روش از بین بردن لک جوهر نمک روی استیل

هنگام استفاده از جوهر نمک باید مواردی را در نظر بگیریم که سبب آسیب رسیدن به برخی از وسایل نشود. باید دقت کنید که جوهر نمک نوعی شوینده ی بسیار قوی می باشد که استفاده از آن دارای شرایط خاصی خواهد بود. مخلوط نمودن این شوینده با برخی شوینده های دیگر ،بسیار مضر می باشد. تنگی نفس از جمله مضرات استفاده از این شوینده در کنار شوینده های دیگر خواهد بود. در برخی از مواقع بر روی برخی از سطوح از جوهر نمک استفاده می کنید و ناغافل از آسیب رساندن این ماده ی شوینده به سطح استفاده شده هستید. یکی از سطوحی که در مقابل جوهر نمک بسیار آسیب پذیر خواهد بود، استیل می باشد. در زمانی که شما ناخواسته از جوهر نمک در ظرفشویی خود استفاده می نمایید، سینک ظرفشویی بسیار دچار آسیب و لکه خواهد شد. از این رو به دنبال روش از بین بردن لک جوهر نمک روی استیل خواهید بود. راهکارهای بسیار مناسبی برای رفع این آسیب ها و لکه ها وجود دارد. افرادی که به دنبال روش از بین بردن لک جوهر نمک روی استیل می باشند، می توانند از این راهکارها استفاده نمایند. البته ناگفته نماند که از بین بردن این لکه ها کار آسانی نخواهد بود، اما ناممکن نیست. زمانی که سینک و یا وسایل استیل شما دچار این لکه ها شده اند، چهره ی بسیار بدی پیدا خواهند کرد. بدین جهت استفاده از روش از بین بردن لک جوهر نمک روی استیل بسیار حائز اهمیت خواهد بود. در اینجا فروشگاه اینترنتی چشمگیر به برخی از انواع روش حذف لک جوهر نمک روی استیل را برای توضیح می دهد.

چگونه لکه جوهر نمک را از بین ببریم

استفاده از مواد شوینده ی بسیار قوی مانند جرم گیرها و جوهر نمک ها نه تنها سبب از بین رفتن لک ها نخواهد شد بلکه خود نیز باعث به وجود آمدن لکه های سیاه و کدری می شوند که زیبایی سینک شما را از بین خواهند برد. از این رو استفاده از جوهر نمک برای برق انداختن و تمیز کردن سینک کار بیهوده و اشتباهی خواهد بود. اما در زمانی که شما از این روش برای پاکسازی استفاده نموده اید و با انواع لک های سیاه و کدر روبرو شده اید، باید به فکر از بین بردن لک جوهر نمک باشید.

از بین بردن لکه جوهر نمک از سینک ظرفشویی

اگر به دنبال راه حل بسیار ساده و آسانی هستید می توانید از این راه کمک بگیرید. تنها کار سخت در این پاکسازی خرید جلاسنج خواهد بود. شما با استفاده از یک جلاسنج مرغوب و با کیفیت به همراه یک پنبه می توانید به یک سینک بسیار براق و تمیز دسترسی پیدا کنید. شما می توانید جلاسنج را در درون سینک و یا وسیله ی استیل خود بریزید و با پنبه اقدام به تمیز کردن آن نمایید. پس از چند دقیقه شما شاهد جلا و زیبایی سینک خود خواهید بود.

از بین بردن لکه جوهر نمک از سینک ظرفشویی

روش از بین بردن لک جوهر نمک روی استیل

یکی دیگر از راه های پاکسازی لکه جوهر نمک بر روی انواع سطوح استیل استفاده از لکه برهای قوی می باشد. البته قبل از استفاده از این لکه برها باید اقدام به تمیز نمودن سطح مورد نظر نمایید. این تمیز کردن به وسیله ی محلول آب و صابون برای افراد امکان پذیر می باشد. به این روش که شما ابتدا محلولی از آب و صابون تهیه نموده و به وسیله ی یک اسفنج نرم سطح مورد نظر را شست و شو می دهید. پس از شست و شو با محلول مورد نظر ،لکه بر قوی را بر روی اسفنج ریخته و سپس بر روی سطح به صورت آرام و پیوسته خواهید کشید.

چگونه لکه جوهر نمک را به وسیله جوش شیرین از بین ببریم

یکی از مواد دیگری که تاثیر بسزایی بر روی لک جوهر نمک خواهد داشت، خمیر جوش شیرین خواهد بود. در این روش شما مقداری آب را با جوش شیرین مخلوط نموده به صورتی که از آن خمیری به دست آید. سپس خمیر مورد نظر را بر روی محل لکه ها خواهید کشید. پس از گذشت زمانی برابر 30 دقیقه می توانید اقدام به شست و شوی محل مورد نظر نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن