد.
از دیگر مواردی که باید در هنگام خرید به آن دقت کرد جنس کف اتو بخار می باشد اغلب جنس کفه ها از سه جنس تیتانیوم، سرامیک و استیل می باشد جنس استیل طرفدار زیادی ندارد اما کفه آن از جنس سرامیک و تیتانیوم از کفه هایی هستند که طرفداران زیادی دارد و دلیل آن هم این است که لباس های نازک و پلی استری به آن نمی چسبد و نمی سوزاند، نکته ای دیگر در مورد جنس کفه وجود دارد این است که کف اتو باید کاملا صاف باشد.
طول سیم از دیگر مواردی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد طول سیم باید نه آن قدر کوتاه باشد و نه چندان بلند که کار اتو کشی را برای شما سخت و دشوار نماید و هم چنین باید سری متصل به سیم برق و اتو به سهولت بچرخد تا در زمانی که اتو می کنید مزاحمتی برایتان پیش نیاید. میز اتو یونیک یکی از محصولات ویژه سایت چشمگیر است و خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. 

مشخصات بهترین مارک اتو بخار


وزن مناسب از نکات مهمی است که باید آن را مد نظر داشته باشیم وزن اتو نباید خیلی سنگین باشد چون عمل اتو کشی را برایتان دشوار و خسته کننده می کند و هم چنین اگر که وزن اتو بیش از حد معمول سبک باشد اتو کشی خوبی نخواهید داشت انتخاب اتو باید بر اساس قدرت بدنی و توانایی بدنی تان تعیین شود به همین دلیل توصیه می شود که قبل از خرید مورد نظرتان را حتما در دست بگیرید و امتحان کنید.
از قابلیت هایی که یک اتو بخار باید داشته باشد قابلیت ضد چکه بودن آن است اگر کالایی که انتخاب می کنید این امکان را نداشته باشد احتمال دارد به خاطر قطره هایی که از اتو می چکد را دچار لکه کند، لازم به ذکر است که این قابلیت نیز حتی در زمانی که تنظیمات اتو به غلط دست کاری شده است هم کار خود را به درستی انجام میدهد.

بهترین مارک اتو بخار

بهترین مارک اتو بخار که در بازار وجود دارد مارک فیلیپس می باشد که در مدل های مختلف موجود می باشند و با توجه به میزان کارکرد تان می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. برند فیلیپس یکی از برندهای هلندی می باشد و میزان رضایتمندی بالایی میان مصرف کنندگان دارد از برترین مدل های مارک فیلیپیس اتو بخارهای مختلفی می باشد که می توانید آنها را در هر مغاز و خانه مشاهده کنید. اکثر مدل های اتو بخار کاملا حرفه ای و دارای امکانات زیادی هستند و با قدرتی معادل 2400 وات و هم چنین دارای مخزن 1800 میلی متری می باشد و مناسب اتو کشی بزرگترین لباس ها با حجم زیادی می باشد. این مدل اتو قدرت آن فقط در اتو کشی محدود نمی شود شما می توانید بدون کوچکترین صدا از اتو کار خود را در آرامش انجام دهید، سطح کف آن از جنس تیتاتیوم می باشد و سوراخ های کف آن به گونه ای طراحی شده است که باعث افزایش کیفیت در اتو کشی شما می شود این سوراخ ها برخوردار از فناوری و تکنولوژی مهمی به نام تنظیم اتو بخار متناسب با جنس بخار می باشد که موجب می شود بعد از اتو کشی کیفیت آن افت نکند از دیگر قابلیت های آن حالت ذخیره انرژی می باشد که می توانید با خیال راحت در ساعات اوج مصرف فرآیند اتو کشی خود را انجام دهید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید میز اتو

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن