فروش عمده قمقمه

فروش عمده قمقمه توسط فروشگاه های بزرگ و عمده فروشی های لوازم خانه و آشپزخانه انجام می شود و صد البته باید در نظر داشته باشید که فروشندگان وسایل ورزشی و به خصوص فروشگاه های وسایل کوهنوردی نیز در این زمینه فعالیت دارند. برای فروش عمده قمقمه ابتدا باید با انواع آن آشنا شد و دانست که کدام یک از انواع این محصول، مورد استفاده کدام دسته از مشتریان است. از طرفی شما باید به عنوان فروشنده این محصولات بتوانید از دید مشتریان به موضوع خرید قمقمه نگاه کنید تا به این صورت نیازهایشان را بهتر درک کنید و بتوانید محصولات با کیفیت، کاربردی و با قیمت مناسب را در اختیار آن ها قرار دهید. در این مطلب از فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه چشمگیر قصد داریم که بیشتر در این مورد صحبت کنیم و نکاتی را در این زمینه با شما خوانندگان در میان بگذاریم. برای خرید انواع قمقمه و بطری آب در سایز ها و مدل های مختلف با ما در چشمگیر همراه شوید.

 

قیمت عمده قمقمه

قیمت عمده قمقمه باتوجه به انواع آن مختلف است. شناخت انواع قمقمه برای افرادی که در زمینه فروش عمده قمقمه برای مصارف مختلف فعالیت دارند، کاری ضروری است. زیرا بدون داشتن آگاهی از محصولی که به فروش می رسانند، نمی توانند مشتریان خود را راضی نگه دارند و از طرفی در زمینه خرید و فروش عمده قمقمه دچار مشکلاتی مانند خرید جنس های تقلبی، تشخیص ندادن درست نیاز بازار و… می شوند. به به همین دلیل در ادامه انواع قمقمه های موجود در بازار را خدمت شما معرفی می کنیم.

  • قمقمه های Sport Tank: بیشترین مورد استفاده این قمقمه ها برای دوچرخه سواری و پیاده روی های طولانی می باشد، این قمقمه ها باید دارای گنجایش بالایی داشته باشند و همچنین بتوانند دمای مایعاتی را که در نظر گرفته می شود، حفظ کند.
  • قمقمه ورزشی: این نوع قمقمه که برای استفاده شخصی در زمان ورزش به کار می رود، دارای انواع مختلفی است که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. این بطری ها از نظر سایز دارای تنوع بالایی هستند و در زمان خرید باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید.
  • قمقمه های ورزشی یکبار مصرف: محصولات نامرغوب بیشتر در مغازه ها به فروش می رسند و می توان گفت بسته بندی جدیدی از شیشه های آب معدنی هستند. استفاده از این محصولات برای مصارف ورزشی توصیه نمی شود، چرا که استفاده از این محصولات علاوه بر این که به محیط زیست آسیب می رساند، برای شما به صرفه نیز نخواهد بود.
  • قمقمه ورزشی با درپوش های مختلف: استفاده از سرپوش یا در پوشه های مختلف برای بطری یا قمقمه های ورزشی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آنها راحت تر استفاده کنید.
  • قمقمه کتابی: قمقمه کتابی وسیله ای کاربردی و زیبا برای تمام اعضای خانواده به خصوص کودکان است. ظاهر منحصر به فرد این محصول مربوط به باریک بودن آن است که موجب شده به شکل کتاب در هر کیف و کوله ای به راحتی جای بگیرد و قابل حمل باشد.

قمقمه آب

خرید عمده قمقمه

امروزه خرید عمده قمقمه توسط مدیران فروشگاه ها رایج شده است. افرادی که در زمینه های فروش عمده قمقمه فعالیت دارند باید این موضوع را در نظر داشته باشند که مواد اولیه مختلف استفاده شده در زمان ساخت می تواند ویژگی های مختلفی را به محصول نهایی بدهد، به همین دلیل در ادامه این قسمت ما قصد داریم از انواع متریال استفاده شده در زمینه ساخت قمقمه ها را خدمت شما معرفی و مزایا و معایب آنها را با هم بررسی کنیم.

  • پلاستیک: قابلمه های پلاستیکی بادوام و سبک هستند، اما استحکام بدنه آنها کمتر از از نمونه های فلزی است. همچنین باید به یاد داشته باشید که شما نمی توانید در این قمقمه ها مایعاتی با دمای بالا بریزید، چرا که ممکن است طعم و بوی آن عوض شود.
  • فلزی: این نمونه قمقمه از آلومینیوم یا استیل ضد زنگ ساخته می شود، استحکام آنها از نمونه های پلاستیکی بیشتر است ولی باید این را در نظر داشته باشید که وزن بیشتری هم دارند. نکته ‌ای که در مورد این غم ها باید به یاد داشته باشید این است که اگر دو جداره نباشند، حرارت به راحتی از آنها رد می‌شود و به عنوان مثال در صورت ریختن مایع داغ در قمقمه، شما شاهد داغ شدن بدنه آن خواهید بود.
  • برای خرید قمقمه به صورت تکی و عمده به سایت چشمگیر مراجعه نمایید. در این جا می توانید ضمن مشاهده ی اجناس موجود و مقایسه ی قیمت آن با قیمت های بازار خریدی مطمئن داشته باشید.
نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید انواع قمقمه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن