کف اتو را چگونه تمیز کنیم

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که در حین اتو کردن لباس ، باعث سوختگی لباس شده اند. این سوختگی ها نه تنها بر سبب از بین رفتن لباس می شوند ، بلکه بر روی اتوها نیز لکه های نامناسبی را ایجاد خواهند نمود. اما این سوال در اینجا پیش خواهد آمد که کف اتو را چگونه تمیز کنیم. برای این تمیزکاری راه حال های بسیاری ارائه شده است که افراد می توانند با توجه به عمق سوختگی و لکه ها از آنها استفاده نمایند. ناگفته نماند که شما برای اینکه بتوانید از اتوی خود استفاده نمایید باید حتما در این فکر باشید که کف اتو را چگونه تمیز کنیم ، زیرا وجود لکه ها و سوختگی ها سبب می شود که اتو ،کار مناسب خود را به بهترین نحو انجام ندهد. در اینجا ما به ذکر برخی از مراحل برای سوال کف اتو را چگونه تمیز کنیم ، خواهیم پرداخت :

سوختگی کف اتو را چگونه پاک کنیم

استفاده از برخی راه حل ها برای برخی از لکه ها بر روی اتوها مناسب خواهند بود که در این بخش به شما آموزش می دهیم چگونه بتوانید سوختگی کف اتو را پاک کنید و از این جهت بهتر است ابتدا راه حل های ساده را برای این پاکسازی در نظر بگیرید و اگر این لکه ها پاک نشدند به سراغ راه حلهای دیگر بروید.
یکی از راه هایی که می توانید برای اتوکشی مناسب در نظر داشته باشید ، پاک کردن کف اتو می باشد . این کار سبب می شود که اتو به نحو احسن فعالیت خود را انجام دهد. برای این کار بهتر است الکل صنعتی را با مقداری آب مخلوط نموده و بر روی کف اتو آن را اسپری نمایید. سپس با گذشت چند دقیقه با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز این ماده را پاک نمایید. این موضوع سبب پاک شدن بسیاری از لک ها از کف اتو خواهد شد.

سوختگی کف اتو را چگونه پاک کنیم


استفاده از خمیر دندان و سرکه سفید یکی دیگر از روشهای تمیز کردن کف اتو خواهد بود. شما می توانید با استفاده از خمیر دندان و سرکه سفید یک خمیر نرمی به دست آورید. سپس با استفاده از یک تکه پنبه ی تمیز این خمیر را بر کف اتوی خود بمالید. اما در یاد داشته باشید که استفاده از این خمیر سبب بسته شدن منافذ بخار در اتوی شما نشود. در استفاده از این خمیر باید نهایت دقت را بکار ببندید. سپس می توانید با استفاده از یک پارچه ی نمدار این مواد را از کف اتوی خود پاک نمایید. استفاده از بخار اتو نیز در این پاکسازی می تواند تاثیرگذار باشد، اما استفاده از این بخار اتو باید با مراقبت بسیار فراوانی انجام پذیرد.

چگونه سوختگی کف اتو را با سرکه از بین ببریم

استفاده از سرکه یکی از المان هایی می باشد که می توان سوختگی کف اتو را از تمیز کنیم، استفاده از این ماده علاوه بر ایجاد پاکسازی مناسب ، برای بدن نیز مضر نخواهد بود. یکی از موادی که باعث پاکسازی کف اتو از لکه ها و سوختگی ها خواهد شد، ترکیب سرکه و نمک می باشد. شما می توانید خمیر به دست آمده از ترکیب نمودن سرکه و نمک را به میزان مناسب بر کف اتو استفاده نمایید و پس از گذشت چند دقیقه اقدام به پاک نمودن این خمیر از کف اتو به وسیله ی دستمال نمدار تمیز ، نمایید.

سوختگی کف اتو را چگونه با جوش شیرین پاک کنیم

استفاده از جوش شیرین نیز می تواند در این پاکسازی بسیار تاثیرگذار باشد. ترکیب جوش شیرین به همراه سرکه ، یکی از پاک کننده های بسیار قوی خواهد بود. شما می توانید با استفاده از سرکه و جوش شیرین خمیری را تهیه نموده و به وسیله ی نوعی مسواک بلا استفاده ، این خمیر را بر کف اتو مالش دهید. اگر کف اتوی شما گرم باشد ، تاثیرگذاری این ماده بیشتر و سریعتر خواهد بود. نکته مورد توجه در استفاده از انواع خمیر ها برای پاکسازی ها ، دقت نمودن در استفاده از آنها برای ورود به منافذ بخار آب در اتو خواهد بود. استفاده از آمونیاک ، استفاده از فویل به همراه نمک ، استفاده از روزنامه و بسیاری دیگر از روشها می توانند برای سوال کف اتو را چگونه تمیز کنیم ، پاسخ بسیار مناسبی باشند. میز اتو یونیک یکی از محصولات ویژه سایت چشمگیر است و خرید این محصول را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم. 

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید میز اتو

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن