بهترین مارک سوفله خوری چیست؟

سوفله خوری یا همان ظرف گرم نگهدارنده غذا یکی از ظروفی است که به تازگی در مهمانی ها، پذیرایی و مراسمات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. از آنجایی که این ظروف بیشترین استفاده را برای پذیرایی دارند باید علاوه بر کیفیت بالا باید ظاهر زیبا و با دوامی داشته باشند. تولید کنندگان مختلف ظروف سوفله خوری، انواع این ظروف را به بازار عرضه کردند و در زمینه جذب مشتری رقابت شدیدی با هم دارند، به همین دلیل برای مشتریان این سوال به وجود آمده است که "بهترین مارک سوفله خوری چیست؟" فروشگاه اینترنتی کالای آشپزخانه چشمگیر به عنوان یکی از عرضه کنندگان سوفله خوری به صورت خرده فروشی و عمده قصد دارد که در این مطلب اطلاعات بیشتری راجع به این ظروف پذیرایی در اختیار شما قراردهد، پس با ما همراه باشید.

بهترین مارک سوفله خوری


بهترین مارک سوفله خوری موجود در بازار ایران که کیفیت بالا، زیبایی و ماندگاری مناسب و قیمت به صرفه دارد، برند یونیک است. ظروف تولید شده توسط برند یونیک در فروشگاه چشمگیر  به فروش میرسند. این ظروف در ابعاد و اندازه های مختلف و برای غذا های مختلف در اختیار شما قرار میگیرد و به این صورت شما این امکان را دارید که تمام ظروف پذیرایی خود را از یک برند و با شکل ظاهری یک دست و زیبا خریداری کنید. سوفله خوری ها به طور کلی دارای انواع مختلفی هستند که در ادامه دو مورد از معروف ترین آنها را خدمت شما معرفی میکنیم.
• سوفله خوری استیل: این ظروف که با نام سوفله خوری سیلور نیز شناخته می شوند، یکی از محبوب ترین انواع این ظروف هستند. البته ممکن است در جای شما مشاهده کنید که این ظروف دارای سینی یا محفظه پیرکس هستند یا نمونه هایی دیگر دارای نگین ها و طرح های مختلف‌اند. تنوع ظاهری بالای این ظروف، قیمت مناسب، زیبایی و دوام آنها باعث شده است که طرفداران زیادی پیدا کنند.
سوفله خوری سرامیکی: این ظروف اشتباها به نام سوفله خوری چینی نیز شناخته می شوند و شکل ظاهری آنها معمولا به این صورت است که از پایه های فلزی و یک محفظه نگهداری غذای سرامیکی تشکیل شده اند و دارای طرح های مختلفی می باشند. از آنجایی که این ظروف دارای ظاهری مجلل و زیبا هستند، خانم های با سلیقه آنها را انتخاب می کنند. جنس سرامیکی ظرف این سوفله خوری باعث می شود که گرما را به مدت بیشتری نگه میدارند.

سوفله خوری
سوفله خوری سرامیک بهتره یا سیلور


برای پاسخ دادن به این سوال باید به یک سری سوال پاسخ دهید و با توجه به نیازتان، ظرف مورد نظر خود را تهیه کنید.
• آیا برای گرم نگهداشتن غذا از این ظروف استفاده می کنید یا فقط قصد استفاده از یک ظرف زیبا در سفره پذیرایی خود را دارید؟ در صورتی که فقط زیبایی ظرف مد نظر شماست می توانید از نمونه های سرامیکی بدون شمع استفاده کنید.
• قصد پذیرایی از چه تعداد مهمان را دارید؟ به عنوان مثال اگر شما قصد پذیرایی از مهمانان خود بر سر یک میز 8 نفره را دارید، سوفله خوری های کوچک تر برای شما گزینه بهتری هستند و می توانید 2 سوفله خوری در دو سمت میز بگذارید تا همه به غذا دسترسی داشته باشند. در ضمن اگر قصد پذیرایی به صورت سلف سرویس دارید، بهتر است که ظروف بزرگتری انتخاب کنید.
• روش پذیرایی شما چگونه است؟ در صورتی که سبک پذیرایی و چینش میز شما مدرن است، بهترین گزینه برای شما سوفله خوری سیلور خواهد بود، از طرفی این موضوع را باید در نظر داشته باشید که اگر دوست دارید یک سفره کلاسیک و زیبا داشته باشید، نمونه های سرامیکی گزینه های بهتری برای شما هستند.

بهترین سوفله خوری

کاربرد ظروف سوفله خوری


کاربرد ظروف سوفله خوری همانطور که گفتیم برای گرم نگهداشتن غذا و مجلل تر کردن سفره شماست، اما این مورد بسیار مهم را نباید از یاد ببرید که همین موضوع چقدر به زیباتر جلوه دادن سفره و بالا رفتن کیفیت غذای شما کمک میکند. شما می توانید انواع کباب، برنج، سوپ، آبگوشت، سالاد و... را در این ظروف نگهداری کنید. روش کارکردن این ظروف به این شکل است که شما می توانید شما غذای مورد نظر را درون این ظروف میریزید و سپس شمع موجود در زیر این ظروف را روشن میکنید، البته در بازار نمونه هایی از این ظروف هستند که فقط به دلیل ساختار ظرف، توانایی نگهداری حرارت را تا مدت بیشتری دارند و به این صورت می توانند به شما کمک کنند که غذای گرم را در اختیار مهمانان خود بگذارید.


بهترین سوفله خوری

برای مشاهده انواع سوفله خوری های ما می توانید به منوی غذا خوری و پذیرایی در بالای صفحه سر بزنید و از محصولات ما دیدن کنید. تنوع بالای محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات چشمگیر برای همه خیره کننده خواهد بود. شما عزیزان می توانید در چشمگیر قیمت سوفله خوری های متفاوت را مشاهده کنید. با مشاوران ما در چشمگیر در تماس باشید.

دیدگاه‌ها  
به نقل از سلام:
سلام قیمت این محصول به روزه؟

با عرض سلام، دوست عزیز لطفا برای مشاهده قیمت به صفحه محصول موردنظر خود مراجعه کنید.
به نقل از خاتون:
سوفله خوری سرامیکی از خودتون تهیه کردم و بسیار راضی بودم

با عرض سلام و احترام، بسیار خوشحال هستیم که راضی بودید دوست عزیز.
سوفله خوری سرامیکی از خودتون تهیه کردم و بسیار راضی بودم
سلام قیمت این محصول به روزه؟
نظر شما در مورد این محصول چیست

انواع سوفله خوری

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن