ماهیتابه خوب چی بخرم

شاید در گذشته اگر کسی می پرسید ماهیتابه خوب چی بخرم به سادگی پاسخ خود را میگرفت، چرا که تنوع محصولات به اندازه امروز بالا نبود، ولی این روزها انتخاب یک ماهیتابه مناسب بین محصولات موجود در بازار می تواند چالش برانگیز باشد. دلیل آن هم وجود انواع مختلف ماهیتابه و برند های تولید کننده آنهاست که گاهی باعث سردرگمی مشتریان می شود. در ادامه این مطلب از سایت فروشگاهی لوازم آشپزخانه چشمگیر قصد داریم در مورد اینکه "ماهیتابه خوب چی بخرم" بیشتر با شما صحبت کنیم و اطلاعات کاربردی و مفیدی را در خصوص کیفیت و قیمت ماهیتابه خوب در اختیار شما قرار دهیم.

راهنمای خرید ماهیتابه خوب


ماهیتابه برای پخت انواع غذاهای ایرانی و خارجی همیشه مورد استفاده قرار میگیرد و به عنوان یکی از ظروف آشپزی مهم در هر آشپزخانه ای شناخته می شود. در مطالب قبلی ما در مورد استاندارد هایی که در زمان خرید ماهیتابه باید به یاد داشته باشید صحبت کردیم و در ادامه این قسمت بیشتر قصد داریم انواع ماهیتابه های با کیفیتی که می توانید بخرید را به شما معرفی کنیم و به این صورت شما را در خرید ماهیتابه مورد نیاز خود یاری کنیم. وقتی قصد خرید ماهیتابه دارید باید ابتدا بررسی کنید که آیا این ماهیتابه پاسخگوی نیاز های شما هست یا نه؟ به عنوان مثال در صورتی که علاقه زیادی به خوردن غذاهای دریایی مانند ماهی دارید، شما باید ماهیتابه های با مستطیل شکل خریداری کنید و یا برای پخت نوع دیگری از غذا شاید نیاز به ماهیتابه ای دایره‌ای شکل نیاز داشته باشید. نکته مهمی که همیشه باید به یاد داشته باشید این است که در زمان خرید ماهیتابه علاوه بر در نظر داشتن جنس و نکاتی که در ادامه میگوییم، باید به اصل بودن آن نیز وجه داشته باشید، چرا که خریدن و استفاده کردن از ماهیتابه های تقلبی می تواند ضررهای زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. فروشگاه چشمگیر توانسته با گرفتن نمایندگی برندهای معتبر تولید کننده ظروف پخت و پز، همیشه بهترین محصولات را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار دهد.

بهترین ماهیتابه

انواع ماهیتابه در بازار


• ماهیتابه های چدن: یکی از اصلی ترین ویژگی های ماهیتابه چدن اصل، سنگین بودن آن است و شاید همین باعث شود که در مواردی استفاده کنندگان از خرید چنین ماهیتابه ای صرف نظر کنند. به همین دلیل امروزه بیشتر از تابه هایی مشابه با ماهیتابه چدن استفاده می کنند. یکی از نمونه های معروف ماهیتابه چدنی "وک" است که بیشتر برای پخت غذاهای چینی مورد استفاده قرار میگیرد و به این صورت باید در نظر داشته باشید که استفاده از چنین ماهیتابه هایی برای افرادی که قصد تهیه غذاهای رژیمی دارند بسیار مناسب است. استفاده از این ماهیتابه ها بیشتر به این صورت است که شما سبزیجات، گوشت و... را با درجه حرارت بالا و در مدت زمان کم میپزند.
• سرامیکی: دلیل نامگذاری این ظروف به نام سرامیکی این است که آنها روکشی شبیه به سرامیک دارند. خاصیت ضد چسبندگی این ظروف بسیار خوب است، ولی باید مراقب باشید که کف آن ها خش نبیند. کف ماهیتابه های سرامیکی معمولا به دو رنگ سیاه یا سفید است و از آنجایی که رنگ سفید زود لکه دار می شود و برای تمیز کردن این لکه ها مجبور به استفاده از سفید کننده می شوید، بهتر است که تابه هایی با کف تیره را انتخاب کنید که لکه های آن کمتر به چشم بیایند.
• ماهیتابه های رژیمی: تقریبا می توان گفت همه ماهیتابه های نچسب می توانند به عنوان ماهیتابه رژیمی مورد استفاده قرار بگیرند، اما در اصل ماهیتابه های رژیمی دارای دو درب قفل شونده هستند که به شما این امکان را می دهند غذای مورد نظر خود را از دو طرف حرارت دهی را انجام دهید. از سوی دیگر کف شیاردار این ماهیتابه ها به شما این امکان را میدهد که با کاهش سطح تماس غذا با کف ماهیتابه، احتمال چسبیدن آن را بسیار پایین بیاورید. البته نوعی از ماهیتابه های نچسب هستند که دارای کف شیاردار هستند و بیشتر برای پخت غذاهایی مانند استیک مورد استفاده قرار میگیرند.
• تابه های استیل: این تابه ها در قدیم زیاد جالب نبودند، اما امروزه با روکش های مختلفی که باعث نچسب شدن ظروف می شود شاهد این هستیم که به راحتی می توانید از خاصیت انتقال حرارت بالای آنها استفاده کنید تا به این صورت غذای لذیذ بپزید.
شما می توانید انواع تابه های ما را در منوی ظروف پخت و پز مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری کنید.

ماهیتابه خوب چی بخرم

 

؟ما در چشمگیر آماده ی فروش بهترین ماهیتابه در طرح ها، برندها، جنس ها و اشکال مختلف با بهترین قیمت به شما عزیزان هستیم. در هر جای ایران که هستید برای خرید فقط و فقط به چشمگیر مراجعه نمایید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

خرید بهترین ماهیتابه

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن