50 مدل سوفله خوری سرویس و تک ارزان قیمت در بازار

گرم نگه ‌داشتن غذا در طول مهمانی، به ویژه مهمانی‌ های بزرگ و طولانی، می ‌تواند دشوار باشد و طبیعتاً هیچ ‌کس خوردن غذای سرد را دوست ندارد. دقیقاً در چنین شرایطی است که سوفله‌ خوری ‌ها به کمک شما می ‌آیند. در این مطلب از چشمگیر قصد داریم شما را با 50 مدل‌ a href="/category/75-سوفله-خوری" title="">سوفله خ"ری سرویس و تک ارزان قیمت در بازار آشنا کنیم. اگر می‌ خواهید در مهمانی‌ ها جلوه جدیدی به منزل خود بدهید، در این مطلب با ما همراه باشید.
سوفله‌ خوری از جمله محبوب ‌ترین کالاهای آشپزخانه امروزی است که اسم آن را در هر فروشگاهی می‌ شنوید. با این وجود بسیاری از افراد با این ظرف و کاربردهای آن آشنایی ندارند. این ظروف در ابتدا برای گرم نگه ‌داشتن سوفله حین سرو طراحی شدند؛ اما حوزه استفاده از آن‌ها در حال حاضر بسیار گسترد ه‌تر است. به ظروفی که برای گرم نگه داشتن غذا استفاده می‌شوند، سوفله خوری گفته می ‌شود. این ظروف عموماً دارای پایه و محلی برای قرارگیری شمعی که در زیر ظرف روشن می‌ شود و گرمای غذا را تأمین می‌ کند، هستند.
با توجه به کاربرد سوفله خوری، بسیار مهم است که این ظروف از تحمل دمای بالایی برخوردار باشند تا در اثر استفاده بلند مدت آسیب نبینند. از همین رو تقریباً همه مدل ‌های سوفله خوری از جنس استیل یا سرامیک اند. ناگفته نماند که گاهی از مس، پیوتر، شیشه و... نیز برای ساخت این ظروف استفاده می‌ شود. در ادامه مدل‌ های مختلف سوفله خوری را معرفی خواهیم کرد. برای خرید هر یک از مدل‌ های سوفله خوری سرویس و تک ارزان قیمت و شیک کافی است گزینه مورد نظر خود را در فروشگاه اینترنتی چشمگیر انتخاب کنید.

50 مدل سوفله خوری سرویس و تک ارزان قیمت در بازار

مدل‌های سوفله خوری تمام استیل

سوفله خوری‌های استیل از بهترین و پرطرفدارترین ظروف آشپزخانه هستند. ظروف استیل با ظاهری شیک و درخشان، جنسی مقاوم، دوام بالا، تنوع بسیار و طراحی ‌های چشمگیر، انتخاب بسیاری از خانم‌ های با سلیقه اند. برخلاف تصور بسیاری از افراد، تنوع سوفله خوری‌های استیل صرفاً در مدل آن‌ها خلاصه نشده و تنوع رنگی این محصول نیز قابل توجه است. در کنار سوفله‌ خوری‌ های سیلور، مدل ‌های طلایی یا انواعی که پایه و دسته طلایی رنگی دارند، علاقه‌ مندان و خریداران بسیاری دارند. برخی از مدل‌ های پر فروش استیل در چشمگیر عبارت اند از:

  • سوفله خوری نگین‌دار یونیک: این سوفله خوری دو قلو همه چیز تمام است. دو محفظه جدا که به شما اجازه سرو دو نوع غذا را می ‌دهد، در کنار طراحی زیبا و ظاهر بسیار شیک این محصول آن را به انتخاب اول بسیاری از افراد تبدیل کرده است.
  • سوفله خوری مستطیل طلایی: اگر عاشق مهمانی‌ های بزرگ هستید، این مدل سوفله خوری برای شما ساخته شده است. گنجایش بالا و طراحی فوق ‌العاده زیبای این محصول با دسته‌ ها و پایه‌ های طلایی، میزبانی را برای شما لذت‌ بخش ‌تر می‌ کند.
  • سوفله خوری سوپ یونیک: بسیاری از مدل‌ های سوفله خوری حالتی مستطیل یا بیضی دارند. وجه تمایز این محصول با دیگر سوفله‌ خوری‌ ها در طراحی خاص آن است. فرم گرد، عمق بیشتر و طراحی درب طرف آن را به بهترین انتخاب برای سرو سوپ تبدیل می‌ کند.

مدل‌های سوفله خوری تمام استیل

مدل‌های سوفله خوری سرامیکی

سوفله خوری سرامیکی از دیگر مدل ‌های سوفله خوری است که کاربردی گسترده دارد. بگذارید به برخی از پر فروش‌ ترین مدل‌ ها نگاهی بیندازیم:

  • سوفله خوری سرامیکی یونیک: زیبایی و طراحی چشم ‌نواز تنها مزیت‌ های این سوفله خوری نیست. مقاومت بالا در برابر گرما، شست و شوی راحت و دوام ظرف، نیز از جمله دلایل خرید این طرف به شمار می ‌آیند.
  • سوفله سالاد خوری یونیک: اگر برای انتخاب از میان مدل‌ های سوفله خوری سردرگم هستید، این مدل خاص می‌ تواند نظر شما را به خود جلب کند. ترکیب استفاده از سرامیک و شیشه با طراحی زیبا جلوه زیبایی به میز شما می ‌بخشد.

مدل‌های سوفله خوری پیوتر

مدل ‌های سوفله خوری پیوتر یکی دیگر از انتخاب‌ های شما برای خرید است. سوفله خوری‌ های پیوتر که از آلیاژ مس و قلع ساخته می ‌شوند از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ظاهر و طراحی ‌ها و کنده ‌کاری‌ های خاص آن ‌ها بر زیبایی منزل شما خواهد افزود.
سوفله خوری را می ‌توان یکی از کارآمدترین ظروف آشپزخانه دانست که برای مصارف خانگی و حرفه ‌ای مناسب اند. ما در فروشگاه اینترنتی چشمگیر، به روزترین مدل ‌های سوفله خوری را با تنوعی بالا و قیمتی مناسب به شما ارائه می ‌دهیم. برای انتخاب از میان بیش از 50 مدل سوفله خوری سرویس و تک ارزان قیمت در بازار، تیم ما در چشمگیر در خدمت شما است. خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید.

نظر شما در مورد این محصول چیست

ارسال سریع و تحویل فوری
ضمانت خرید کالا
مشاوره رایگان خرید
پرداخت امن و مطمئن