a href="/category/75-سوفله-خوری" title="">سوفله خ"ری ها ظروفی هستند که معمولاً برای نگهداری غذاهای گرم مورد استفاده قرار می‌گیرند. سوفله خوری انواع مختلفی دارد که دارای جنس‌های متفاوتی هستند از جمله: سوفله خوری استیل، سرامیکی، چینی، شیشه، پیرکس و ... سوفله خوری های سرامیکی با توجه به ظاهر زیبایی که دارند، طرفداران بسیاری پیدا کردند. معمولاً جنس پایه این ظروف از استیل است که می‌توانند در رنگ‌های مختلفی مانند نقره‌ای و طلایی باشند؛ اما جنس بدنه ظرف سوفله خوری از سرامیک است. خانم‌هایی که از ظروف آشپزخانه چینی و سرامیکی استفاده می‌کنند می‌توانند با خرید یک ظرف سوفله خوری سرامیکی تمام سرویس خود را ست کنند. افرادی که به شیک و مدرن بودن میز پذیرایی خود اهمیت می‌دهند، معمولاً از ظروف زیبا و با دوامی مانند سوفله خوری برای سرو غذا استفاده می‌کنند.این ظروف دارای طرح‌ و رنگ‌های بسیار زیادی هستند. انواع ظروف سوفله خوری سرامیکی دو قسمتی و یک قسمتی با شکل‌های مستطیل، بیضی و گرد در بازار موجود است. برخی از این ظروف سرامیکی دارای وارمر نیستند و می‌توانید برای سرو انواع سالاد از آن‌ها استفاده کنید؛ اما برخی دیگر وارمر دار هستند و مناسب برای سرو خورش و سایر غذاهای گرم. معمولاً درب ظروف سوفله خوری سرامیکی، شیشه‌ای هستند که باعث زیبایی دو چندان آن‌ها می‌شود. برای اطلاع از کاربرد سوفله خوری می توانید به مقالات چشمگیر رجوع کنید. 

انواع سوفله خوری سرامیکی در چشمگیر

انواع سوفله خوری سرامیکی در لوازم آشپزخانه چشمگیر، فروشگاه کالاهایی آشپزخانه‌ای شیک و باکیفیت موجود است. ظروف سوفله خوری سرامیکی هم به صورت ساده هستند هم طرح دار که برخی از این طرح‌ها دارای نگین هستند و درخشندگی بسیار خاصی دارند. به همین دلیل این ظروف طرفداران بسیاری دارند. ظروف سوفله خوری موجود در فروشگاه چشمگیر همه از برند با کیفیت یونیک و دارای دسته سیلیکونی هستند که در اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط به فروش می رسند.

انواع سوفله خوری سرامیکی در چشمگیر

تازه‌عروس‌هایی که قصد خرید جهیزیه و سرویس آشپزخانه را دارند می‌توانند از انواع مدل‌های سوفله خوری فروشگاه چشمگیر برای زیبا کردن سفره‌های خود استفاده کنند. علت نام‌گذاری این ظرف‌ها این است که قبلاً برای سرو غذاهایی مانند سوفله استفاده می‌شدند. سوفله باید گرم سرو شود تا پف خود را از دست ندهد؛ اما امروزه از این ظروف برای سرو انواع پلو، خورشت، خوراک، سوپ و یا سالاد استفاده می شود.

چند مدل سوفله خوری سرامیکی مطرح در بازار ۱۴۰۱

سوفله خوری سرامیکی دارای طرح‌ها و مدل‌های متنوعی است. این ظروف وارمردار که از جنس سرامیک و پایه‌های استیل هستند، بسیار شیک و بادوام هستند و مورد استفاده کدبانوهای با سلیقه برای مهمانی‌های ویژه قرار می‌گیرند. ظرف‌های سوفله خوری  جنس‌های دیگری مانند استیل هم دارند. ظروف استیل نیز بسیار شیک و بادوام هستند؛ اما اگر از برندهای با کیفیت نباشند تغییر رنگ می‌دهند و در اثر شستشو ممکن است دچار زنگ زدگی شوند. به همین خاطر ظروف سوفله خوری سرامیکی می‌تواند انتخاب بهتری باشد. چراکه مطمئن هستید مانند استیل‌های تقلبی زنگ نمی‌زنند و یا تغییر رنگ نمی‌دهند. بدنه ظرف‌های سوفله خوری که دارای وارمر هستند، گرما را جذب می‌کنند و باعث گرم نگه داشتن غذا می‌شوند؛ بنابراین قبل از خرید به نوع استفاده ای که از این ظروف دارید دقت کنید. همچنین برای انتخاب یک ظرف با کیفیت حتما به برند آن توجه کنید.

چند مدل سوفله خوری سرامیکی مطرح در بازار ۱۴۰۱

در چشمگیر ظروف سرامیکی متنوعی با کیفیت بالا موجود است که در زیر به چند مدل پرطرفدار اشاره شده است. برای سفارش انواع مدل های زیر می توانید به وب سایت فروشگاه مراجعه نمایید.

  • سوفله خوری سرامیکی یونیک دسته سیلیکونی UN-1074
  • سوفله خوری سرامیکی یونیک UN -1082
  • سوفله خوری سرامیکی یونیک دسته سیلیکون UN -1013
  • سوفله خوری سرامیکی یونیک دسته سیلیکونی UN -1072
  • سوفله خوری سرامیک دسته سیلیکونی یونیک UN -1078
  • سوفله خوری سرامیکی مستطیل یونیک سایز کوچک UN -1055
  • سوفله خوری سرامیکی مستطیل یونیک سایز متوسط UN -1053
  • سوفله خوری سرامیکی مستطیل یونیک سایز بزرگ UN -1051
  • سوفله خوری سرامیکی بیضی یونیک سایز کوچک UN -1047
  • سوفله خوری سرامیکی بیضی یونیک سایز متوسط UN -1045
  • سوفله خوری سرامیکی بیضی یونیک سایز بزرگ UN-1043
  • سوفله خوری سرامیکی یونیک با دسته سیلیکون UN-1015

خرید از فروشگاه‌های معتبر لوازم خانگی به شما کمک می‌کند با اطمینان خاطر ظروف مورد نیاز خود را تهییه کنید. چراکه فروشگاه‌های معتبری مانند چشمگیر تنها برندهای با کیفیت و مرغوب را برای فروش به مشتریان خود عرضه می‌کنند. شما می‌توانید با خیالی آسوده انواع ظروف سوفله خوری مارک یونیک با کیفیت را از چشمگیر تهییه کنید.

 

 

 

 

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن