فروش عمده بند رخت

استفاده از بند رخت برای خشک کردن لباس هایی که در هر خانه شسته می‌شوند همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار بوده است، به خصوص در این دوره که زندگی ها محدود به خانه های آپارتمانی می شود و گاهی می تواند خشک کردن لباس ها کاری چالش برانگیز برای ما باشد‌. وجود تقاضا برای این محصول باعث شده است که برخی از تولیدکنندگان با در نظر گرفتن مشکلاتی مانند آفتابگیر نبودن آپارتمان‌ها و طول کشیدن خشک شدن لباسها، محصولاتی را به عنوان بند رخت مناسب به بازار عرضه کند و به این صورت فروشگاه هایی که در زمینه فروش لوازم خانه فعالیت دارند با خرید و فروش عمده بند رخت درگیر باشند. فروشگاه لوازم خانه و آشپزخانه چشمگیر در این مطلب قصد دارد که بیشتر در مورد فروش عمده بند رخت و نکاتی که در این زمینه باید بدانید توضیح دهد و اطلاعات مناسبی را در اختیار شما بگذارد. قیمت رخت آویز یونیک را می توانید در سایت چشمگیر مشاهده کنید. 

ویژگی های مهم بند رخت


ویژگی های مهم بندرخت مواردی هستند که در زمان خرید این محصول باید آنها را به یاد داشته باشید. از طرفی برای افرادی که قصد خرید و فروش عمده بند رخت را دارند، با توجه به این ویژگی ها بسیار مهم می باشد. این موارد عبارتند از:
• شرکت سازنده: شاید با خود فکر کنید که بنده رفته ها ساختار ساده‌ای دارند و کتیبه شرکت سازنده و یا برند آنها توجه نمی کنند، اما این مورد بسیار مهم را باید در نظر داشته باشید که اگر شرکتی محصول با کیفیت تولید کند باید برای توسعه محصول خود نیز برنامه‌ریزی هایی داشته باشد و این بدون وجود نام شرکت و برند امکان پذیر نیست. پس می توان گفت در دنیای امروز رابطه بسیار مستقیمی بین کیفیت هر محصول و نام شرکت یا برند سازنده آن وجود دارد. به همین دلیل است که فروشگاه چشمگیر همیشه سعی دارد که محصولات خود را از برند ها و شرکت های معتبر تهیه کند.
• قیمت: یکی از مهمترین این موارد در زمان خرید هر چیزی قیمت آن است. زمانی که شما قصد خرید و فروش عمده بند رخت را دارید باید حتماً به قیمت آنها نیز توجه کنید و ببینید که آیا هزینه کردن قیمت مشخص شده ارزشش را دارد یا خیر. از سوی دیگر باید این موضوع را بررسی کنید که آیا بودجه کافی برای خرید این محصول را دارید یا بهتر است که به سراغ محصولات ارزانتری بروید.
• وزن قابل تحمل: یکی از مهمترین نکاتی که در مورد عملکرد بند‌رخت باید بدانید این است که وزن قابل تحمل این محصول مناسب است و مشتری که از آن استفاده می کند از آن راضی خواهد بود.

بند رخت

انواع بند رخت


انواع بند رخت موجود در بازار در شرایط مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که شما باید با در نظر داشتن مکانی که قصد نصب بند رخت را در آن دارید، یکی از این موارد را انتخاب کنید. در ادامه انواع بند رخت را خدمت شما معرفی می کنیم:
• بند رخت های ایستاده: به طور ساده ساختار این بند رخت ها به این صورت است که از دو پایه و یک قسمت شبکه فلزی برای لباس ها تشکیل شده است. برای استفاده از این نوع بند رخت شما کافی است که آن را روی پایه ها قرار داده و سپس لباس های مورد نظر خود را بر روی شبکه فلزی آویزان کنید تا خشک شوند. به طور کلی می توان گفت قیمت این نوع بند رخت از نمونه های دیگر بیشتر است و همین باعث می شود که مشتریان در اکثر اوقات نمونه های دیگر را انتخاب کنند. از طرفی باید در جریان باشید که جنس این بند رخت ها از استیل ضد زنگ می باشد تا در اثر رطوبت لباس ها قسمتهای مختلف آن زنگ نزند. در زمان‌هایی که قصد استفاده از این وسیله را ندارید می توانید به راحتی آن را جمع کرده و در گوشه ای قرار دهید اما موردی که باید به یاد داشته باشید این است که در حالت باز شده طول این بند رخت گاهی به دو متر نیز می رسد و فضای زیادی را اشغال می کند.
• بند رخت های طنابی یا معمولی: این بند رخت های طنابی معمولاً در فضای آزاد مورد استفاده قرار می گیرند و طرز استفاده از آنها به این صورت است که شما آنها را در ارتفاع حدود ۲ متر از سطح زمین نصب کرده و لباس ها را آویزان می کنید. یکی از معایب ای که در خصوص این نوع بند رخت باید به یاد داشته باشید این است که نمی توانید از آنها در خانه های آپارتمانی استفاده کنید.
• بند رخت های دیواری: نحوه نصب این بند رخت به این صورت است که شما آن را به وسیله پیچ به دیوار متصل و با استفاده از پیچ کنترل طول آن را تنظیم می کنید. یکی از مزایای اصلی این نوع بندرخت این است که دارای چند رشته می باشند و به عنوان مثال وقتی شما یک بند رخت فرشته که طول آن ۴ متر باشد می خرید، در حدود ۱۲ متر و درخت دارید که می توانید لباس های خود را بر روی آن آویزان کنید.

بند رخت چشمگیر
.

 جهت خرید بند رخت با کیفیت عالی و با قیمت مناسب به سایت چشمگیر مراجعه نمایید و خریدی با اطمینان داشته باشید. در هر کجای ایران که هستید همین الان از چشمگیر خرید کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین بند رخت

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن